Alvorlig trafikkulykke i Stjørdal. Audi RS2

Anbefalte innlegg

Hehe, han der kan ha lykke til med biltilsynet og forsikringsselskapet sitt, med lilla slanger alle veier, og en stor blankpolert turbo.

 

Kommer vel ikke til å få en dritt igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, han der kan ha lykke til med biltilsynet og forsikringsselskapet sitt, med lilla slanger alle veier, og en stor blankpolert turbo.

 

Kommer vel ikke til å få en dritt igjen.

 

Sålenge han har helsa i behold, så er jo det det viktigste :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig. Men kjipern å sitte uten bil og flere høvdinger i lån.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om deler av motoren er i orden kan han jo få inn litt småkroner ihvertfall:) Den snurra så jo forsåvidt ganske OK ut,grenrør og noen andre småting hadde jo også vært greit å hatt:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om deler av motoren er i orden kan han jo få inn litt småkroner ihvertfall:) Den snurra så jo forsåvidt ganske OK ut,grenrør og noen andre småting hadde jo også vært greit å hatt:p

 

spørs om det er lite jeg ville handla etter den har rulla 10 meter. Ikke var det rs2 speil på den heller. Jeg som mangler et på førersia.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger jo ikke være ødelagt fordet. Kommer vel litt an på hvordan motoren kom seg ut av bilen i dette tilfellet:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, han der kan ha lykke til med biltilsynet og forsikringsselskapet sitt, med lilla slanger alle veier, og en stor blankpolert turbo.

 

Kommer vel ikke til å få en dritt igjen.

 

Han blir vel dømt til å betale den andre bilen også regner jeg med.

Får håpe for hans del at bilen har hvert i norge mer en 10år eller så blir det

vel en kraftig bot fra bt med tanke på hk avgift: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke synd i fyren som svinkjørte i det hele tatt.. Og håper virkelig han får svi for dette oxo..

Vet jeg en gang kjørte sånn, men ser idag hvor idiotisk det er. Vet at hadde jeg kommet til et ulykkessted hvor jeg var vitne til at den ene bilen svinkjørte, så hadde jeg redda de i den andre bilen først uansett..

 

Sånne som bare tenker på seg selv i trafikken og ikke oss andre, har jeg null samvittighet for..

 

Men for all del; jeg håper det går bra med alle sammen uansett årsak/hvem sin skyld o.l.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger jo ikke være ødelagt fordet. Kommer vel litt an på hvordan motoren kom seg ut av bilen i dette tilfellet:P

 

Forsto det som om at motoren hadde blitt kasta ut i lufta i sammenstøtet da fronten på audien hadde gått til værs. Ble fortalt dette av en som så kollisjonen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ryktene sier klubbmedlem , Audi 80 quattro avant ombygd til S2.

Og det skulle vist være prøveskilt.

 

Denne skulle vist oppover til ACR til helga også , og få kjørt seg der oppe..... trist det gikk slik :(

 

 

Men la vær å forhåndsdømme folkens , iallefall til vi vet hva som er årsaken til kollisjonen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tragisk, håpe det går bra med helsa til de involverte.

 

Det var en imponerende størrelse på den flisvifta, og med tydelige "ikke orginal deler" regner jeg med at det blir litt trøbbel når BT får tatt en titt på den.

 

Men er ikke dette rett ved en rundkjøring?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tragisk, håpe det går bra med helsa til de involverte.

 

Det var en imponerende størrelse på den flisvifta, og med tydelige "ikke orginal deler" regner jeg med at det blir litt trøbbel når BT får tatt en titt på den.

 

Men er ikke dette rett ved en rundkjøring?

 

Det er mellom 2 rundkjøringer, i en 60 sone med pågående vegarbeid. Så er litt merklig at han skulle gi på der.. Trist at slik skjer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, mulig jeg ikke blir pop nå, men en 21 åring og "RS2" ? Det er dårlig match i de fleste tilfeller.

 

Jeg vet jeg _ikke_ hadde erfaring til å håndtere noe slikt den gangen. Særlig ikke når en kan spekulere i effekten den turboen vi ser der potensielt kan gi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ryktene sier klubbmedlem , Audi 80 quattro avant ombygd til S2.

