#1 Skrevet Juli 4, 2009 (endret) disse har betaling i orden: grønn farge på navnet og betalingen er registert inn på konto rødt navn så er ikke betalingen mottat John R.Padilla Geronimo Stian Lindgaard Henrik Tenje Haugen Jon Christian Aardal Mikael Grønholm Geertsen Jonas Vollan (henrik tar over denne) Kristian A. Halvorsen Morten Kløw Knut-Erik Jacobsen Ståle Bergh Ørjan Andreassen Per-Ivar Ruud _______________________________________________________________ da har vi endelig fått i gang nye lokallagsklær til oslo lokallag T-skjorte (1500 Classic) Farger : Hvit, Aske, Grå, Koks, Sort, Rosa, Rød, Lys blå, Turkis, Kornblå, Indigo, Marine, Mintgrønn, Limegrønn, Flaskegrønn, Sand, Brun, Gul, Orange, Lilla, Natur, Kardinalrød, Kelly grønn Størrelser: S, M, L, XL, 2XL, 3XL Pris : 149,- Tennisskjorte (3250 Milano) Farger: Hvit, Aske, Sort, Rød, Vinrød, Lys blå, Turkis, Kornblå, Indigo, Marine, Limegrønn, Oliven, Flaskegrønn, Khaki, Gul, Orange Størrelser: S, M, L, XL, 2XL Pris : 149 ,- Genser (3801 classic sweatshirt) Farger : Hvit, Aske, Koks, Sort, Rød, Vinrød, Lys blå, Turkis, Kongeblå, Kornblå, Marine, Limegrønn, Flaskegrønn, Khaki, Gul, Orange Størrelser: S, M, L, XL, 2XL, 3XL Pris : 249 ,- Hettegenser (3851 Harlem) Farger : Hvit, Gråmelert, Sort, Rosa, Rød, Lys blå, Kornblå, Indigo, Marine, Brun, Gul, Orange, Lilla Størrelser: S, M, L, XL, 2XL pris : 299,- Jakke m/hette (678 Burley) Farger : Gråmix, Rød, Marine, Sort, Oliven Størrelser: S, M, L, XL, 2XL, 3XL, 4XL, 5XL, 6XL pris : 349,- Fargene man kan bestille ser sånn ut måten jeg vil at dette bestilles på skriv inn i denne tråden hva du ønsker, antall, farge og størrelse kommer tilbake til hvordan vi gjør det med betaling og leverings tid. NB: noen av fargene og de virkelige store størrelsene kan det ta litt lengre tid å få da ikke alt er på lager til enhver tid. Første bestillingen går 01.08.09 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2009 Genser 3801 : 1stk sort og 1 stk hvit tennisskjorte 3250 : 1 stk sort og 1 stk hvit Jakke 678 : 3xl gråmix 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2009 T-skjorte (1500 Classic): 2stk Sort 2xl Hettegenser (3851 Harlem): 1stk sort 2xl Jakke m/hette (678 Burley): 1stk gråmix 3xl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2009 (endret) Genialt Arve Veldig fine priser, størrelser og farger T-skjorte (1500 Classic): 1 stk. flaskegrøn 2xl Tennisskjorte (3258 Milano): 1 stk. lys blå 2 xl, 1 stk. hvit 2xl Jakke m/hette (678 Burley): 1 stk. gråmix 3xl, 1 stk. marine 3xl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2009 dette ser ut som blir tøft: Hettegenser (3851 Harlem) 1stk Brun str Xl Tennisskjorte (3250 Milano) 2stk str L (1stk brun og 1 stk sort) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 5, 2009 (endret) T-skjorte (1500 Classic): 1stk Sort xxl T-skjorte (1500 Classic): 1stk Marine xxl Hettegenser (3851 Harlem): 1stk sort xxl Edit: Denne er redigert til riktige størrelser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 5, 2009 Hvordan ser trykket ut, og hvor plasseres det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 5, 2009 Hvordan ser trykket ut, og hvor plasseres det? Trykket blir som her på ryggen, men med samme font som i klubblogoen. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1682245post1682245 På fronten blir det som standard klubbklær, bare med "OSLO LOKALLAG" under klubblogoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 5, 2009 Hvordan er disse i størrelsen Arve? jeg har ikke prøvd dem selv. men tenkte jeg skulle bestille en kjapp prøve i morgen så jeg får en viss feeling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 5, 2009 Tennisskjorte (3250 Milano) 2stk Sort, størrelse L Jakke m/hette (678 Burley) 1stk Gråmix, størrelse L Hettegenser (3851 Harlem) 2stk Sort, størrelse L 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 5, 2009 Ser lovende ut! Var litt usikker på om jeg skulle gå for M eller L. Er så stor forskjell på størrelser. Men man får prøve: T-skjorte (1500 Classic): 1stk Sort, L. 1stk Hvit, L. Genser (3801 classic sweatshirt): 1stk Sort, Størrelse: L. Hettegenser (3851 Harlem): 1stk Sort, Størrelse: L. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 6, 2009 Lurer på om jeg skal bestille en hette genser eller 2. Har du mulighet for å ta med noen størrelser så folk kan prøve? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 6, 2009 Kan du ta med noen vareprøver til neste mandag Arve så vi kan sjekke litt størrelser etc? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 7, 2009 jeg har sendt en mail for å høre om jeg kan få noen. så skal prøve å få tatt det med neste mandag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 13, 2009 PRØVER PÅ KLÆRENE TAS MED PÅ LOKALLAGSTREFFET PÅ MACERN KLOKKEN 19.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 14, 2009 bestilling 2 stk t-skjorter (1500 Classic) str L 2 stk hettegenser (3851 Harlem) str L mvh Ståle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 14, 2009 Er størrelsene "normale"? Ble ikke til at jeg dukka opp igår... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 14, 2009 Er størrelsene "normale"? Ble ikke til at jeg dukka opp igår... de er faktisk litt store. så du kan bestille L som du har gjordt hele veien og evt kjøre dem på litt høye grader under første vask. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 14, 2009 OPPDATERING FØRSTE TRÅD *med fargekart over de respektive fargene *første besilling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 14, 2009 for de av dere som har en bedre halvdel som kanskje kunne tenke seg klær også så har jeg laget en egen tråd http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=161390 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 15, 2009 2 stk. T-skjorte (1500 Classic) (199 Sort) str L 1 stk. T-skjorte (1500 Classic) (420 Limegrønn) str L 1 stk. Jakke m/hette (678 Burley) (525 Sand) str L 1 stk. Genser (3801 classic sweatshirt) (199 Sort) str L 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 15, 2009 Veldig bra med fargekart Endret min bestilling av tennisskjorte fra turkis til lysblå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 15, 2009 :)Jeg vil gjerne ha en 1st Jakke m/hette (678 Burley) sort xxl og 1st Hettegenser (3851 Harlem) hvit xxl. Mvh PI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 17, 2009 1 stk T-skjorte (1500 Classic) Sort XL 1 stk Hettegenser (3851 Harlem) Sort XL Mvh Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 28, 2009 Vil bare gjøre oppmerksom på at første bestilling stenger på lørdag, for de som ha lyst å henge seg på For de som ikke blir med i første omgang blir det enda en bestilling utover høsten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...