#1 Skrevet Juli 3, 2009 (endret) Tour De Mjøsa 2009 blir på følgende plasser: Søndag 26 Juli Kl 14.00: CC Marten Gjøvik Lørdag 15 August Kl 14.00: Møller Bil Hamar Søndag 06 September Kl 14.00: Strandtorget Lillehammer Vi prøver for første gang å arrangere Tour De Mjøsa på helg for å få større oppmøte. Premiering på utstilling vill være Topp 5 VW og Topp 5 Audi samt Longest Distance Pris for utstillere: 50kr Ligger også under Treff delen av forumet: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1684534#post1684534 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2009 Kommer i hvertfallfall på 2 av treffene! Og det forhåpentligvis i ny bil Stiller meg til disposisjon om det trengs hjelp i år også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 8, 2009 Stiller meg til disposisjon om det trengs hjelp i år også! Det er bra du kan hjelpe til, har kommet ut litt info på den andre linken, denne: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1684534#post1684534 og som det også står blir de "belønnet" med brus og pølser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 8, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=160849 Denne bør alle ta en titt på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2009 Ja nå begynner det å nærme seg første Tour de Mjøsa treffene og det første er da som sagt på Gjøvik. Er folk klare eller og er de fleste klar over det? Spre det glade budskap og møtt opp for brus, kaffe,pølser og sosialt samvær med div premieringer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 16, 2009 Jeg skal prøve å komme meg dit om ikke bilen er blitt solgt innen den tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 17, 2009 Jeg er klar for treffet på Gjøvik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 17, 2009 jeg er neesten klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 17, 2009 Trenger en vask av bilen men ellers klar. kommer med litt eksoslekkasje men Men som Raymond skriver, spre budskapet. Få med alle du kjenner som er medlem og la dette bli et kjempetreff som vanlig Vi har enda større plass en før samt at dette er på en søndag. Her burde alle ha mulighet for å komme seg oppover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 17, 2009 sku hatt no råe plakater hvor alt står hatt litt reklame 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 17, 2009 skal prøve å bli med.. om jeg ikke er på ferie da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 17, 2009 jeg tar nok turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 23, 2009 sku hatt no råe plakater hvor alt står hatt litt reklame Jober med saken... Blir nok ikke en RÅ plakat, men reklame! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 24, 2009 vi er en gjeng fra Hønefoss som kommer nå på søndag og med noen lave golfer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 24, 2009 jeg tar nok turen Du har ikke no valg du. Jeg er ikke klar for treffet. Bilen forsvant med en fra Moelven i dag. Men skal sitte på med en kamerat som driver å setter på justerbart senk, fikser litt i forstillinga og noe lakkering (tror jeg) Er genserne klare til Søndag Tor Egil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 24, 2009 jeg får ikke til :@ er på ferie da... snufs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 25, 2009 vi er en gjeng fra Hønefoss som kommer nå på søndag og med noen lave golfer:) Bra folkens bare å komme "krypende" oppover. Jo flere - jo bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 26, 2009 Da blir det ikke noe Gjøviktreff på oss i dag Å stå i 3 timer nede på CC i regnvær passer dårlig for en 2-åring Og så synes jeg det blir for dumt å møte opp sent bare for å rekke utstillinga.. Meldte meg frivillig til å hjelpe til på pm til Tor Egil for over en uke siden, men i og med at jeg ikke har fått noen form for tilbakemelding så tolker jeg det dithen at det er nok folk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 26, 2009 Dere skulle vært der Vivian for sola den glimta til som bare det Takk for et kjempetreff som vanlig folkens. Nå er det bare å legge seg i selene for å kunne ta treffet den 15 August med storm. Dette blir en dag uten like hvor vi får bruke plassen til Møller på Hamar og de har virkelig et flott bygg som vi får benytte. Store vaskemuligheter rett over veien samt hos Møller. Vel møtt. Alle som ønsker å hjelpe til på Hamar send gjerne en pm til meg. Kan styre videre med det da Tor Egil har nok ellers EDIT: Og gratulerer alle vinnere i dag også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 26, 2009 faen så ikke at det var treff før nå =\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 26, 2009 Dere skulle vært der Vivian for sola den glimta til som bare det Ja er det ikke typisk når jeg endte opp langt oppi Lismarka istedet Men bra det ble et bra treff iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 26, 2009 Hvem fikk premie?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 26, 2009 (endret) Kan ta de jeg husker, Vw: Kenneth Nilsen, Vento Vr6 Eskild Nilsen, New Scirocco Raymond Andersen, Bora Meg selv, Passaten og sist den oransje Vr6 2'er golfen. husker ikke navnet men meeener det var Ketil Audi: Jørn Hopteigen, Oettinger A4 Christoffer Johnsen, Grå S2 . Samt Peoples Choice Ole Kristian Juvkam, Grønn audi s2 sedan Tore tollefsrud, Rød s2 sedan Øyvind Øieren, Blå A4/S4 EDIT: redigert med oppdatering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 28, 2009 Du glemte Øyvind Øieren på audi:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 28, 2009 Kan ta de jeg husker, Vw: Kenneth Nilsen, Vento Vr6 Eskild Nilsen, New Scirocco Raymond Andersen, Bora Meg selv, Passaten og sist den oransje Vr6 2'er golfen. husker ikke navnet men meeener det var Ketil Audi: Jørn Hopteigen, Oettinger A4 resten kjenner jeg desverre ikke. Men var en grå S2 som hadde greit med hester under panseret som tok pokal samt Peoples Choice Grønn Audi Coupe fra Vællers distriktet. husker heller ikke navn Rød 80 coupe, ikke navn siste er alt ukjent for meg. Sikkert noen som kan fylle inn på de gjenstående på audi samt navnet på siste vw vinner. Meg som har den grå s2`n.. Rød s2 sedan og ikke 80.. Tore tollefsrud Grønn audi s2 sedan og ikke coupe til Ole Kristian Juvkam 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...