Helgeland lokallagstreff Onsdag 1. Juli 2009

Anbefalte innlegg

skal vi kanskje prøve å promotere helgeland på noe vis til helgen? er jo skkert en del medlemmer som ikke har fått med seg at vi prøver å dra igang et lokallag på helgeland....

 

skulle kanskje hatt merker på bilen der det stod---HELGELAND LOKALLAG?--- bre et lite forslag fra min side:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra initiativ her.

 

Lørdag klokken 0800 høres helt ok ut for min del. :)

 

Jeg vet at Tor Ness har noe på gang med noen T-skjorter for oss i Nordland. Der det står "VW Audi club Norwegian avd. Nordland". Hvor vidt vi skal lage noe mer utover det må jeg snakke litt med Tor om. Høre hva han mener om det. Jeg syns det høres kult ut mtp hvor vanskelig det er å nå frem til folk i Helgeland. Bodø og Vesterålen er allerede godt etablerte så dette er helt klart ett tiltak vi sku ha fått til. Dette kan vi snakkes om neste gang vi møtes??

 

Når det gjelder helgen kunne vi ha samlet bilene denne dagen og bare skrevet pent med vindustusj på bakruter/sidevinduer "Helgeland Lokallag". Evt. en banner av noe slag. Et stort laken med "Helgeland Lokallag"?? Vi må bare være kreative.

Så får vi heller lage oss noe til evt. neste år?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det ESSO kl 0800 på lørdag!

Vi kan diskutere litt på ACR angående bannere og slikt.

Kan være med på litt sponsing ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg på vei nordover :) ACR turen er bankers!

 

Ser de har endret værmeldingen littegranne, menmen, blir nok bra uansett :)

 

Noen som har oversikt på hvor mange vi er fra Mosjøen som kjører dit sammen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rune, Kent Inge, Arve og meg. 4 stk så langt...? Noen fler?

 

Har forresten 3 par klistremerker igjen. Jeg tror det vil bli mulighet for å få kjøpt flere på ACR når vi kommer dit. Om noen skulle trenge før vi kjører oppover så får dere sende meg en sms elle ringe meg på tlf: 91 00 96 17. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.