Ønsker bytte av lokallagsleder

Follo presidentvalg 2009  

29 stemmer

  1. 1. Follo presidentvalg 2009

    • Bård "the clown"
      4
    • Christian "the french pensioner"
      25


Anbefalte innlegg

Gratulere gamle bardun.

 

Ser ut som Andreas må få ut fingeren å sveise litt så du får kjørt standsmessig : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk til alle som har stemt!! : rock :

 

Regner nå med minst 29 personer på lokallagsmøtene fremover!? :P

 

Vil også takke avtroppende president for lang og tro tjeneste!! Var veldig hyggelig å melde seg inn i klubben etter så mange år og treffe kjente fjes på treff.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk til alle som har stemt!! : rock :

 

Regner nå med minst 29 personer på lokallagsmøtene fremover!? :P

 

Vil også takke avtroppende president for lang og tro tjeneste!! Var veldig hyggelig å melde seg inn i klubben etter så mange år og treffe kjente fjes på treff.. :)

 

Grattis som nyvalgt, så vidt jeg kan huske så står det i statuttene til lokallaget at lederen må bake kake til hvert lokallagstreff... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

korrekt! §17 avsnitt 4 omhandler kake og bruken av dette i lokallaget!:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal Christian få svette : smil : Grattis så mye Christian :nana:

 

Bra han ikke så alle de nye paragrafene i stattuttene, da hadde han sikkert trukket sitt kandidatur : smil : Kake var vel ett av de minste hvis jeg ikke husker feil : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmmmm, er bra jeg har blitt president, skal nok få gjort noe med disse vedtektene!!?? : klø :

 

Tenkte også jeg skulle få inn "påsveising-av-ny-frontplate-på-bilen-til lokallagslederen" : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer Christian!

 

Håkon, er det bare kake lokallagslederen skal ha med på treff? Trodde det var lederen som skulle spandere mat på alle sine medlemmer på lokallagsmøter jeg.:P

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan har føreren bestemt seg for at vi skal ordne møter? I morgen slik som vi pleier eller tilfeldige uker så spenningen på om man møter andre på møte øker? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan har føreren bestemt seg for at vi skal ordne møter? I morgen slik som vi pleier eller tilfeldige uker så spenningen på om man møter andre på møte øker? ;)

 

Jeg syns vel egentlig at vi hadde en god rutina med annenhver tirsdag, med bra oppmøte stort sett hver gang.

 

Så hvis folket er enige, møtes vi i morgen på Balkan kl.20.00?

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det treff annenvær tirsdag nå eller hva er det som skjer Mr.President?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det treff annenvær tirsdag nå eller hva er det som skjer Mr.President?

 

Stemmer, det var treff tirsdag forrige uke, og blir nå førstkommende igjen!! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.