Skiltplater og Klistremerker

Anbefalte innlegg

Hvor får man tak i vwaudi-club.no skiltoppheng som jeg ser alle har?

Letet mye men finner ikke. Er lokalisert i Trondheim og interessert i 4stk. :)

 

mvh Robin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne trengt noen skiltplater, har du noen på lager?

 

Wooot???? Ny bil!!? : faint :

Grattis! : ja :

Joda, har skiltplater, bare å komme innom, det! Er hjemme fra 16.30-17-tiden i hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typen jeg fikk passet jagge ikke forran på a6'n

Er den andre typen mindre i bredden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi.. Seeent svar.. Joda, jeg har holdere som er noe smalere, bare kom innom før helgen! (SMS først er lurt..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte bare å nevne det.. I tillegg til Bjørn Eirik så har også jeg nå skiltplater og klistremerker på lager

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann, "gammelt" medlem med "ny" Audi er tilbake og kunne gjerne tenkt meg et sett skiltplater til de nyeste skiltene.

Holder til i Larvik, hvem er nærmest?

Svar mottas med grenseløs takknemlighet...:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, Bjørn-Eirik bor i Revetal og jeg bor i Horten, alternativt kan du komme på pizzatreffet i Tønsberg førstkommende Torsdag (04.06) og hente der.

Siste alternativet er at en av oss må poste det og sende det til deg via posten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går utifra om at det var en skrivefeil der at pizzatreffet er 04.07? Klokkeslett?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

04.07 er riktig ja, :o 18:30, kommer en tråd på det etterhvert. Det er et fast treff vi har hver måned og du er hjertelig velkommen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært der en gang for noen år siden, dere husker kansje han som mista salsasausen oppi colaglasset sitt så det knuste å rant utover... Stor mulighet for at jeg kommer, uten å knuse noe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

(...) dere husker kansje han som mista salsasausen oppi colaglasset sitt så det knuste å rant utover...

 

Fantastisk..... :D :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, sommerfest på fredagen denne gangen!! Lysløypa kaller, men man blir så lenge man vi uansett!

Har med både skiltplater, klistremerker og jubileumsstæsj i bilen! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, dette var jo passe flaut. Best jeg holder meg til det jeg har nogelunde kontroll på : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sommerfest ja, hvor og når?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Peppes Kl 18.30

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Peppes Kl 18.30

 

Det er faktisk kl. 19:00 fredag (ifølge invitasjonen) - men det er helt fint å være tidlig ute til Sommeravslutningen! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei:) nytt medlem. Endelig fått meldt meg inn. Kunne tenkt meg klistremerke, hvem har nå? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisan og velkommen, Mathias!!

 

Jeg har på Revetal og Chris-William har i Horten.

Det er lokallagstreff neste torsdag på Peppes 18.30, (hver første torsdag i måneden) kommer du en tur da, har jeg med! Har også jubileumsmerker og skiltplater hvis du vil ha det også.

Skiltplatene er 50-lapp, men alt det andre er gratis i jubileumsåret! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes skiltrammer både for gamle og nye skilt? Jeg har gamle slitne skilt og nye slitne skiltrammer fra et vilkårlig verksted i Telemark :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs hva du mener med gamle, rammene passer bra til alle skilt med 'full bredde', dvs. 52cm, bortsett fra plastskiltene med opphøyd ramme rundt. (selvfølgelig mulig å modifisere hvis du er litt fingernem..)

Nye skilt koster vel en 120-lapp eller deromkring, så det er jo ingen grunn til å kjøre rundt med stygge skilt! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planen er å bestille meg nye skilter, men BT har så ukurrante åpningstider.

 

Jeg har skilt fra 2000, stål, og da mangler det jo litt på sidene, så det var det jeg mente med "gamle" skiltrammer.

89_1824366701_xl.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah.. Skjønner!

Trodde nok de fleste av skiltene med kun fullsize tall og bokstaver fylte helt ut, men det skiltet ditt er tydeligvis ikke 52cm! :P

Tykkelsen på disse aluskiltene er vel 1,6mm, så de går rett inn uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe :)

Hull er det i skiltene mine og, nei, jeg får vel bestille meg nye som fyller ut skiltrammene. Da sammen med en ny VACN skiltrammer bør det jo bli strålende. Telebil har jeg ikke så mye forhold til.

Skiltene mine er faktisk stål, de ruster jo. Det tar seg også dårlig ut på en aluminiumsbil :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.