Stavanger: VACN Treff Rudskogen (29-30 August)

Anbefalte innlegg

Årjäng er det nærmeste og har åpent 10-15 på lørdag ;)

Petter trenger vel påfyll hvis han skal kjøre samme stilen i år som i fjor :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke om jeg tør å komme iår:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter kommer og vi skal til Årjäng!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha.. er ikke sikkert at jeg skal enda:) ikke bestemt meg enda.. ser det ann:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor langt er det å kjøre dit hen Gry?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha.. er ikke sikkert at jeg skal enda:) ikke bestemt meg enda.. ser det ann:)

Hallo du... du har isje någe valg, du ska ver me! D e jo du så e heile underholdningen på kveldstid på Rudskogen:D

Ska passa på deg eg:p

Hvor langt er det å kjøre dit hen Gry?

Ca 1time i følge viamichelin.com :)

fsdegfsgs.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, då e d bare et par timer t eg sedde meg i bilen å ralle øve fjelle:)

Ka vei ska dåkk kjøra fra Drammen å t Rudskogen? Via Askim eller via Moss og Sarpsborg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, er det noen av dere som skal til Rudskogen, som har plass til ei forstilling og bakstilling hjem igjen fra drammen???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jækla typisk at eg enten fekk noge på aua i går eller blei svesieblinde på jobb....Begynte pluselig å svi som pokkar i venstra aua : bh :.

Får håpa det bli godt igjen til "freddan".....For til Rudskogen ska eg uansitt, om eg sko ha kjørt me bare ett aua ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JA? Bjunne folk å bli klar eller??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egentlig ikkje... Har ikkje fått heva bilen, ikkje lagt på mer sotefilm og har ikkje bont bile, samt at eg ska jobba natt te fredag te 0600 og me reise vel 0900, men det går seg vel te :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt e klart hvis bare eua e klart. Va på legevaktå igårkveld,for en liden sjekk....Det endte me at de sendte meg til øyenlegen på sykehuset i stavanger i dag, for å fjerna enn liden svarte prikk\slipespon så va kommt innpå, mens eg slipte på jobb, på en JÆKLA "Volkswagen Ford", også kalt Sharan.. Spone bårte de ud me drill faktisk.: eek :. Når de hadde fjerna det rysket så va komt innpå sette de enn kvide lapp på eua så eg ska ha på til i mårå (va kjappe me å spør kor lenge den sko ver på ja:p).....For de av dokke så tenkte å sei noge lurt nå....Ja, eg brukte vermebrille når det sjedde : rolleyes

Så forhåpentligvis e alt "gudd to go" i mårå, når eg har fått av lappen.

Der e ingenting så gjør vondt lengre, men eg har fått fri fra jobb fordi eg måtte kvila auene, meinte de... åså va der græla roligt på jobb i dag. Dessuten va eg ferdige me det eg holt på me for øyeblikke på jobb ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JA? Bjunne folk å bli klar eller??

Eg e jo så klar at eg t å me allerede e på østlandet:)

Tar dåkk et lide pit-stop i nærheten av Ski så eg kan treffa dåkk eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok melde pass på denne turen:( Har rett og slett for mange baller i luften så har egentlig ikke tid til en helg på rudskogen! Men men Kommer jo flere treff! God tur til de som kjører bortover:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjell: Sko me kjøpt ett nytt partytelt? De har jo meldt litt regn, så det hadde vel vert kjekt å hatt ett som virke så det ska. Trenge ikkje kjøpa ett så stort som me har, men det som e litt mindre. Kor stort e egentlig det me har? Ser biltema kun selge 6*3 meter nå. E vårt 9*3 meter kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har plass til to soveposer og muligens no luftmadrass greier bort til rudskogen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer dere kjørende via Drammen og Oslofjordstunnelen på fredag eller? Kanskje jeg skal henge meg på :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stian: Skal ikke være med bortover til skogen i år. Bryllup.... :( Men ja, våres er 9x3m og har funnet ut at det er Eirik Øygarden som har det. Da trenger dere egentlig bare en presenning slik vi hadde på våler og ikke slå opp mer enn 6x3m så er det godt nok.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

..... Da trenger dere egentlig bare en presenning slik vi hadde på våler og ikke slå opp mer enn 6x3m så er det godt nok.. :)

Ja for det var jo en sinnsykt god ide!! også var det definitivt skogens flotteste på Våler!! : rock :

Og med tanke på hvor mange som satt inni det teltet var det vel ikke mer enn rett og rimelig at vi kasta bort 2 timer på det.. :shf:

(til info: ingen satt i teltet, alle satt utenfor å dissa hvor grisestygt det var...men at det hadde en smart "løsning") : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke være med bortover til skogen i år.

HÆ????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har plass til to soveposer og muligens no luftmadrass greier bort til rudskogen?

Noen må vel klare å ta med dette bort..!

Trenger at noen tar med en girkasse for meg også??

Anyone?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjunne å bli klar, men d bler iche me s2en.Så golfen står klar bare, 1 motorfeste så e gåent, verdens minst stive fjøre, 4år gamle hollywood dekk,abs udkobla , spylerveske tank me hål i å fucka batteri:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHA! Dine problemer synes hvertfall ikke, Tysse...!

Jeg har en øøøørgammal dieselgolf som ser ut som om den er klar for dynga :P Flerfarget og flassete....

Oppfordring: Om noen av dere har noen spraybokser til overs med SVART lakk står min bil til disposisjon - etter at jeg har maskert den "behørig" Mohahhahaha :P Kan jo bli VACN-prosjekt numero UNO på Rudskogen : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min har jo 2 sondt rusta skjermer å 5 forskjellige hvit farger :D med stål felger:D slå den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm då starta iche golfen ein gong:( startmotoren elle batterie så he takka for seg, ser skummelt ud nå, Nogen så har plass t meg i ein bil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.