Ønsker bytte av lokallagsleder

Follo presidentvalg 2009  

29 stemmer

  1. 1. Follo presidentvalg 2009

    • Bård "the clown"
      4
    • Christian "the french pensioner"
      25


Anbefalte innlegg

Hallo alle

 

Det er så langsomt på tide å innse at jobbsituasjonen og privatlivet fører til at jeg ikke lenger er en spesielt godt egnet lokallagsleder. Slik det er nå har jeg så godt som aldri mulighet til å være til stede på lokallagsmøtene - til tross for at vi for kort tid siden endret møtetidspunkt. Dette er ikke holdbart, hverken for meg (som naturlig nok plages av dårlig samvittighet) og heller ikke for lokallaget (som "plages" av en fraværende leder). Jeg har ei dame jeg er glad i og vil tilbringe mest mulig tid med (som bor i et helt annet fylke enn meg) og en hund som krever sine timer med mosjon/aktivitet hver dag. I tillegg har jeg to tunge Einserprosjekter som står bom stille, et hus som krever sitt og ei stor tomt, så tidsskjemaet er så godt som smekkfullt hver dag. Resultatet er at den gløden jeg en gang hadde for å gjøre en brukbar innsats for lokallaget nå er borte vekk (uten at jeg dermed vil anse meg som utbrent av den grunn).

 

Jeg ønsker derfor å kunne fratre som leder så fort som mulig og vi kan gjerne anse denne tråden som en valgtråd der eventuelle kandidater foreslås. Alternativt at vi bare rykker de øvrige styremedlemmene ett hakk opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner absolutt argumentene dine og ønsker deg lykke til videre som ex president.

 

Jeg trives bra som nestleder og vil gjerne fortsette med dette vervet.

 

Håper noen av våre unge og entusiastiske medlemmer kan ta over vervet ditt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke oppgaver har man som lokallagsleder??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med det aktivitetsnivået vi har hatt hittil begrenser det seg til å stå for kommunikasjonen med styret/Ken Arne Brox, administrere flyten av klistremerker/fore Bjørnar med skiltplater og informere/dra opp lokallagstråden når det skjer noe. Som man kan se er dette oppgaver man absolutt kan betegne som overkommelige, men det fordrer at man har anledning til å delta i de klubbaktivitetene vi driver med - noe jeg ikke har lenger (i alle fall ikke i tilstrekkelig grad).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres jo overkommelig ut det!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da håper jeg du stiller til valg Christian (du er jo både ung og entusiastisk).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da håper jeg du stiller til valg Christian (du er jo både ung og entusiastisk).

 

Hmmmmm, smiger hjelper!!! :)

 

Kan stille til valg jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmmm, smiger hjelper!!! :)

 

Kan stille til valg jeg.

 

 

Fint, enstemig vedtatt... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen flere som kan tenke seg å stille? Ikke det, jeg har absolutt ikke noe i mot første kandidat, eller nåværende, (eller forhenværende for den saks skyld ;)), men det er jo bra for demokratiet at det er noen å velge blandt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan ha en sms-avsteming send CHRISTIAN til 2044 og vent på pip... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært greit med flere kandidater hvis det skal velges ja!?

 

Tenk så lite spennende ved stortingsvalget med bare pensjonist-partiet som alternativ!! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men om det hadde vært til noen større ulempe vet jeg vel ikke men.. hehe (men det er jo ett helt annet og mindre viktig valg...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men om det hadde vært til noen større ulempe vet jeg vel ikke men.. hehe

 

Stem pensjonistpartyet

 

: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stem pensjonistpartyet

 

: rock :

 

 

Kan gi valgkampen noen dager før vi velger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"kan ikke sende til 2044. prøve på nytt?"

 

Funker ikke dette her? Men om det ikke er andre som har lyst og Christian vil så er det vel bare å kjøra på... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er sikkert alt for ung uansett.:P

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er sikkert alt for ung uansett.:P

 

Fabian

 

For ung?? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, må jo si at LokalLagsLeder med en "L" på bakluka, har en viss svong!! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bjørnfrid for president :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, enig med at noen som har litt mer erfaring burde hoppe inn.:)

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min stemme går til Christian! selv om han er å betrakte som et fosil i denne sammenheng :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min stemme går til Christian! selv om han er å betrakte som et fosil i denne sammenheng :nana:

 

Tar det som et kompliment når det kommer fra deg!!! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner deg veldig godt Andreas, og jeg vil og fortsette med og hjelpe lokalaget så godt jeg kan. Jeg føler at vi i vinter, og utover nå har klar og ta opp Follo Lokalag "igjen" og har fått ett bra samhold. Godt oppmøte på lokallagsmøter, og andre ting vi finner på. Vi stilte jo også godt på Bug Run sammen..

Men, som deg.. Har jeg heller ikke tid pga. jobb, prosjekter, dame, og jobbing på verkstedet.. Jeg må også få innrømme at jeg på nåværende tidspunkt ikke har nok "glød" for VACN som klubb/forum, til og evt. kunne stille opp 100% på dette. Men, er alltid lov og spørre meg om hjelp og jeg skal gjøre så godt jeg kan til det jeg kan hjelpe med;)

 

Bjørnfrid.

 

(Vote for Christian H.!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men om ikke andre plutselig har lyst til å være lokallagsleder så sender dere bare VEDTATT til 2044 så er Christian ny lokallagsleder, kan vinne kake eller kjeks på Vaerste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.