Stavanger: VACN Treff Rudskogen (29-30 August)

Anbefalte innlegg

Jaja... Mye billigere å kjøre det. Blir nok polo på meg igjenn. hvis an ikkje blir solgt før rudskogen, men det ser ikkje sånn ut! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ud så det blir dårligt me s2 t rudskogen dette åre på meg :) blir nok disel tralla

 

Funke med dieseltralla og, bare te å trimma ;) Me må få se bilder av udyret!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja når eg har jort litt t, kan ta nogen ikveld:P ska opp i garasjen å få noge lyd i golfen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei e ein liden kvide :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt, sko hatt merr varianter i klubben, eg ser potensiale i di!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, ska lura andrè på Petter sin :D han vil ha golf 3 stv eller e30. Har ei uga fri fra han nå :D garasjen for meg sjøl :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg ein variant her ute på forus i forrige uke. Senka, og me skikkelig breie felger. Å me vento front. Kanon tøff! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg ein variant her ute på forus i forrige uke. Senka, og me skikkelig breie felger. Å me vento front. Kanon tøff! :)

 

Tøft! Den har eg ikkje fått med meg, men hørres ut så han har forstått oppskriftå : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så va an svarte. Så ganske så strøken ut...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som du sjøl her e flinke å poengtera så kjørte me jo der i fjor åg? Bilane va senka den gang som neste gang.

 

Et triks er å spør mannskapet på kaien når ein sjekke inn om å få kjøra ombord te slutt, sånn at ein sleppe kjøra opp eller ner men står me camping biler å lastebiler.

 

E faktisk heilt rektigt det finni!

Kan jo ha med planka i backup sånn så ifjor itilfelle hvis du e bekymra Fredrik ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka bil du kjøre så e så låg fredrik? C4 karosseriet e jo ikkje av de akkuratt lavt! Uansett om du senke eller ikkje... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg må vel mella meg på turen eg og :) så om der e nogen som vil sitta på så har eg plass :) men alle har vel sikra seg nå :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg må vel mella meg på turen eg og :) så om der e nogen som vil sitta på så har eg plass :) men alle har vel sikra seg nå :P

 

Har lagt deg te på første innlegg. Eg tror ikkje bilkabalen e løyst endå. Ikkje så nøye det, finne alltids ut av det når det nærme seg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor my bakkeklaring har du? Eg kom av og på danskebåten med ca. 3cm bakkeklaring med kun ein bitteliten plastikksubb ;)

 

Eg har isje målt itte senkingå,så det vett eg isje ennå, men når eg sko inn på borestraen her om dagen, kom eg isje lengre enn til fuste parkeringsplassen, før ann begynnte å slå neri på grusveien der....:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøre sikkert nedover. så det er en plass hos meg og.. Er ikke helt spikra enda men. Tror jeg må heve før jeg kjøre for min subbe konstant i høyresvinger og det er i metallet på skjermkanten (plastikken er allerede subba bort :).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøre sikkert nedover. så det er en plass hos meg og.. Er ikke helt spikra enda men. Tror jeg må heve før jeg kjøre for min subbe konstant i høyresvinger og det er i metallet på skjermkanten (plastikken er allerede subba bort :).

 

Subbing e bare koselyder, ska vær sånn :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så lenge det bare holder seg til subbelyder så.. men subber konstant ved litt svingradius, svinger jeg mer så forsvinner det.. skulle fått litt mer camber på venstre siden fremme. lar det seg gjøre med å løsne de to mutterene på fjærbeinet å hale og dra litt eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle fått litt mer camber på venstre siden fremme. lar det seg gjøre med å løsne de to mutterene på fjærbeinet å hale og dra litt eller?

 

Jepp :) Men hjulvinkler har mye å si på dekkslitasje, så er du advart ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

D bler heisatur t sverige og eller? Då konne eg isåfall bare ha møtt dåkk ein plass, siden eg allerede e på østlandet då:) Eg må jo handla litt snus å sånt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka bil du kjøre så e så låg fredrik? C4 karosseriet e jo ikkje av de akkuratt lavt! Uansett om du senke eller ikkje... ;)

 

Ikke helt enig med deg der jaffal, det er sikkert!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka bil du kjøre så e så låg fredrik? C4 karosseriet e jo ikkje av de akkuratt lavt! Uansett om du senke eller ikkje... ;)

 

Når C4en e senka til bunns foran med coilovers så e ann ganske låg Stian. I dag sto eg parkert langs veien, så glømte eg meg selvfølelig litt av når eg sko kjøra utpå veien igjen....Det endte i ett græligt smell unna bilen pga enn litt høge kant så golvet slo oppi :o ....."Men litt svinn må enn reina me i store bedrifta"....e det isje det de seie : smil :

 

Trur nok eg komme til å heisa ann litt før me reise til Rudskogen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur nok eg komme til å heisa ann litt før me reise til Rudskogen.

 

Tro kan man gjøre i kirken! her ska d ver låg, hvis d iche slår neri e d SUV elle Q7 å d e bare Q7 så e lov!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

D bler heisatur t sverige og eller? Då konne eg isåfall bare ha møtt dåkk ein plass, siden eg allerede e på østlandet då:) Eg må jo handla litt snus å sånt:)

 

 

HÆ?

 

Va aldri någen så gadd å svara meg på denne så eg siterte bare meg sjøl eg:) (hint, hint):P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.