#51 Skrevet August 15, 2009 da å hehe tror jeg skal være hjemme litt nå... så tviler på noe drammen på meg gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet August 15, 2009 Bilder for oss som ikke kom oss dit a???? Tror mange var redd for å dra frem kameraene pga. regnet Men var en del som knipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet August 15, 2009 kameraet mitt liker ikke vann men tok noen få for det kommer kanskje seinere i natt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet August 15, 2009 de få dårlige jeg tok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet August 15, 2009 Se der ja:) Synd med været da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet August 15, 2009 Makan så bløtt det var i dag ! Men ble da ikke så verst oppmøte med tanke på været og som alltid koselig å få skravlet litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet August 15, 2009 ja det var bra oppmøte i forhold til været fikk da sett førerere av div. biler som jeg bare har sett inne her før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet August 17, 2009 ble jo en del folk og der da, skulle vært der selv men regnet fikk meg til å holde meg hjemme så rimelig bløtt ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet August 25, 2009 Da gjennstår det bare Lillehammer da folkens, vell møtt alle sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet August 26, 2009 Er litt sexy med regnbilder av bilene da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet September 3, 2009 jeg kommer ihvertfall til lillehammer på søndag. flere som skal dit eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet September 3, 2009 Jeg har tenkt meg til Lillehammer iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet September 3, 2009 Jeg skal, Kolonne fra lena-gjøvik området noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet September 3, 2009 kan hende jeg triller ned dit en tur hvis været tillater det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet September 3, 2009 Jeg skal, Kolonne fra lena-gjøvik området noen? Det er vi med på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet September 3, 2009 Laget en liten kolonnetråd jeg http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1750041#post1750041 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet September 3, 2009 er det noen kolonne fra brumunddal da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet September 4, 2009 er det noen kolonne fra brumunddal da? blir med jeg vis jeg har bilen fortsatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet September 4, 2009 Både pent.no og yr.no lover opphold med sol til tider. litt småvind så kle dere godt. Vi sees 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet September 5, 2009 er det noen kolonne fra brumunddal da? Reiser ifra hamar i ett tia vi ihvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet September 5, 2009 Hvor lenge regner dere med å holde på der i morgen sånn ca..? Er mulig jeg kan stikke nedom etter sykling i Hafjell.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet September 5, 2009 blir vel til rundt fem tenker jeg. litt avhengige av hvor mange som dukker opp også såklart flere biler flere som må dømmes = lenger tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet September 6, 2009 får vel heve nivået litt å ta en tur;) noen som har en gps adresse jeg kan plotte inn;P edit; kanskje man burde lagt seg snart;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet September 6, 2009 adressa til statoil (regner med at det er rett bortafor) Strandpromenaden 90 2609 Lillehammer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet September 6, 2009 stemmer det. er nok det letteste stedet i lillehammer å finne. uansett om du kommer nordfra eller sørfra treffer du rett på strandtorget. Vi sees. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...