23 august 2009: Drammen lokallag arrangerer utstillingstreff

Anbefalte innlegg

Kan man stille ut en bil på henger? heheh

 

Siden det er i Drammen burde jeg klare å få meg selv dit :)

 

Du får hive deg på 81-bussen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gaudien og jeg dukker opp her. Det er jo et lokalt initiativ og slikt støtter jeg fullt ut:) (og så blir ikke 80'en sjalu, fordi jeg kun tar med meg Einser-Golf til Rudskogen;)). *gledeseg*.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer garantert!

 

Men forslag til møtested for samlig i Oslo:

Hva med Tjuvholmen, evt. Color Line fergeleie?

 

På Tjuvholmen er det jo en svær parkeringsplas ved et bygg som heter Mohngaarden også, det kan jo være et bra sted?

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sku vel nesten fått til en gjeng fra toten å...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har krysset av denne dagen i kalenderen!! Møter opp denne dagen! Håpe været blir bra også, bestilt sol denne dagen!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer garantert!

 

Men forslag til møtested for samlig i Oslo:

Hva med Tjuvholmen, evt. Color Line fergeleie?

 

På Tjuvholmen er det jo en svær parkeringsplas ved et bygg som heter Mohngaarden også, det kan jo være et bra sted?

 

Fabian

 

I og med at vi er flere fra Oslo som kjører ringveien vil jeg nesten heller foreslå at vi møtes på Esso på Høvik : rolleyes Så kan de som trenger bolle og Litago også rekke å handle litt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen fra gjøvik/ eller hedmarken som skal nedover??? je har lyst til å se om golfen går så langt.. haha... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I og med at vi er flere fra Oslo som kjører ringveien vil jeg nesten heller foreslå at vi møtes på Esso på Høvik : rolleyes Så kan de som trenger bolle og Litago også rekke å handle litt ;)

 

Esso'n på Høvik, er det den første Esso' n du får på høyre hånd etter Smestadkrysset? Hehe.. Ikke så veeeldig godt kjent a serru :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Esso'n på Høvik, er det den første Esso' n du får på høyre hånd etter Smestadkrysset? Hehe.. Ikke så veeeldig godt kjent a serru :)

 

Første bensinstasjon etter Smestadkrysest er Shell (men der er det lite plass til mange biler), og litt lenger ut (ved avkjøring til Høvik) er det en Jet (men der er det ikke noen butikk). Man skal altså forbi Jet og avkjøringen til Høvik, da kommer Esso On the Run som første avkjøring på høyre hånd ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første bensinstasjon etter Smestadkrysest er Shell (men der er det lite plass til mange biler), og litt lenger ut (ved avkjøring til Høvik) er det en Jet (men der er det ikke noen butikk). Man skal altså forbi Jet og avkjøringen til Høvik, da kommer Esso On the Run som første avkjøring på høyre hånd ;)

 

...også kjent som Ramstadsletta ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det bare 3 uker igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oi, denne tråden har jeg oversett, takk for at du nevnte denne for meg Haavard :P

Får vel slenge meg med på denne jeg ogå.

Husker Drammen treffet var en av de første treffene jeg var på med min først bil.

 

Er med på å lage ei kollone fra Hamar / Hedmarken jeg, prøve å få med en med et bra kamera som kan ta noen "on the road" bilder, og kanskje filmet litt også.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært sinnsykt morsomt med litt film! :D Helt klart bilder også for den del, men film er liksom kremen på kaka!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utstillingsklassene er klare, og det vil bli en enkel fordeling av bilene på treffplassen: Audi og VW :)

Selve treffplassen blir skiltet med plakater, og det er god plass til parkering i Fjordparken (rett ved siden av) for de som ikke skal stille ut.

 

Etter ukesvis med regn håper Drammen lokallag på litt sol og varme denne dagen! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar meg en tur denne dagen jeg også, er kanskje mulig å kjøre sammen med Oslofolket siste rest inn Mikael?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar meg en tur denne dagen jeg også, er kanskje mulig å kjøre sammen med Oslofolket siste rest inn Mikael?

 

Helt klart! Vi møtes på Esso på Ramstadsletta, så det er bare å henge seg på der det måtte passe : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar Oslofjordtunnelen tenkte jeg, men vi kan jo holde kontakt pr tlf.. Send meg gjerne nr ditt på PM..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatert første post med litt mer informasjon.

 

Vi kjører på med baguetter og kake i tillegg til pølser! Lokallaget gleder seg enormt til å arrangere dette treffet, så vi håper mange tar turen denne dagen! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vel greie å komme meg hit jeg også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi trenger dommere til dette treffet, Gjerne 1 person fra hvert lokalag for jevn bedømming av alle biler.

Så om du føler for att du kan si din mening om hvilken bil som bør vinne i di forskjellige klassene, Så send meg en PM.

 

Du vil få mer informasjon om hvordan dette gjennomføres av meg via PM.

 

PS: Det er ikke skummelt å være dommer på dette treffet, Ta kontakt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det nærmer seg, det nærmer seg ;)

 

11 dager igjen på å gjøre de siste justeringene, shine opp lakken og pusse til hendene blir såre!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah.. bare jeg får igjen bilen min.....

Ser ikke helt for meg å stille ut firmabilen :P Selvom det er vag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer også: vinke :, skal prøve å få med meg et par andre slitne corradoer å: cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer med den svette S2-wannabe'n min.:P

Esso på Høvik ja, den skal jeg vel klare å finne, har noen adresse eller koordinater?:)

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.