#176 Skrevet August 23, 2009 Det spørs om vår venn fra bergen synes denne var så fin:p Skrur vel på plass eksosannlegget sitt enda tenker jeg: smil : Det gikk faktisk greit å få det på igjen. Han var på vei hjem kl 16 Litt kjedelig at det skjedde, men hjelpen var heldigvis ikke langt unna. Ellers synes jeg vi fikk en fin dag, og håper alle som besøkte oss synes det samme! Mikael: Var ikke mye å rydde, så det gikk fint! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet August 23, 2009 Takk for et fint treff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet August 23, 2009 Takk for ett kjempe fint treff, dette syns jeg var en av de bedre treffene jeg har vært på med tanke på gjennomføring.. Så håper dette blir gjentatt neste år! Kult du faktisk oppdaterte her inne under treffet også. Mvh. Joachim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet August 23, 2009 Takk for ett knall treff folkens:) supert vær, mange fine biler og alt:) mye snacks å se på:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet August 23, 2009 (endret) Det spørs om vår venn fra bergen synes denne var så fin:p Skrur vel på plass eksosannlegget sitt enda tenker jeg: smil : ble litt lei meg da , men med masse verktøy hjelp fikk jeg det til og satte alt sammen på plass igjen ( stor takk til alle som bidro til hjelp!) oja jeg tror Ghost er litt sjenert for publikum og til sist vil bare si at det var utrolig hyggelig treff og masse hyggelige folk jeg ble kjent med, tusen takk til alle skikkelig mange fine biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet August 23, 2009 Det var godt å høre Dario! Utrolig hva man får skrapet sammen av verktøy og folk når slikt skjer. Deilig at du fikk det på stell til å kjøre hjem igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet August 23, 2009 Kjempebra treff! Hatten av til arrangørene Jeg kommer gjerne igjen neste år. Og gratulerer til alle vinnerne. Det var vel fortjent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet August 23, 2009 Så håper dette blir gjentatt neste år! Kult du faktisk oppdaterte her inne under treffet også. Mvh. Joachim Vi har planer om det ja Oppdateringer blir ingen sak med mobilt "treg"-bånd Kunne fint vært hengt ut søppelsekker på lyktestolpene, men noe må dere jo ha å forbedre til neste år også Håper ikke det var for mye søppel for dere å rydde Vi passet iallfall på å rydde etter oss. Notert Jeg glemte å smake på kakene Men får ta igjen det til neste år.. hvis det er noe kake igjen til den tid Kake neste år (da også fersk!) er også notert ble litt lei meg da , men med masse verktøy hjelp fikk jeg det til og satte alt sammen på plass igjen ( stor takk til alle som bidro til hjelp!) oja jeg tror Ghost er litt sjenert for publikum og til sist vil bare si at det var utrolig hyggelig treff og masse hyggelige folk jeg ble kjent med, tusen takk til alle skikkelig mange fine biler Håper hjemreisen går smertefritt, Dario! Ghost er nok litt sjenert ja, men med enda mer "sosialisering" neste helg på Rudskogen går det nok bare bedre og bedre Veldig hyggelig å hilse på deg - ses til helgen Igjen - tusen takk til alle oppmøtte! Utrolig hyggelig å høre dere trivdes hos oss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet August 23, 2009 Jeg også takker for et flott treff. Knall vær og masse fin bil. Kan ikke ønske seg mer: rock : Og takk for god kaffe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet August 23, 2009 Takk for et bra treff, med bra verter og bra oppmøte. Kommer gjerne igjen neste år, og smaker på vaflene dere skal ha da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet August 23, 2009 Takk for et kjempetreff:) med nydelig vær. merker at jeg glemte solkremen og er derfor litt rød i trynet men:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet August 23, 2009 Flere enn meg som ble solbrent ja, hehe. Kjempebra treff, selv om det ble litt rotete cruising. Som Mikael sier, det med søppelsekkene var og er generelt et problem på treff. I tillegg hadde det kanskje vært en tanke med en do der, typ "festival"do eller noe, for jeg vet at det var en god del på treffet i dag som ikke bare kan "sleng'en" ut. Og Mikael, det var vel ikke "vi" som ryddet etter oss, det var vel brått mutter'n. Gleder meg til et evt. treff neste år også! Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet August 23, 2009 Antagelig det best gjennomførte treffet jeg har vært på så langt i år, det skal dere i Drammen ha mye skryt for.. Utrolig høy standard på bilene i dag, gratulerer så mye til alle premierte En liten nedtur at jeg fikk skadet bilen min på treffet, men håper og tror det ordner seg på en grei måte Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet August 23, 2009 (endret) Takk for ett bra treff!! Var mange flotte biler å beskue! Og gratulerer til alle som fikk pokal!! All skryt til Drammen folket:) kjedelig med innbruddet i vogna da!! Noen folk klarer bare ikke å la være: mad : Kommer til neste år også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet August 23, 2009 Takk for et utrolig bra treff. Konge bra folk i crew.. Hadde vel ikke trua før jeg så plassen fyllte seg. Helt rått! Kjipt med ghost, men det ordnet seg jo ganske greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet August 23, 2009 Får slenge meg med på denne jeg også, og kan si det samme som jeg alltid har ment. Drammen var det første stedet jeg var på treff med min første vag i 2004 og har faktisk savnet flere treff her nede i fra. Knall treff med masse godt å by på både mat messig og bil messig. Leit med innbruddet i vogna og "de skadene" som skjedde på div biler, men ting ordner seg vel regner jeg med. Bra opplegg fra Drammens folket, og takk for lånet av strøm til bilen, ble da ei runde med litt gitar på meg og Øystein hehe Kommer gjerne igjen neste år og jeg Gratulere alle vinnere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet August 23, 2009 Kjempebra treff! Hatten av til arrangørene Jeg kommer gjerne igjen neste år. Og gratulerer til alle vinnerne. Det var vel fortjent Jeg og marius stemmer også for do til neste år, ble en vanskelig tur bort til esso med lav og stubbete bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet August 23, 2009 Jeg og marius stemmer også for do til neste år, ble en vanskelig tur bort til esso med lav og stubbete bil Hvorfor esso? Shell er jo MYE kortere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet August 23, 2009 ble litt lei meg da , men med masse verktøy hjelp fikk jeg det til og satte alt sammen på plass igjen ( stor takk til alle som bidro til hjelp!) oja jeg tror Ghost er litt sjenert for publikum og til sist vil bare si at det var utrolig hyggelig treff og masse hyggelige folk jeg ble kjent med, tusen takk til alle skikkelig mange fine biler Ja du så litt betutta ut når du satt på rampen (etter at du trillet tibake bilen). Men desto mer fornøyd da begge eksosklemmene satt på plass i gjen (uten spesialverktøy) Har forøvrig alt på film men er litt usikker på om det bør publiseres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet August 24, 2009 Kjempetreff ! Ingenting og si på det ! Og vil si at vinnende biler absolutt fortjente det. Så skryt til Dommerene som også tok på seg dette. Utstillingslappene deres var gjennomtenkt. Veldig smart og føre opp hvor langt de har kjørt til treffet og kort og greit rundt bilen med god plass for mods. Likeså med people choice, utdeles sammen med utstillingslapp og klokkeslett for frist. Ser fler komenterte det også, var noen DB drag jegere her også, ble mer irriterende i lengda og høre på bare bass bass bass. Litt synd for det gjorde så man hørte til tider lite hva som ble sagt av crewet. all skryt, kommer gjerne igjen nesteår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet August 24, 2009 Hvorfor esso? Shell er jo MYE kortere Haha.. ja, det stemmer jo det! Kom ikke på det i farta. Hadde litt hastverk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet August 24, 2009 Det ser ut til at de aller fleste av dere koste seg denne dagen, og vi takker for alle positive tilbakemeldinger og forslag til de tingene vi kunne gjort bedre. Vi i lokallaget er utrolig glade for at vi fikk en flott dag sammen med mange klubbmedlemmer, og håper dere kommer igjen på neste treff i Drammen. ... det blir nok ikke 5 år til neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet August 24, 2009 hei.. ja dette var et kjempe bra treff..var også veldig morro og reiseav gåre med people choice pokalen.. hehe.. fikk litt sjok da ja.. kommer nok igjen til neste år også.. var utrolig morro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet August 24, 2009 Kake neste år (da også fersk!) er også notert Tusen takk for mitt første treff for denne sesongen. Sjokoladekake = dagen blir bra ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet August 25, 2009 Takker så mye for et veldig hyggelig treff! Jeg skulle gjerne sett at treffet varte litt lengre, men det hadde nok også hjulpet at jeg kom kl 10 istedet for 11.15: rolleyes Og så må jeg bli flinkere til å mingle litt, det hadde jo hvert gøy å snakke med flere av de som man bare har "hilst på" på forumet! Ellers så foreslår jeg en liten modifisering av "premie rampen". Det var ikke bare "ghost" som tok eksosanlegget på rampen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...