Bilder av bilene i Hadeland lokallag

Anbefalte innlegg

Er en kul bil som er et veldig bra utgangspunkt! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er ennå tre bilder til!

 

Beklager eventuelle svimmelheter/høydeskrekksopplevelser jeg påfører folk med det siste bildet!!

DSCN2913.jpg

DSCN2916.jpg

DSCN2919.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg er freshman her på forumet, så er det vel på tide at jeg legger ut min førstegangsbil!

 

Endte opp med å kjøpe en Audi A3 for halvannen måned siden, og har ikke hatt stort mye å klage på.

Bilen ble kjøpt for 45laken, noe som tilsier at km.stand på den er noe høy (226k).

 

Men etter bytting av foringer på stabstaget, og nye bremser rundt hele bilen, så ble den overraskende bra!

Er også byttet div. deler på motoren, slik som vannpumpe osv.

 

Litt synd at det er en 1.6, men pytt pytt. Har som mål å beholde lappen noen uker framover, så får jeg heller gå over til noe større etterhvert! Så nå går jeg igrunn og gleder meg som en liten unge til oppkjøring(7.April!) :)

 

Det som er verdt å nevnes på den som er gjort etter jeg fikk den er:

1: Byttet hovedlamper til noen klare linselykter med svart innmat. Fikk de til en god pris av Mikael Grønholm her på forumet. ALT var bedre enn de gamle lyktene.

2: Byttet til klare/hvite blinklys på sidene.

3: Byttet foringer til stabstag + byttet bremser på hele bilen.

4: Byttet til sommerdekk.(Herregud for en idiot jeg er!!)

5: Fjernet alle emblemer bak.

 

Hva som er planlagt å gjøre med bilen framover:

1: Bytte ut den lange pisken av en antenne, til fordel for en liten alu-antenne.

2: Get LOW! Hvertfall noen cm. Vet ikke hvorvidt det lønner seg å koste på noe skikkelig senkesett på denne. Har tanker om eventuelt bare senkefjerer (30/40).

3: Muligens bytte baklykter, dog de som sitter på er ikke så ille i forhold til fargen.

4: Vaske, vaske, vaske, og atter vaske. Denne bilen har ikke blitt vasket så alt for mye fra før. Så ut som en fettklump da jeg fikk den!

 

Bilder:

 

 

Grei første bil det der da. :)

Lag en egen tråd om den a... ;)

Men får justerbart til rimelig pris om dagen da, sjekk tilbudsdelen...

Og nye baklykter fikser du på Ebay, greie priser der. Alu antenne har de å billig der selv om det sikkert ikke er noe problem å få tak i Norge også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, da ble det gjort!

Justerbart vet jeg ikke om blir aktuelt på den her bilen, blir bare et enormt underskudd føler jeg. Hehe.

Men anng. baklykter, så skal det jo nevnes at Veng ( som klubben har rabattavtale med) selger disse lyktene til 640kr inkl rabatten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger inn noen nye bilder av golfen jeg :) ikke gjort så fryktelig mye med den, men har iallefall fått senket den og fått amerikansk innstilling på parklys :)

nye lys....JPG

tja.JPG

hmmm.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

egentlig så burde jeg vært medlem i lokallaget her, ettersom jeg er fra jevnaker, og bare er på en 5-års : rolleyes i drammen...gikk på BVS for noen år siden, og husker et par av bilene tidligere avbildet!

 

ymse kjøretøy jeg har farta rundt med (hvor bl.a "batmobilen" - en mørk mazda 323 med en beskjeden logo på panseret : dum : er utelatt, men dog kanskje mest "kjent" for de som farta rundt på hadeland rett over årtusenskiftet)...eide ikke smak før, vøtt : eek :

 

 

SSL10682.jpg

 

SSL10680.jpg

 

SSL11552.jpg

 

IMG_0388.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.