Alvorlig trafikkulykke i Stjørdal. Audi RS2

Anbefalte innlegg

Ser mer ut som en S2 Avant

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som s2 avant ja, har iaffal ikke rs2 speil eller bakluke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har RS2 bakplate ihvertfall... Ikke helt original den motoren som ligger der hvertfall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bra det der. Og det fører garantert med seg mer fokus om ulovlig trim og hele den regla!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

huff... var voksen vifte på maskinisten ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

huff.. ikke bra, hverken for de involverte eller i forhold til fokus ang. biltrimming...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1247557663161_12.jpg

 

Synes nå det ser ut som helrød bakplate her men.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den motoren der mangler vel girkasse?

mulig den motoren lå på hengeren som ligger opp ned baki der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var ikke bra. verken for personer eller bil. Ser ikke orginal ut den motoren nei, noen som vet om det er noen fra forumet?

Vi får håpe det går bra for alle innvolverte da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra ikke noe ble drept da, og ja det er syn dette med fokus om trimming, for det er vel ingen tvil om at det er en trimmet motor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Høy hastighet

 

Den 47 år gamle mannen kommer fra Stjørdal. Hans 26 år gamle datter var passasjer i bilen.

 

47-åringen satt fastklemt i bilvraket og måtte skjæres løs etter kollisjonen.

 

De to ble truffet da en bil i motgående kjøreretning kom over i feil kjørefelt. Sjåføren av denne bilen var en 21 år gammel mann. Han hadde med seg en like gammel mannlig passasjer.

 

- Vitner på stedet har fortalt til politiet at denne bilen hadde høy hastighet, sier Fossum. "

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok ikke den motoren lå på henger, på videoen på adressa.no ser det ikke ut som audin har noen motor lenger. Så den kommer nok fra audin desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste nettopp dette. Bilen ser ut som en RS2 å motoren der er neppe av den orginale arten ut ifra størrelsen på turboen:P

 

Det så ut som en stygg smell siden motoren er revet ut av bilen O_o

 

Håper det går bra med de som var innvolverte, det må ha vært en helvetes trøkk når det smalt der:O

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg skrev i den andre tråden:

 

Når jeg ser dette håper jeg rulla til BT går hver dag...: dum :

 

Folkens: Skaff orginal gatemap om bilen brukes på vei ! "Vi" skyter oss selv i foten her..

 

Forbanna idiototisk å herje på veiene altså... Håper at det ikke er tilfellet her, selv om mye tyder på det ut ifa bildene.... !!! og ikke kom å si at alle biler kan gå fort..

 

Håper det går bra me alle, ihvertfall de "uskyldige" .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg skrev i den andre tråden:

 

Når jeg ser dette håper jeg rulla til BT går hver dag...: dum :

 

Folkens: Skaff orginal gatemap om bilen brukes på vei ! "Vi" skyter oss selv i foten her..

 

Forbanna idiototisk å herje på veiene altså... Håper at det ikke er tilfellet her, selv om mye tyder på det ut ifa bildene.... !!! og ikke kom å si at alle biler kan gå fort..

 

Håper det går bra me alle, ihvertfall de "uskyldige" .

 

Man kan fint klare å gjennomføre en lik kræsj med de 220 orginale hestene også.. alt kommer an på kjøringa og hvilken respekt man har for kreftene som er i sving...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man kan fint klare å gjennomføre en lik kræsj med de 220 orginale hestene også.. alt kommer an på kjøringa og hvilken respekt man har for kreftene som er i sving...

 

"og ikke kom å si at alle biler kan gå fort.."

 

Denne kommer så raskt opp i hastighet at det ikke er et tema å diskutere dette for min del (kontra orginalt...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eieren var 21-år ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FC_Ulykke_Hals_yen_1145272c.jpg

 

Mangler en motor her gitt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rosa anodisert ventil, rosa anodisert fuel-rail, stor turbo, blå tennkabler ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff uff...

godt at det ikke gikk liv, det er jo det viktigste!

 

Men at denne ulykka blir brukt mot oss motorglade er det liten tvil om.

 

Jeg husker det ble brått slutt på å godkjenne coswort motor i opel kadett, etter at en hadde klart å kjøre inn i ett hus eller hva det var. Han hadde vært på biltilsynet ett par dager før og bremset og fått alt i vognkortet. 224hk tror jeg det var, etter krasjet ble det funnet 400hk :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg skrev i den andre tråden:

 

Når jeg ser dette håper jeg rulla til BT går hver dag...: dum :

 

Folkens: Skaff orginal gatemap om bilen brukes på vei ! "Vi" skyter oss selv i foten her..

 

Forbanna idiototisk å herje på veiene altså... Håper at det ikke er tilfellet her, selv om mye tyder på det ut ifa bildene.... !!! og ikke kom å si at alle biler kan gå fort..

 

Håper det går bra me alle, ihvertfall de "uskyldige" .

 

Er så enig... skal man ha trimma bil, samma søren hvor trafikksikker den er, så ikke lek på veien og vis hensyn... Det her skaper så sykt mye negativ fokus og det at det faktisk er en trimma bil er det som teller, selv om du kunne kjørt like fort og skapt samme ulykka med en 1.1L fiesta.

 

Klart... Ulykker skjer, og dette var trolig ikke bilens skyld, men det hjelper så lite når man vet at det er, etter all sannsynlighet, en trimma bil... Utrolig at ikke media har fått med seg dette egentlig....

 

Rulla må de gjerne la ruste for min del : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.