Helgeland lokallagstreff Onsdag 1. Juli 2009

Anbefalte innlegg

Da er det bare å ønske alle og enhver velkommen til Helgelands første forsøk på å få litt liv i VACN miljøet ;)

Her er det bare å stille opp, selv om du skulle kjøre en VW eller Audi, Golf eller RS4 spiller ingen rolle her skal ingen føle seg latterlig gjort eller bli hånet på noe som helst vis. VAG er VAG ;) Meningen er å treffes og å dele felles interesse og erfaringer etc....

 

Stedet for happeningen vil være på parkeringsplassen til Kroa på Halsøy i Mosjøen Onsdag 1. Juli kl. 1800. Her serveres det både kaffe, vafler, boller, rundstykker etc. og her er det muligheter for å få sitte både inne og ute. Er noe usikker på om de har åpent så sent, men dette skal og vil jeg komme tilbake med så fort jeg finner ut av dette. Om ikke annet så er det både shell og esso bare ett steinkast unna.

 

Jeg har snakket med lokallagsleder Tor Ness i Bodø lokallag (som vi og forøvrig er under) og jeg får med meg sørover i morgen 5-6 skiltplater i første omgang. Disse koster 50,- per. stk.

Ønsker i utgangspunktet å bare selge ett par per. medlem på denne dagen om interessen skulle bli stor. Dette fordi jeg ikke har disponibel flere i første omgang. Men jeg er lovet fler om interessen skulle være der og kan leveres kort tid senere.

 

Når det gjelder klistremerker så er det lite/ingenting igjen i lokallaget, men det ventes forsyninger fra sentralt hold ganske snart sies det. Her skal jeg jobbe hardt for å få tilsendt klistremerker til oss også.

 

Vi planlegger ikke med noe særlig til program, men tar dette litt som det kommer.

 

Noe vi derimot må, føler jeg da, er:

- Bli kjent, hvem er vi? og hva gjør vi? kjører vi etc.

- Interesse for å fortsette å møtes? Aktiviteter vi kan ty til fremover? Grilling, Bowling, pizza & øl etc.

- Andre mulige treffpunkt for lokallagstreff, Mo, S.sjøen etc.

- Se og prate bil :)

- ?? Tips ??

 

Dette er et forsøk på å få dradd i gang noe sosialt i Helgelandsområdet innad i klubben samt å se om dette er noe vi i distriktet vil satse videre på.

 

Jeg kan til slutt også nevne det at Tor Ness og Bodø gjengen har meldt sin interesse til å ta turen sørover om vi på Helgeland en gang skulle finne på en helge aktivitet og de har sagt de vil invitere oss oppover en helg de evt. skulle finne på noe ;)

 

Da gjenstår det bare å se da om det kommer noen ;)

Spørsmål kan rettes her, PM eller tlf. 91 00 96 17.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bare å ønske alle og enhver velkommen til Helgelands første forsøk på å få litt liv i VACN miljøet ;)

Her er det bare å stille opp, selv om du skulle kjøre en VW eller Audi, Golf eller RS4 spiller ingen rolle her skal ingen føle seg latterlig gjort eller bli hånet på noe som helst vis. VAG er VAG ;) Meningen er å treffes og å dele felles interesse og erfaringer etc....

 

Stedet for happeningen vil være på parkeringsplassen til Kroa på Halsøy i Mosjøen Onsdag 1. Juli kl. 1800. Her serveres det både kaffe, vafler, boller, rundstykker etc. og her er det muligheter for å få sitte både inne og ute. Er noe usikker på om de har åpent så sent, men dette skal og vil jeg komme tilbake med så fort jeg finner ut av dette. Om ikke annet så er det både shell og esso bare ett steinkast unna.

 

 

Spørsmål kan rettes her, PM eller tlf. 91 00 96 17.

 

"BUMP" I morra det: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer. tar fus på 2stk skiltplater:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ spurt først i en anna tråd om skiltplate

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heisann. ja dette er imorra/idag.↲ jeg har 5 par skiltplater, flere kan skaffes til helgen. Håper så mange som mulig stiller idag. Snakkes....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for oppmøtet til dere som kom:) det var jo trivelig å treffe folk fra lokalmiljøet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke fått med meg dette før nå :)

Men er uansett bortreist på jobb, så det spiller ingen rolle

 

Når er neste treff? Da kommer jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, takk for oppmøte til dere som ville komme. Vet det ble tatt en del bilder så de som har tatt noen bilder kan jo legge de ut her...

Bra start på noe som vi kan vurdere å fortsette med.

