Stavanger: VACN Treff Rudskogen (29-30 August)

Anbefalte innlegg

"Eg e på god vei..." liksom Doffer : smil :

Bur isje du på Klepp då ? Det e jo bondelandet nermast Sandnes trudde eg....elle va det gjerna Sjæveland og Øksnavad det kansje : klø :: smil :: vinke :

 

E på god vei as in har sagt opp leiligheten... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Eg e på god vei..." liksom Doffer : smil :

Bur isje du på Klepp då ? Det e jo bondelandet nermast Sandnes trudde eg....elle va det gjerna Sjæveland og Øksnavad det kansje : klø :: smil :: vinke :

 

Eg tror doffer har et poeng me det an seie her... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis eg blir me så blir det hvertfall ikke over fjellet for min del. :( Vil ha noe igjen av bilen under og eg.

 

Sverige kan me jo ta uansett om me kjøre kysten. Så bli det jo taxfreen mye billigare det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte nettopp over fjellet...er blitt kjempe bra.. Ikke dårlig nok til å ødelegge bilen lenger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte nettopp over fjellet...er blitt kjempe bra.. Ikke dårlig nok til å ødelegge bilen lenger :)

 

Er to plasser jeg bunna demperene, men mulig de har asfaltert igjen "grøftene"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er to plasser jeg bunna demperene, men mulig de har asfaltert igjen "grøftene"?

 

Jepp, vet hvor du snakket om...its been taken care of :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen iche kom her å skrøyde på at veie øve fjelle e noge bra?!? kjørte den fredag å lørdag, Comfort inngår iche på di veiene jallefall, å kjangsen for å ødelegga felga e ganske store, hadde iche droge øve fjelle me nogen billige china felga eg jallefall i 150 øve feriste, hål, skarpe kanta å diverse saua beis :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska me kjøra øve fjellet nå, eller ska me kjøra Sørlandet på veien bort ?

Eg stemme for sørlandet eg då, hvis det blir avstemmning ;), åså e der kortere vei mellom bensinstasjonane langs kysten og....Audien går isje på 0.45 på milå vett dokke : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er to plasser jeg bunna demperene, men mulig de har asfaltert igjen "grøftene"?

 

Bare jeg hopper inn i bilen din så bunner demperne, så det er jo ikke akkurat noen "måleenhet". Men jeg synes ikke veien over fjellet var så ravende gal som mytene vil ha det til.

Jeg freste jo over med Kjells GTI som var rene fryden å kjøre over.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare jeg hopper inn i bilen din så bunner demperne, så det er jo ikke akkurat noen "måleenhet". Men jeg synes ikke veien over fjellet var så ravende gal som mytene vil ha det til.

Jeg freste jo over med Kjells GTI som var rene fryden å kjøre over.

 

Kremt, Du ska få sitta på ein tur så får me se om du endre meining. Eg har nyrebelte te motorsykkelen, vurdere nesten å ta det på hvis me kjøre over fjellet : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kremt, Du ska få sitta på ein tur så får me se om du endre meining. Eg har nyrebelte te motorsykkelen, vurdere nesten å ta det på hvis me kjøre over fjellet : smil :

 

Du kan vel ikke påstå at du kjørte over fjellet.. men at du fløy over fjellet er nok nærmere sannheten.. :tilber: så det var nok ikke dårlig vei, tror nok du ble utsatt for turbulens i lav flyhøyde. : klø : du trenger ikke chip i bilen din, en Black Box er nok det du behøver, samt et VHF anlegg, slik at du kan kontakte tårnet på Sola når du kommer inn for landing.. : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...dessuten er jeg for ung til å dø...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan vel ikke påstå at du kjørte over fjellet.. men at du fløy over fjellet er nok nærmere sannheten.. :tilber: så det var nok ikke dårlig vei, tror nok du ble utsatt for turbulens i lav flyhøyde. : klø : du trenger ikke chip i bilen din, en Black Box er nok det du behøver, samt et VHF anlegg, slik at du kan kontakte tårnet på Sola når du kommer inn for landing.. : haha :

 

Hehehe.....Meget godt sagt Øivind : rock :: smil ::tilber:

 

Det sama kan me vel sei om Andreas Selle, mellom strekningen Sinnes - Ålgård på vei hjem fra Våler ....

Eg trur aldri eg har våre så redde som når me kjørte den strekningen, me Lønning hakk i hel, enten fremfor eller bag: smil :.

For å sei det sånn, eg trur aldri eg har passert Rødekors hyttå i Hunnedalen i 100 å ja.....ska isje sei ke me kjørte....Fort jaffal: eek :...Eg va gla når me landa på Ålgård kan eg vel sei : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me trenge baneanlegg på vestlandet....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va der isje snakk om at de få til noge i Hauge i Dalane for ei stonn si då Petter ?

Det hadde våre sjef værtfall, om der kom noge : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir fjellet på meg jaffal...så får de som vil henga seg på...Tysse seie det e dårlige vei, så kan eg informera om at suleskard og veien itte dalen e ikkje lagt for å kjøra i 150km/t, så hvis me roan et par hakk som me normalt sett gjørr (på vei bort) når me kjøre kolonna så har me ingenting å frykta.. Veien har faktisk blitt overraskanes bra. Og eg e ganske kresen når det komme te veier..! Har ødelagt nok felger...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e heilt enige her. Syns veien va overraskende bra eg. Ska bli godt å sleppa å dabba over fjellet, så eg e klar for fjellkjøring eg hvertfall... E så mye trafikk nerøve sørlandet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ann e blit bedre men iche goe nok :) samma for meg men har vel fonne ud at ann iche va lagt for 150 nå :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ann e blit bedre men iche goe nok :) samma for meg men har vel fonne ud at ann iche va lagt for 150 nå :D

 

 

Ja, någen må jo lera på den harde måten... :P

Gjerna ikkje god nok...men ann e defintivt god nok te å kjøra vanligt på!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt i tvil om den gode veien som der skryter av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett spørsmål anngående turen. Om me ska ta Sandefjord-Strømstad båten sånn så me gjor i fjor.

Koss blir det itilfelle for oss så kjøre låge bila ?

Eg e litt skeptiske me tanke på å skrapa neri å setta osse fast. Det sko gjort seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett spørsmål anngående turen. Om me ska ta Sandefjord-Strømstad båten sånn så me gjor i fjor.

Koss blir det itilfelle for oss så kjøre låge bila ?

Eg e litt skeptiske me tanke på å skrapa neri å setta osse fast. Det sko gjort seg.

 

Som du sjøl her e flinke å poengtera så kjørte me jo der i fjor åg? Bilane va senka den gang som neste gang.

 

Et triks er å spør mannskapet på kaien når ein sjekke inn om å få kjøra ombord te slutt, sånn at ein sleppe kjøra opp eller ner men står me camping biler å lastebiler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs om ikkje me må droppa ferjå i år, har hørt at di har heva ferjå litt i år og hvis med då har liga lave biler som ifjor tar de jo ihvertfall neri... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett spørsmål anngående turen. Om me ska ta Sandefjord-Strømstad båten sånn så me gjor i fjor.

Koss blir det itilfelle for oss så kjøre låge bila ?

Eg e litt skeptiske me tanke på å skrapa neri å setta osse fast. Det sko gjort seg.

 

Kor my bakkeklaring har du? Eg kom av og på danskebåten med ca. 3cm bakkeklaring med kun ein bitteliten plastikksubb ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ud så det blir dårligt me s2 t rudskogen dette åre på meg :) blir nok disel tralla

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.