Stavanger: VACN Treff Rudskogen (29-30 August)

Anbefalte innlegg

Blei lite banekjøring på denne karen gitt :(

Turen hjem i natt gjekk nå ihvertfall kjempefint sjøl om eg ikkje hadde mulighet for å clutcha. Bare te å smekka an i fjerde gir og tut og kjør hjemover. Takk te Robin så tok følge. snittfart på 90 på heile turen hjemover e jo ikkje så halvgalt når ein knapt kan gira :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då va me andre og komt heile heim ijen, må bare takka for nok ein konge tur :P va kult

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for ein kjekke tur, sjøl om eg reiste hjem litt tiligt:) D va litt nertur at eg isje konne kjøra på banen sjøl heller, for med hjullager så knurre og fjørbeinslager så knirke e d jo isje akkorat så gunstigt å slida d ennå mer ud på banen!

Koss udvikla vere seg på Rudskogen itte at me dro? Kjipt hvis d bjynte å regna igjen, uden telt å sidda onna!

Meg å Petter kjørte i driddver heilt fra Kristiansand tror eg d va. I någen områder regna d så møye at eg så vidt såg någe, og d hjelpe jo isje på at eg har elendige fjernlys. I tillegg så tåle isje dekkå mine vann, så eg hadde x antall vannplaninger, åsså måtte eg kjøra seint i svingane! Tror eg må investera i nye dekk t neste sesong ja!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for ein kjekke tur, sjøl om eg reiste hjem litt tiligt:) D va litt nertur at eg isje konne kjøra på banen sjøl heller, for med hjullager så knurre og fjørbeinslager så knirke e d jo isje akkorat så gunstigt å slida d ennå mer ud på banen!

Koss udvikla vere seg på Rudskogen itte at me dro? Kjipt hvis d bjynte å regna igjen, uden telt å sidda onna!

Meg å Petter kjørte i driddver heilt fra Kristiansand tror eg d va. I någen områder regna d så møye at eg så vidt såg någe, og d hjelpe jo isje på at eg har elendige fjernlys. I tillegg så tåle isje dekkå mine vann, så eg hadde x antall vannplaninger, åsså måtte eg kjøra seint i svingane! Tror eg må investera i nye dekk t neste sesong ja!

Dekkå mine va heilt sjefs på fossregn, merka ikkje ein dritt te at det va vann og dammer på veien : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blei sol å stjerneklart resten av oppholdet faktisk. Einaste va temperaturen som ikkje steig øve 20 grader.

Men godt bål gjor at adle fekk varmen i seg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grillkull bål må bli tradisjon, ga godt med varme og 45kr pr. pers i grillkull (5kg på Rema 1000) kan alle avse for å ha god varme gjennom nattå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har endeligt bagrusen lagt seg fra lørdags kvelden å har bjunt å få bilder i fra turen øve t pcen :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHAHA, fant ett sjefs bilde av oss finni!

DSC_0183.jpg

Så for de så lure på keffor me ler oss ihjel..... ;)

DSC_0198.jpg

DSC_0210.jpg

DSC_0211.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahahahahaahah :D keffor har eg bilde av ballaen t ein elle aen på kamera ?!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHAHAH!! Sattan så me holdt på å knekka oss me latter når me styrte på!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kem va den heldige så blei murt inne av campingstolar og partyteltstenger ette an sovna?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahahahahaahah :D keffor har eg bilde av ballaen t ein elle aen på kamera ?!?

Du sprang jo rondt i adle teltå å sko fotografera svette nakne mannfolk skreig du om? :confused:

Alle har sine interesser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor mange telt va det me hadde stripsa igjen glidelåsane på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha. Sleid meg jo heilt ud på bålfyringå!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tysse:

Her e bilde av "S2-knusaren" : haha :

D der e jo egentlig fysisk umulig

img_1193.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor mange telt va det me hadde stripsa igjen glidelåsane på?

mitt jaffal : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vegg bilde eirik:D V8en i godt sig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det røa teltet med stolen på taket va der eg prøvte å såva.....Isje veldigt lett når "Strand Racing & Co" va på narshbil hos Kluge å Finni på stavanger campen : smil :: vinke :

Takk for ei skamsjefs helg folkens....å takk til Dag Ivar som aensjåfør sjå meg.

Det hjalp på, med tanke på at eg har våre på jobb i dag, at du gadd kjøra igår : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha så ut som dere gjentok suksessen fra ifjor:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for ei kjekk helg folkens :D

å takk for at eg fekk kjøra heim, hadde vært kjedeligt å sitta på både bort å tebage ;) bilen fungere ennå fint me flybensin?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC_4666copycopy.jpg

DSC_4709copycopy.jpg

PedoBear

DSC_4802copycopy.jpg

DSC_4813copycopy.jpg

DSC_4822copycopy.jpg

_JPG0367copycopy.jpg

_JPG0289copycopy.jpg

_JPG0372copycopy.jpg

DSC_4717copycopy.jpg

DSC_4731copycopy.jpg

DSC_4774copy.jpg

_JPG0413copycopy.jpg

_JPG0537copy.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.