oslo: lokallagsklær 2009 bestillingstråd (frist 01.08.09)

Anbefalte innlegg

GLEDELIG NYHET til alle som ikke fikk bestile sist gang.

 

da kan det se ut som jeg kanskje klarer å få lagd en avtale med wenaas profilklær hvor vi kan velge å vrake i ALT dem har av klær og får trykt på logoen til oslo lokallag.

 

de har butikker både på kjeller (lillestrøm) og oslo (brobekk) hvor vi kan dra innom å prøve å finne hva man vil ha og dermed få lagt på trykk i butikken.

 

jeg kommer tilbake med mer info så fort jeg veit noe mer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har firmaavtale hos Wenaas, burde hvertfall være like god som den! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg endelig fått tilbake melding fra det firma som har lagd klærne våres. de skal produsere opp nye til dem som mangler. så håper ikke dette tar for lang tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer med dameklær da? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer med dameklær da? :confused:

 

jeg jobber med det også. sånn det ser ut nå så kan vi etterhvert kjøpe alt av klær som wenaas leverer. og de har fulle kolleksjoner i dame serie. :) da kan du velge å vrake vennen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er de siste klærne på vei. så da håper jeg at dette går i orden på mandag som kommer nå. :) for de av dere som ikke har fått så hadde det vært bra om dere kom på mandagstreffet på lørenskog så jeg kunne fått gitt dere det dere mangler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.