oslo: lokallagsklær 2009 bestillingstråd (frist 01.08.09)

Anbefalte innlegg

Hei Arve. Kom bestillingen min med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, er det sånn at de som ikke mottok PM må vente til 2010?

 

det kommer ikke noe klær uansett før i 2010. men, ettersom det er under en uke til tror jeg ikke man tar det så tungt. visst du ikke fikk vært med på første bestillingen så håper jeg du skjønner det at jeg vil få unna denne først?

 

jeg har nå en faktura på over 9000 kroner som står på meg personlig og jeg bestiller ikke før den er betalt.

 

jeg fikk dessverre ikke tid til å sende pm til dem som alt har bestilt i helgen. (siste forberedelsene til jule her i huset også) så jeg regner med at disse pmene kommer nå iløpet av julen.

 

Reinart: jeg husker ikke. men skal sjekke dette opp i kveld

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen Arve,

håper ikke du misforstod meg, jeg ønsket ikke og klage for at jeg ikke kom med. Jeg ville bare få det bekreftet at jeg ikke kunne være med på første bestilling.

Jeg har full forståelse for at det er mye penger dette er snakk om, jeg tenkte kanskje at du hadde bestilt til alle som bestilte før fristen. Dermed så er jeg med på bestillingen.

Men dette ordner seg nok etterhvert :) ha en fortsatt fin jul!

 

Mvh

Stian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil du ikke ha penger for klærne siden det ikke har kommet noe pm enda?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kommer ikke noe klær uansett før i 2010. men, ettersom det er under en uke til tror jeg ikke man tar det så tungt. visst du ikke fikk vært med på første bestillingen så håper jeg du skjønner det at jeg vil få unna denne først?

 

jeg har nå en faktura på over 9000 kroner som står på meg personlig og jeg bestiller ikke før den er betalt.

 

jeg fikk dessverre ikke tid til å sende pm til dem som alt har bestilt i helgen. (siste forberedelsene til jule her i huset også) så jeg regner med at disse pmene kommer nå iløpet av julen.

 

Reinart: jeg husker ikke. men skal sjekke dette opp i kveld

 

Fant du ut av det Arve. Jeg mener jeg la inn bestillingen før fristen gikk ut en god stund tilbake.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil du ikke ha penger for klærne siden det ikke har kommet noe pm enda?

 

har vært litt mye om dagen med tanke på at jeg har fått ny jobb. beklager dette

 

Fant du ut av det Arve. Jeg mener jeg la inn bestillingen før fristen gikk ut en god stund tilbake.

 

ja, ettersom jeg så så var du med på denne ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg også endelig penger igjen, mangler bare et kontonummer jeg nå! Også gjerne klær da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg sendt pm til alle som har bestilt. jo fortere folk betaler inn jo fortere kommer klærene.

 

håper alle har forståelse for at jeg ikke leverer ut noe før alle har betalt. ettersom fakturaen står i mitt private navn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har betalt nå. Via Lillestrømbanken, så da har du cash money i morgen eller fredag :) Takk for at du fikset bestilling av klær Arve: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har betalt nå. Via Lillestrømbanken, så da har du cash money i morgen eller fredag :) Takk for at du fikset bestilling av klær Arve: rock :

 

konge henrik. det var kjempe raskt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte idag jeg også, så burde vel være hos deg i morgen da!

Men Arve, om jeg betaler for mine klær så må jo jeg kunne få mine klær selv om en annen ikke betaler? Skal vel ikke gå utover meg at en annen ikke betaler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte idag jeg også Arve.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte idag jeg også, så burde vel være hos deg i morgen da!

Men Arve, om jeg betaler for mine klær så må jo jeg kunne få mine klær selv om en annen ikke betaler? Skal vel ikke gå utover meg at en annen ikke betaler?

 

i værstefall så får du bare tilbake pengene. Så lenge fakturaen står i mitt navn så må jeg betale hele for å få klærne sendt til meg. ergo betaler ikke alle får jeg heller ikke noe klær.

 

Betalte idag jeg også Arve.

 

flotters.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

disse har betaling i orden:

 

grønn farge på navnet og betalingen er registert inn på konto

rødt navn så er ikke betalingen mottat

 

 

John R.Padilla Geronimo

Stian Lindgaard

Henrik Tenje Haugen

Jon Christian Aardal

Mikael Grønholm Geertsen

Jonas Vollan

Kristian A. Halvorsen

Morten Kløw

Knut-Erik Jacobsen

Ståle Bergh

Ørjan Andreassen

Per-Ivar Ruud

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer du på Berger på mandag, og tar du imot cash?! Kodekortet til nettbanken har gått ut, og har ikke fått nytt i posten enda : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer du på Berger på mandag, og tar du imot cash?! Kodekortet til nettbanken har gått ut, og har ikke fått nytt i posten enda : flau :

 

det går helt fint å vente litt. er ikke noe brå hast enda. så vi tar det heller når du får pinkortet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det går helt fint å vente litt. er ikke noe brå hast enda. så vi tar det heller når du får pinkortet

 

Den er grei : ja : Takker og bukker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må jo ALLE vente på at Mikael skal motta pinkort!!! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må jo ALLE vente på at Mikael skal motta pinkort!!! :P

 

Nå er jeg vel ikke den eneste som ikke har betalt enda : rolleyes : ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, vet det ;) Regner med mine er inne idag, men det står vel ikke navn osv på betalingen før mandag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må jo ALLE vente på at Mikael skal motta pinkort!!! :P

 

Hehe, vet det ;) Regner med mine er inne idag, men det står vel ikke navn osv på betalingen før mandag.

 

hehe, det var da fælt å nebbete du skulle være om dagen da... stått opp med feil bein i flere dager eller?? hehe :) betalingen din er ikke inne enda. (nb: jeg har litt treig bank) men, den dukker nok opp på mandag skal du se... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, jeg bare tuller da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, jeg bare tuller da :)

 

: vinke :: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betaler på onsdag når jeg har fått lønn:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betaler på onsdag når jeg har fått lønn:)

 

ikke noe problem Jon :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.