Tour De Mjøsa 2009 - Lillehammer Søndag 06 September Kl 14.00

Anbefalte innlegg

og sist den oransje Vr6 2'er golfen. husker ikke navnet men meeener det var Ketil

 

Stemmer det Rolf, fullt navn er Ketil Haugen Kristensen, han er fra Hønefoss/Vestre Ådal

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noe tall på hvor mange biler som stilte ut/møtte opp? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi mista litt oversikten da vi plutselig gikk tom for utstillingslapper. Men et sted mellom 40 og 50 biler ble det i hvertfall. ikke ille på en dag som mange trodde det skulle regne på ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ok.. Men det er ikke værst det nei! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott at det ble bra oppmøte!

Kunne ikke stille selv, var på ferie, men jeg kan i hvertfall stille på Lillehammer. Satser på å få bilen opp til Lillehammer innen den tid!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott at det ble bra oppmøte!

Kunne ikke stille selv, var på ferie, men jeg kan i hvertfall stille på Lillehammer. Satser på å få bilen opp til Lillehammer innen den tid!

 

ikke glem Hamar treffet også da mister ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke glemt, men jeg skal utenlands en tur den helgen.. Skal i 30-årsdag i Bergen. Ellers hadde jeg stillt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det klart for Tour De Mjøsa Hamar på Lørdag. Håper flest mulig kan komme. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer selv om jeg ikke har noe å stille med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får ikke kommet dette treffet heller, da jeg skal i et bryllup til noen venner: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tenkt meg en tur til Hamar jeg :)

 

Men utstillinga stenger sånn ca 17 eller noe ?

Tenker at jeg kommer litt utpå da tida kan bli litt veldig lang fra 14 til etter bedømming er ferdig (i og med at man skal vente på Oslo kolonna :) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har mine tvil om at jeg rekker Hamar, kommer tilbake fra Sverigetur den dagen... Men vi får se ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt jeg har forstått holder uansett møller lenger oppe denne dagen akkurat pga at vi skal få være der. Muligheten for da å få prøvd en ny bil og titte på mye annet er absolutt tilstede. Så tiden kan gå fort hvis man ønsker. Men tror også vi er oppe i Hamar før kl 17 med kolonna. det er snakk om at det er premieutdeling kl 14 i Oslo og da er det stort sett avreise like etter det. bruke mere en en og halv time opp skal la seg godt gjøre ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har VAG-COM, som hadde hatt mulighet til å tatt den med på Hamar på lørdag? Trenger å finne ut hvorfor i granskauen airbag-lampa mi lyser fortsatt : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får slenge ut samme oppdatering her å, siden det er flere tråder om dette treffet..

 

 

Updates

 

Da kommer en liten update ang treffet på Møller nå førstkommende lørdag den 15. aug. (som de fleste nå bør ha fått med seg )

 

Har vært i samtale med Møller i dag og de har egentlig oppe til kl 14. men som avtalt har de sagt seg villige til å ha åpne lokaler til rundt kl 17, deriblandt delelager dersom noen skulle ha interresse av å handle noen "deler".

Det kommer til å være 2 fra salgavdelingene som også forøvrig stiller med demo biler for en evt prøvekjøring dersom noen ønsker dette. De kan også sette opp pris på en evt "ny/brukt" bil.

Det vil også være 2 stk tilgjengelig på delelageret. Verkstedet vil være stengt men dersom noen ønsker å være med på en liten "guidet" tur er dette fult mulig, bare avtal med selgerne som er tilstedet så fikser de dette.

 

Når det gjelder vask og shinnings av klubbiler har møller bestemt seg for å stenge hele bakgården deriblandt vaskehallen, de har kun en hall så dersom alle skal vaske her blir det kø.. så ergo, all vask må da skje på statoil stasjonen rett over gata. (de har 3 vaskeplasser og 1 vaskemaskinhall)

En annen ting er at alle de vanlige kundebilene blir kjørt i bakgården(noe som kan bli noe trangt) slik at vi får ALL plassen foran og på hver side til full disposisjon til utstilling.