 

Arve: Bror din var innom en tur, men han er usikker på medlemms skap... :P

 

Neste treff er ikke satt, men man kan jo prøve å kjøre det slik at dert blir første Onsdagen i vær mnd. evt.?

Da kan jeg naturlig nok ikke stille selv på alle fordi jeg jobber på havet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal pushe på han :)

 

1 gang i mnd høres supert ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper mange av dere kommer oppover til Mo 18. og 19. Juli. :)

Ser fram til å treffe de av dere som kommer. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal til acr. noen fler fra mosjøen som skal?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal dessvere bare på en dagstur Lørdagen. Reiser på havet på Mandagen etter samt at vi har fått 2 små Maine Coon kattunger i hus som trenger litt tilvending her hjemme.

Når kjører du oppover Kent Inge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hupp...Skal til Mo på lørdag.

Meeen har ikke fått kjøpt meg nybil enda.........................

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rune: Du kan sikkert sitte på med meg oppover. Men som sagt, blir bare dagstur på meg..

 

En liten teeser fra vårt lille "treff" 1 Juli....

 

På shell i Mosjøen.

reg1.jpg

 

reg3.jpg

 

I Sentrum utenfor Provance.

reg2.jpg

 

PS: Jeg har fått noen få klubbklistremerker til oss på Helgeland så si ifra dere som allerede ikke har fått ;) Koster til informasjon 5,- stk nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo Passaten da, men ikke noe å dra på treff med.

Sitter stand-by på Finn og leter etter nybil, så får se om det dukker opp noe....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klubbmerker, ja takk. 2 stk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ikke akkurat mye å stille på treff med min bil heller, men det er det eneste jeg har så jeg får bruke det ;)

 

Klistremerker ordner vi ;)

 

OBS: KLISTREMERKENE JEG HAR ER FORBEHOLDT HELGELAND MED OMEGN DVS. MOSJØEN, S.SJØEN, MO I RANA OG BRØNNØY SAMT OMRÅDER RUNDT OM.... BARE Å GI BESKJED SÅ SKAL JEG SENDE/LEVERE SÅ FORT JEG FÅR SJANGS OG OM JEG HAR FLERE Å GI UT.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjekk teeser fra treffet det Thor Arne..

Skulle ha fått lagt ut noen bilder selv også, men ikke kommet så langt enda. Photobucket du har brukt eller?

 

Når det kommer til VACN, så ser det ut til at det, som med litt for mye annet i sommer, går råkt åt helv***e!!

Dere som faktiskt drar, får dokumentere det så godt dere kan med kameraet ;)

 

Menne, mens man var inne på temaet. Hørte jeg "lokaltreff" runde 2 snart? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle hatt 4stk merker jeg. kjører tidlig lørdags morgen, kjør passaten da rune så får vi med telt jekk og ekstra dekk og sånt som det er begrenset plass til i min bil:) har fått på toyo R888 dekk nå så dette kan bli gøy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leif Roger:

Photobucket ja....

Som nevt tidligere kan vi forsøke i sommerperioden å få til noe første Onsdag i vær mnd ;) Synd du ikke kan bli med til ACR.

 

Kent Inge:

Tidlig Lørdagsmorgen høres ikke dumt ut.

Jeg får se hva jeg kan avse av merker, tror bare jeg har liggende 3 par igjen på denne kvoten av 6 par som jeg fikk :( Jeg får håpe at ledelsen sentralt kan få til noen fler klistremerker til vær region/lokallag etterhvert, nå som de har begynt å ta inn skarve 5,- stk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heia. Har glemt å legge bilder fra treffet. Hær er et fra treffet på Shell!

 

Tenkte å kalle det UrQuattro møter Urspurv!

f90d5672db66726e1580daf0a2e6da87.jpg

Kommer fler bilder etterhvert...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

artig bilde det dær:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal til acr. noen fler fra mosjøen som skal?

 

Jeg tenker meg avgårde til ACR hvis jeg er kommet hjem til da, tror det skal gå.

Er det snakk om felles kjøring til ACR for medlemmene fra Mosjøen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenker meg avgårde til ACR hvis jeg er kommet hjem til da, tror det skal gå.

Er det snakk om felles kjøring til ACR for medlemmene fra Mosjøen?

 

klart vi må kjøre samlet. møtes på esso rundt 08.00? så er vi fremme til 10.00 når det åpner på acr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

klart vi må kjøre samlet. møtes på esso rundt 08.00? så er vi fremme til 10.00 når det åpner på acr

 

Med forbehold om at jeg har kommet meg hjem til da, så er jeg med...

Blir skøy med VACN treff på ACR :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.