#51 Skrevet Juni 19, 2009 Hehe, den må du ha på lyd ska an komma rett ut. Men eg tog an Jaja, d e bare t å komma d så ska du få d ME LYD (og eventuelle visuelle effekter om du ønske d) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juni 19, 2009 Haha, for ein fine gjeng Må jo ha litt tør humor...sant, Juvkam? Jo det e heilt rektigt Egge.. Hehe, den må du ha på lyd ska an komma rett ut. Men eg tog an Lyd og grimaser ikkje minst... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juni 19, 2009 Du får hiva meg og opp på listå Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juni 19, 2009 Har heve deg på listå Eirik! Ser ut som det blir ein goe gjeng, iom at det e binnande påmelding å greier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juni 25, 2009 Då har eg avbestillt Tysklands turen:) Å t adle så nå skjylde meg øl : DI SKA VER ISKALDE! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juni 25, 2009 OOO Yes. Det ska me fiksa Tysse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juni 25, 2009 Har me ølkjøler eg Va ennå MASSE is igjen itte lørdags ittemiddag når eg kom heim fra våler på søndagen Va så kaldt at d va uforsvarlig å kjøra og stappa hånnå neri boksen for å henta noge drikka (brus eller redbull når ein kjøre ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juni 25, 2009 Det e jo kjekt at du vil bli me oss på tur då Tysse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juni 25, 2009 Då har eg avbestillt Tysklands turen:) Å t adle så nå skjylde meg øl : DI SKA VER ISKALDE! Øl ska du få, og kjølebag har me vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juni 25, 2009 Får vel bjunna å gjør istand S2en då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juli 2, 2009 Då e eg relativt optimistiske te at eg får reisa på dette treffet og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juli 2, 2009 Då e eg relativt optimistiske te at eg får reisa på dette treffet og! Guddis! Kan jo bli ein goe gjeng dette her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juli 2, 2009 Spørs om eg kan bli med på dette, min bil tåle ikkje så lange turer vise det seg.. Men syns me ska kjøra øve fjellet isåfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juli 2, 2009 (endret) Spørs om eg kan bli med på dette, min bil tåle ikkje så lange turer vise det seg.. Men syns me ska kjøra øve fjellet isåfall... Du kan sitta på med meg og drikka og bilen min komme te å vær race-ready når me kjøre, så for meg går det å kjøra øve fjellet heilt greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juli 2, 2009 Hmmm...kanskje ikke så dumt, men hadde vært gøy å kjørt Rallye.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juli 2, 2009 Hmmm...kanskje ikke så dumt, men hadde vært gøy å kjørt Rallye.. E den klar te slutten av august? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juli 2, 2009 Eg syns me ska kjøra fjellet uansett eg. Mye kjekkere enn å ta turen om kristiansand... Så kan me ta oss ein tur te sverige før me kjøre te skogen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juli 2, 2009 E den klar te slutten av august? Ka meine du med klar? At an kan kjørast regne eg jaffal med..men klar kan jo bety så mangt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juli 2, 2009 eg må nok treffa dåkk på camp eg... ska t oslo me jobben onsdagen å torsdagen, så då bler eg bare øve t fredagen tror eg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juli 2, 2009 Heilt greit det lillegutt, bare slapp av, eg ska holda av plass te deg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Juli 2, 2009 eg må nok treffa dåkk på camp eg... ska t oslo me jobben onsdagen å torsdagen, så då bler eg bare øve t fredagen tror eg:) Då reservere du ett bra område på campen te oss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Juli 2, 2009 Då reservere du ett bra område på campen te oss Sko likt å sett kor det fins ein bra plass på den pukkhaugen der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Juli 2, 2009 Sko likt å sett kor det fins ein bra plass på den pukkhaugen der.. Ja, det va det ja. Alle tar med sandsekker så lage me beach party 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Juli 2, 2009 hahaha....godt forslag petter!! Nok sand å finna på Sola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Juli 3, 2009 (endret) Då reservere du ett bra område på campen te oss Hææ? Ser d ud så eg gidde å kjøra der t itte jobb? Gidde jo faen'sje å sidda der å glo i flerre timer mens eg vente på dåkk! Kati regne dåkk me å ver framme?? EDIT: Dåkk bør jo ver framme før meg uansett! Eg e jo på jobb t kl.4 åsså tar d ein time å kjøra t Rudskogen ca... Tar jo'sje 8 timer å kjøra t Rudskogen fra Stavanger øve fjelle:) Va vel kl.9 dåkk kjøre fra Statoilen på Ålgård?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...