Tour De Mjøsa 2009 - Lillehammer Søndag 06 September Kl 14.00

Anbefalte innlegg

takk for et fint treff ;) og takk for i år! kommer sterkere tilbake neste år med anna bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for i år alle sammen og stor takk til alle som har vært med og hjulpet til både dommere og alle dere andre som har stillt opp.

 

Det har gått kjempebra med både plasseringer og gjennomføring hele veien. litt uheldige med været på Hamar men det er desverre ikke noe vi får styrt :P

 

Vi kommer enda sterkere tilbake neste år med tidligere info om tid og steder så alle kan gjøre seg klare til en super sesong med mye hyggelig sammenkomst.

 

Nivået i mjøsa lokallag blir bare høyere og høyere som vi godt kan se på bilene som deltar. Så puss og gnikk i vinter og dra det ekstra lille ut av bilen så blir det desto mere gøy å se alle igjen.

 

Mvh Rolf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får slenge meg med på denne og si det samme som Rolf, takker for i år og veldig bra og se at standaren på bilene i Mjøsregionen begynner å bli så bra, mange fra Mjøsområdet som har dratt inn pokisser nå i år føler jeg.

 

Så takk for i år og ser allerede frem til neste år.

 

NB: Følg med på Mjøsa tråden utover, det blir nok ikke helt dødt, noe annet litt senere utover høsten/vinter halvåret kommer nok til å skje ;)

 

og til alle vinnere og Pokal jegere, gratulere med premier : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en bra avslutning på treff-sesongen i dag : vinke :

 

Håper det fortsatt blir litt aktivitet på Mjøsa-sidene ja. Vi prata litt i dag på at det hadde vært moro med et treff eller flere i løpet av høstsesongen der man kun treffes for det sosiale :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et kjempe bra treff folkens: vinke :

 

Ingen ting å utsette på organiseringen av treffet.Synes dere er flinke jeg.

Supert utvalg i " kiosken" også.

 

Synes du gjorde en god speakerjobb Rolf.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for et kjempe treff arrangert av mjøsa. gleder meg alt til neste år ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tusentakk for et knallbra treff og år :D bra oppmøte å godt vær i dag :D

gleder meg alt til neste år, men da stiller jeg mye sterkere :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bh :: bråk :: mad :

 

 

Du må skaffe deg ny gps eller en god gammeldags kartbok gitt. Utrolig kjipt at du ikke fikk kommet i dag. Tross iherdig forsøk. Håper det var gøy å se på søsters fly høyt i det minste.

 

 

Takk for et kjempe bra treff folkens: vinke :

 

Ingen ting å utsette på organiseringen av treffet.Synes dere er flinke jeg.

Supert utvalg i " kiosken" også.

 

Synes du gjorde en god speakerjobb Rolf.

 

Takk for det Stian. : flau : føler ikke meg alltid så vel når jeg står og skravler foran masse folk :P men går da greit nok hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hun skulle egentlig hoppe kl 13:00. Men hoppet ikke før 14:30. Dro fra Rena kl 14:50 og GPS'n viste 4:14 fra rena til Lillehammer over Koppang. Letet opp og ned RV3 for å finne den fjellveien over til Sjusjøen uten hell. Da var kl allerede 15:30 når jeg ringte deg siste gang og vi ga opp så da dro vi bare hjem. Skulle jeg kjørt ned til Elverum og opp igjen til Lillehammer da så hadde dere dratt før jeg hadde kommet frem:(

Jævlig surt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hun skulle egentlig hoppe kl 13:00. Men hoppet ikke før 14:30. Dro fra Rena kl 14:50 og GPS'n viste 4:14 fra rena til Lillehammer over Koppang. Letet opp og ned RV3 for å finne den fjellveien over til Sjusjøen uten hell. Da var kl allerede 15:30 når jeg ringte deg siste gang og vi ga opp så da dro vi bare hjem. Skulle jeg kjørt ned til Elverum og opp igjen til Lillehammer da så hadde dere dratt før jeg hadde kommet frem:(

Jævlig surt

 

Det hadde vært raskest å kjøre via Elverum uansett...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.