#51 Skrevet Desember 27, 2010 Skiltplater: kr 50,- pr stk Klistremerker: kr 10,- pr stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Desember 28, 2010 vet ikke om dette klaffer, men om ikke så kan det vel skrikes til på 91723831? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Januar 2, 2011 tar gjerne et par merker jeg Thomas, du veit hvor jeg bor eller jeg veit oxo hvor du bor, men hvordan ser de ut egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Januar 3, 2011 kommer en tur til hælja jeg vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 5, 2011 Som ny 'leder' tar jeg også med skiltholdere og merker på treff så ofte jeg husker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juni 1, 2011 Kunne trengt både skiltplater og klistremerker.. Hvor kan dette hentes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juni 1, 2011 Hei Stian! I morgen møtes lokallaget på Peppes Pizza i Tønsberg klokken 18:30, hvis du har muligheten til å stikke innom vil det være mulig å kjøpe skilplater og klistremerker der. Hadde jo vært trivelig å tatt en titt på bilen din med det samme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juni 1, 2011 Kanskje jeg klarer å stikke innom for plast og glansbilder óg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juni 4, 2011 Skulle gjerne hatt et sett med skiltplater jeg også. Hvor kan dette evt. hentes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juni 12, 2011 jeg også! egentlig veldig hast... siden nye skilter ikke passe i de gamle holderne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juni 12, 2011 Jeg har ikke flere skiltholdere, eller jeg har faktisk én liggende ennå, men skal prøve å få flere kjapt! Vet ikke om Thomas har flere liggende, han er veldig ofte på veien for tiden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juni 13, 2011 ahh trenger tre stk ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet September 11, 2011 B-E. jo det har jeg faktisk. fant i boden i stad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet September 11, 2011 Kjekke greier! Setter du det utenfor døra til Inger eller deromkring, så skal jeg opp og mate kattedyret i morgen! (mandag) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet September 12, 2011 (endret) Har fått en haug skiltplater, alle som vil ha kan hente på Revetal, i Horten etter avtale, (ca. mellom 16-16.30) og selvsagt få på lokallagstreff! 50,- pr. skiltplate, 20,- pr. klistremerke så lenge vi har. Cash is king, men bankoverføring kan vi også bruke. Det viktigste er noen kroner i klubbkassa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet September 12, 2011 Til nye type skilt? Har de gamle hvite på bilen i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet September 12, 2011 Er de 'ny' bredde, 52cm, har jeg i to utgaver, Klipp Top II og III. (se linken under.) Jeg har utgave II på både S4'n med skilt fra fra '05 med 'hiddenskriften' på skiltet, og på A4-cabben med pensjonist-flagget på skiltet, synes de passer bra begge to. (Kan forresten hende jeg får på utgave III foran på A4'n siden det er noe smalere i utsparingen der, må nesten bare prøve det.) Håper det besvarte spørsmålet ditt! http://www.toennjes.de/license-plate-holders.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet September 22, 2011 Når er neste treff en plukke opp skilter? Evt hvor i Tønsberg bor du, Bjørn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet September 22, 2011 Neste pizzatreff blir vel torsdag om 2 uker (6. okt).. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet September 22, 2011 Har rohneselmer skiltplater.... ikke bra, hvor kan jeg få tak i klubbplater i akershus? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet September 23, 2011 Har rohneselmer skiltplater.... ikke bra, hvor kan jeg få tak i klubbplater i akershus? hør med Arve Egeberg han vet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet September 23, 2011 Når er neste treff en plukke opp skilter? Evt hvor i Tønsberg bor du, Bjørn? Kristian har rett, og jeg bor på Revetal, verdens navle. Var jo ett hus unna deg i vinter med skiltplater, men skjønte ikke før etterpå at det var innkjørselen utenfor.. : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet September 23, 2011 Der kan du se. Bor i Vestskogen nå. Får se hva som passer best. Må somle meg til å bestille nye skilt først. Det tar sikkert laaaang tid, hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Oktober 4, 2011 Jeg har også noen foregående Treffpunkt hvis du mangler, kan prøve å ta med et ex av hver av de jeg har på treff også. Har dessverre ingen kalendere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Juni 24, 2012 Jeg kunne trengt noen skiltplater, har du noen på lager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...