Og det skulle vist være prøveskilt.

 

Denne skulle vist oppover til ACR til helga også , og få kjørt seg der oppe..... trist det gikk slik :(

 

 

Men la vær å forhåndsdømme folkens , iallefall til vi vet hva som er årsaken til kollisjonen...

 

 

Ang forhåndsdømming, så kan det hende mitt innlegg kan være mistolkende...

 

Men som du sier så vet man ikke fakta før det blir offisielt, men det jeg skrev tidligere hadde jeg skrevet til meg selv oxo dersom jeg var skyld i en ulykke pga f.eks svinkjøring.. Jeg antydet ikke noen av de enkelte i denne ulykken.

 

Men i dette tilfellet kan det jo være flere ting som har skjedd, f eks at tilhenger har kommet over i feil fil og gjort at noen måtte svinge unna eller mange andre ting..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, mulig jeg ikke blir pop nå, men en 21 åring og "RS2" ? Det er dårlig match i de fleste tilfeller.

 

Jeg vet jeg _ikke_ hadde erfaring til å håndtere noe slikt den gangen. Særlig ikke når en kan spekulere i effekten den turboen vi ser der potensielt kan gi.

 

Helt enig jeg var ikke kompetent til å kjøre med så masse power da jeg var 21.

Men jeg vil ikke forhåndsdømme noen her saken er ikke oppklart enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der ute for nrk selv, og det var ikke noe pent syn..

Vil si at turboen så større ut i virkeligheten enn på bildene her.

Får håpe alle blir 100% igjen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er trist å se att denne klubben er full av folk som er så mye bedre enn alle andre, hele hendelesen er for meg ganske tragisk, uansett om det er en 21åring eller en 50åring som kjørte audien. Håpe det går bra med alle de innvolverte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vi så mye bedre? Jeg vet bare av erfaring med meg selv at jeg tar det mer lugn bak rattet nå enn da jeg var 18-21.

I dette enkelttilfellet vet vi jo ikke forløpet og årsaken, men det folk sier generelt her er vel ren statistikk vil jeg tro.

 

Ergo er en match av Audi "sportsbil" med endel effekt og ung sjåfør noe som i de fleste tilfelller får følger av større

eller mindre grad.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er akkurat det vi ikke er, derfor det blir for dumt å gi uttrykk for det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ryktene sier nykjøpt bil fra sverige med prøveskilter. Ingen planer om norsk registrering. Synes også jeg skimter et bur på bilde lengre opp i tråden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel forsåvidt verre med alle de motorsterke bakhjulstrekkerne som kjører rundt omkring med "ungdommer" bak rattet.

Hvis denne bilen hadde prøveskilt så har vel ikke eieren mistet så mye mer enn sin egen bil -eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er akkurat det vi ikke er, derfor det blir for dumt å gi uttrykk for det.

 

Nemlig , tror mange i klubben har noen "svin på skogen" når det kommer til "gassing" med sprekbil på veier som kansje ikke er så egnet : rolleyes

(sier ikke at det var grisekjøring som var årsak til ulykken)

 

Men kjøreerfaring kommer med årene , og har selv blitt mye roligere siden den gangen jeg kjørte opp.

Når jeg ser skadeomfanget på akkurat denne ulykken , er inntrykket mye sterkere nå enn det hadde vært for 6år siden :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis bilen hadde prøveskilt er det vel bare en ansvarsforsikring som følger med skiltene?

 

Jeg er selv 21 år og har en rs2. Fint å vite at halve klubben mener jeg er en uforsvarlig idiot som ikke kan å kjøre bil! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis bilen hadde prøveskilt er det vel bare en ansvarsforsikring som følger med skiltene?

 

Jeg er selv 21 år og har en rs2. Fint å vite at halve klubben mener jeg er en uforsvarlig idiot som ikke kan å kjøre bil! :tilber:

får dra på bane og motbevise det da veit du;)

syns nå ikke alder har alt og si veit om flere over 30 som ikke burde ha lappen.går vel heller mer på hva du har i hue uansett alder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger jo catchtank,osv spredd utover i hele vegkanten...trur detta har gått smålig hardt for seg...håper det går bra med alle som var med i smellen!..og håper virkelig ikke audisjåføren er skyld i detta...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.