 

Ved ankomst til Møller (regner med de fleste vet hvor det er) gjør vi på følgende måte. Siden det nå kommer en laaaaaaang kollone fra oslo og treffet som har vært der,så kan vi nok regne med en del biler og noe kø. Så for å hindre for mye trafikk kaos og kø på den vanlige gjennomfartsveien så kjører vi HELT inn veien i mellom Møller og Bertel O Steen (mercedes/peugot) og rundt den siste trafikk øya til høyre og opp igjen mot utstillingsplassen.(skal prøve å se om jeg får satt opp noe sperrebånd) Når pengene er betalt hos "innkrever" stilles bilene enkelt og greit på sin respektive side. Altså VW på VW halvdelen og AUDI på AUDI halvdelen.

Det vil være en parkeringsvakt på hvert merke. P-plassene er ganske bra merket så parker midt i mellom hver strek evt følg anvisning fra P-vakt. (greit å kunne få opp dørene og dommere kan gå rundt bilene uten at de må smyge seg gjennom)

 

Ellers kommer jeg til å være tilstede fra rundt 13 og bistå med teltoppsett,rydding av plassen for kundebiler,trekking av div strøm,fyre opp vaffelpressa og kaffetrakteren, etc..

 

Innkjøring er fra kl 14 men dersom noen kommer før er det bare å komme, men ta forbehold om at ikke alt er riktig klart før da.

 

Tittet så vidt innom storm.no og værmeldingen for treffet ser ut til å virke lovende.

 

http://www.storm.no/vaer/hamar

 

16 grader og sol fra kl 12.00 kan vi vel akseptere

 

Så da er det bare å vaske og shine biler, dra med folk, gjerne venner og bekjente og få de med inn i klubben eller få de til bytte merke (dersom de ikke kjører vag fra før ) Så får vi lage en knall dag med mye bra bil og blikkfang - Hjertelige velkomne skal dere være alle sammen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt jeg har forstått holder uansett møller lenger oppe denne dagen akkurat pga at vi skal få være der. Muligheten for da å få prøvd en ny bil og titte på mye annet er absolutt tilstede. Så tiden kan gå fort hvis man ønsker. Men tror også vi er oppe i Hamar før kl 17 med kolonna. det er snakk om at det er premieutdeling kl 14 i Oslo og da er det stort sett avreise like etter det. bruke mere en en og halv time opp skal la seg godt gjøre ;)

 

Grunnen til at jeg nevnte at tida kan bli lang er bare fordi jeg har med meg en 2-åring som kan bli noe utålmodig :)

Men nå blir det jo muligens Oslo-tur også på oss to så da er det jo uansett ikke noe problem ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi var litt uheldig med været gitt: rolleyes hvem bestilte det?: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja været var vi uheldig med desverre, men til tross for været så var det egentlig et greit oppmøte for det. Var en del som "backet" ut fra Oslo så kollona ble mindre enn forventet. Telte en stand mellom 30 - 40 utstilte biler.

Takker også Møller Hamar for lånet av plassen og de var flinke med å rydde plassen og var med å engasjerte seg på denne dagen.

Skal ikke se bort i fra at vi evt spør om lån senere ved et senere biltreff :D

 

Gratulere til alle vinnere (deriblandt en liten til meg selv :) takk dommere )

 

(ps: har en del bilder, kan prøve å få lagt det ut bare jeg selv får tørket opp litt, første som legger ut bilder legg de på en ny link)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble av den guitar hero`n a raymond? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble av den guitar hero`n a raymond? :P

 

sto klar i baksete den vettu, men været tilbøy ikke sjangsen på å stå ute og spille, men vi tar det igjen på drammens treffet neste helg :P

 

eller så vurderte jeg å kjøre inn under det ene tak utstikket der vi sto, men gadd ikke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sto klar i baksete den vettu, men været tilbøy ikke sjangsen på å stå ute og spille, men vi tar det igjen på drammens treffet neste helg :P

 

eller så vurderte jeg å kjøre inn under det ene tak utstikket der vi sto, men gadd ikke..

 

trur vi tar det på rudskogen jeg? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur vi tar det på rudskogen jeg? :P

 

da å ;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder for oss som ikke kom oss dit a????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder for oss som ikke kom oss dit a????

 

skal finne kameraet etterpå å legge ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men fikk ikke tatt så mange på hamar pga tomt batteri :S men tok mye i oslo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.