Skiltplater og Klistremerker

Anbefalte innlegg

Nei, det er nok ingen vei utenom! :P Men så blir det temmelig strøkent med nye skilt også, da!

 

Uten å være altfor påståelig (vel, ganske påståelig, er jeg nok) tenker jeg nok rusten er fra skruene som er brukt gjennom de avdankede hullene, så du har nok aluskilt under refleksplast og rustflekker! Vet at man kan få nye i samme type, (da i full bredde) men det er visstnok kun for veteraner. Kjekt at slikt er 'standard'!

Jeg tar med på pizzatreffet uansett!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som de skiltene jeg har på min, de platene der gikk klubben tomme for for lenge siden.

 

Du kan evt. "riske" og bestille "showskilt" ifra en skiltprodusent med reg.nummer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det vel uansett billigere å kjøpe skilt hos Vegvesenet. Samma for meg om det blå feltet er der eller ikke, egentlig bedre, for da slipper jeg å måtte klistre en diger N bakpå bilen når jeg er på harrytur (som om jeg hadde gjort det uansett) :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisan og velkommen, Mathias!!

 

Jeg har på Revetal og Chris-William har i Horten.

Det er lokallagstreff neste torsdag på Peppes 18.30, (hver første torsdag i måneden) kommer du en tur da, har jeg med! Har også jubileumsmerker og skiltplater hvis du vil ha det også.

Skiltplatene er 50-lapp, men alt det andre er gratis i jubileumsåret! ;)

 

 

Takk Takk:) jeg har planer om å jobbe den dagen men skal se hva jeg får til. Sender deg en pm ang klistremerker hvis jeg ikke kommer på peppes, så kan vi avtale:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei, Mathias! Vi fikser noe! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det å få tak i grå/krom skiltholdere eller er det svart som gjelder??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann, er nytt medlem her, å kunne tenkt meg skiltplater og 2 klistremerker, hvor får jeg tak i detta? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn Eirik i Revetal, meg i Horten ellers har vi med på pizzatreffet/julebord førstkommende Fredag på Peppes i Tønsberg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor på Fossan, (Bispeveien 1181) og er hjemme stadig vekk! :)

Men hadde vært hyggelig å se deg på hjulebordet fredag også, da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja okei, Får se hva det blir til angående julebordet, pga jobb osv :) Eller så får jeg ta meg en tur bort til deg en dag Bjørn Eirik ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Bjørn Eirik

Kunne vi gjort en avtale angående kjøp av 2 skiltplater? Har ikke plast men de gamle skiltene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Bjørn Eirik

Kunne vi gjort en avtale angående kjøp av 2 skiltplater? Har ikke plast men de gamle skiltene :)

Fått PM og svart for lenge siden! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått PM og svart for lenge siden! :P

 

Ringer deg en dag så kommer jeg bortom :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. skulle gjerne hatt 2 skiltplater til nye plastskilt jeg :) helt fersk klubbmedlem på setter pris på hvem/hva/når/hvordan jeg kan komme til anskaffelse av disse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det de flate eller de med kant rundt? Må skaffe noen nye, jeg har kun igjen de smale som heller ikke passer noe særlig til plastskilt med kant!

Jeg bor på Revetal men har ferie fremover noen uker, men send gjerne en melding hvis du er i nærheten. Synd du gikk glipp av sommerfesten fredag, men det blir lokallagstreff først i august, og klubbtreff på Rudskogen mot slutten! Se etter oppdaterte terminlister og trefftråder i treffkategorien og her på lokallagsforumet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Er det noen i Horten som har skiltplater liggende? Er på ferie her denne uken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk med Chris-William Gjestemoen Rønning, (send ham en PM) han bor 'midt i byen' og kan sikkert hjelpe deg hvis han er hjemme!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må nesten gjøre alvor av å bestille skiltplater. Har bestilt nye nye til Golfen. Hvordan er varelageret?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både jeg og Bjørn Eirik har

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, jeg har flere typer, og konemor jobber i byen (Tønsberg) så vi kan evt. ordne noe den veien.

Ellers er det som vanlig lokallagstreff med få unntak hver første torsdag i månenden, så kan du hente der!

(Nå er det forresten seriøst på tide at du tar turen på et lokallagstreff igjen, det er år og dag siden sist vi så deg!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger klubbplater og et lite klistremerke til Egolfen! Har du på "Lager" Bjørn Erik? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har jeg, vet du! Var jo lokallagstreff hvor du kunne fått i går, da.. ;)

Bare å si fra om du er i nærheten, er stort sett hjemme.

tlf. 95722608 som vanlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halloen.. Skulle ha bytta ut de skiltplatene fra forhandleren eg kjøpte bilen.

Når og hvor er der mulig å få tak i disse ? :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisan!

Styregutta har sikkert med på tbg stance-treffet på Torp i morgen, ellers er det snart pizzatreff i Tønsberg, eller du kan hente hjemme hos meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.