Bilder av bilene i Hadeland lokallag

Anbefalte innlegg

Vi får vel nesten legge ut noen bilder av bilene våres vi oxo vel... kan jo ikke være noe dårligere enn andre lokallag:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et par bilder av min:

DSC05832.jpg

DSC05837.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk det ENDELIG til du å Luis ;): haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk det ENDELIG til du å Luis ;): haha :

slutt med kål snakk og legg ut bildet av bilen din. :fy::D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde å låne bilde av en svart s2 noen andre steder ettersom jeg ikke har noe bra bilde av bilen min, men uansett hva jeg gjorde m bildet fikk jeg beskjed om at fila var for stor??? Er det jeg som kløner eller....? Hvis jeg skal legge ved et bilde som er lite nok, så blir det ikke rare greiene akkurat! Noen som har et råd eller to?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde å låne bilde av en svart s2 noen andre steder ettersom jeg ikke har noe bra bilde av bilen min, men uansett hva jeg gjorde m bildet fikk jeg beskjed om at fila var for stor??? Er det jeg som kløner eller....? Hvis jeg skal legge ved et bilde som er lite nok, så blir det ikke rare greiene akkurat! Noen som har et råd eller to?

 

http://www.photobucket.com/

Kan legge ut her og bruke img knappen. Står en del om det på forumet ellers tror jeg.

 

Skal se om jeg far tatt av rattet og hendelen min snart forresten. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde å låne bilde av en svart s2 noen andre steder ettersom jeg ikke har noe bra bilde av bilen min, men uansett hva jeg gjorde m bildet fikk jeg beskjed om at fila var for stor??? Er det jeg som kløner eller....? Hvis jeg skal legge ved et bilde som er lite nok, så blir det ikke rare greiene akkurat! Noen som har et råd eller to?

 

For det første, lagre ALLTID bilder i JPEG format, å IKKE BMP, siden BMP blir mye større mht størrelsen på fila. (Sjølve bildet blir ikke større)

 

Så for det andre, om fila fortsatt er sinnsykt stor kan du åpne bildet i paint, og trykk CTRL + W... Så justerer du den vanntette og lodrette litt ned, i prosent, og lagrer bildet sånn midlertidig for å se hvor mye mer du må forminske det. Så forminsker du det til det ikke er større enn 100kB, som er det "største" bildet du kan legge ut ved hjelp av denne funksjonen. (iallefall noe rundt 100kB)

Du skjønner det nok når du er inne der...:)

 

Så en tredje mulighet, hvor størrelsen på bildet ikke har noe å si, er å bruke photobucket... Det er også veldig enkelt og greit.

Her får utdelt en konto, hvor du kan laste bilder OPP til nettet, og bildene lagrer seg der. Da bruker du bare en simpel kommando som denne:

 

value

 

Denne kommandoen finner du under "boksen": Regler for innlegg..

"Boksen" finner du nederst på siden når du skriver ett innlegg, og kontroller at det står: kode er På.... Så finner du da denne kommandoen ved å trykke på .. Kopier den, og lim den inn i svaret ditt. Det du da så gjør, er å bytte ut ordet VALUE, med linken/adressen til bildet du skal ha ut på forumet her. Dette legger photobucket ut under hvert enkelt av bildene du laster opp dit, så det er simple greier. Photobucket legger vel faktisk ut direkte IMG link når jeg tenker meg om også, så da trenger du vel rett og slett ikke gjøra alt det tullet jeg har skrivi over her. Men lar det stå om det sku skjæra seg anyways :)

 

Blei kanskje litt dårlig forklart, men får håpe noe av det hjelper deg litt på vei. Ellers får du skrike ut og spørra om mer hjelp, eventuellt sende meg en PM, så ska vi nok få det i orden :)

 

Lykke til : ja :

 

(skrivekrampe...................................................)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

slutt med kål snakk og legg ut bildet av bilen din. :fy::D

 

Fryktelig til mas a gitt......

 

min2.jpg

P1010040.jpg

P1010039.jpg

P1010038.jpg

P1010036.jpg

P1010034.jpg

 

Så nær som alle bildene er fra høstcruisningen til Lillehammer, og er det eneste jeg har inn på photobucket`n min for øyeblikket... (her jeg sitter på jobb)

 

Ett lite tips til Fredrik: Høyreklikk på ett av bildene mine, og trykk egenskaper.. Her kan du se hvor bildet er hentet fra ;) Så den IMG kommandoen kan jo da selfølgelig brukes til å legge ut bilder du finner på hjemmesidene til andre, og diverse andre plasser på nettet, ved og kopiere den linken der og legge inn under IMG funksjonen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Før :

 

000_0130.jpg

 

Etter:

 

IMG_7039.jpg

 

Ble den bedre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt seriøst, blir du enkli ferdig til sommeren eller??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk bra det først bilde av Golfen din Ørjan. Utrolig strøkent :tilber::tilber::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk bra det først bilde av Golfen din Ørjan. Utrolig strøkent :tilber::tilber::tilber:

 

Er jo da selfølgelig ikke tatt av meg, eller noen jeg kjenner i det hele tatt.... :(

Dette ble tatt før min tid med bilen, men jeg er helt enig, det bildet er strøkent.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om jeg blir ferdig jeg. Drit lei hele bilen. Vill ha nyere bil. Kaste 2ern vel.. :/ hehe det ser håpløst ut men er ikke så mye til som skal til før den er klar ti lakk egentlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PLager meg at jeg begynte med alt på en gang. Ser så jævelig ut nå liksom..

 

Kan liksom ikke nok selv og er ikke nøye nok til og drive med slikt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo da selfølgelig ikke tatt av meg, eller noen jeg kjenner i det hele tatt.... :(

Dette ble tatt før min tid med bilen, men jeg er helt enig, det bildet er strøkent.. :)

 

Bildet er tatt av Bjarne Grøseth, hans første bilde som har tatt av en bil i fart faktisk. Legg merke til at Caddyen som fotografen ligger i, kan skimtes i frontfangeren på Golfen. Bildet ble tatt i Mai, og lakken på bilen var vel en par uker gammel da tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PLager meg at jeg begynte med alt på en gang. Ser så jævelig ut nå liksom..

 

Kan liksom ikke nok selv og er ikke nøye nok til og drive med slikt.

du for ta tiden til hjelp;) kommer helt sikkert til å gå bra til slutt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mye gromme biler hos dere folkens,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.