#126 Skrevet Juni 15, 2009 Og den går rett på? Er det stress å skifte? Isåfall, er det bare å sende! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Juni 15, 2009 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/TURBO-REBUILD-KIT-KKK-K03-04-06-FORD-VW-AUDI-etc_W0QQitemZ250438135622QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item3a4f46af46&_trksid=p4506.c0.m245&_trkparms=65%3A12|39%3A1|72%3A1205|240%3A1318 noen som har erfaring med slike overhalingskit? er det noe jeg kan gjøre selv? har skrudd litt selv, men ikke mye. har hatt turbo ute før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Juni 15, 2009 Den feil har jeg vært borti, var def wastegate spjeld på turboen.all eksosen lakk forbi der. kan og sjekke om det er slakk i wastegate stanga, hatt det på en bil med samme feil og. Er wastegate-spjeld det samme som wastegate-klokke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Juni 16, 2009 Er wastegate-spjeld det samme som wastegate-klokke? Wastegate-spjeldet står i eksoshuset på turboen din, wg-klokke er en vakuum klokke som styrer dette spjeldet. står montert på utsiden av turboen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Juni 16, 2009 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/TURBO-REBUILD-KIT-KKK-K03-04-06-FORD-VW-AUDI-etc_W0QQitemZ250438135622QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item3a4f46af46&_trksid=p4506.c0.m245&_trkparms=65%3A12|39%3A1|72%3A1205|240%3A1318 noen som har erfaring med slike overhalingskit? er det noe jeg kan gjøre selv? har skrudd litt selv, men ikke mye. har hatt turbo ute før. Dette må gjøre av folk som driver med overhaling. må avbalanseres etterpå så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Juni 16, 2009 Og den går rett på? Er det stress å skifte? Isåfall, er det bare å sende! Sitter med to skruer, litt trangt men går. Men denne trenger du bare bytte om det er slark i stanga for å sjekke spjellet må du ta av catalysator og se om lokket er der eller ikke Har sett at de detter av. Har det skjedd må du bytte turboen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...