Anbefalte innlegg

Heisann

 

Vurderer å ta et studie på HiT,

så da lurer jeg på hva som er sentralt i forhold til der skolen ligger?

Hvor er det bra og bo osv, og er det noen som har noen formeninger om skolen?

 

Christopher: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.sitel.no/SiTel/Studiesteder/Boe

 

Vil anbefale deg å se om du finner noen studentbolig der! Billig, samt sosialt osv:)

 

Ang studiested Bø, så har jeg ingen formening. I porsgrunn derimot fungerer det bra! Godt organisert skole!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tips :)

Må bli studentbolig ja.. :)

 

Hadde vært bra å studert i Porsgrunn, kjenner litt folk der og i Skien,

men hadde ikke den linja der..

Kan sikkert bli bra i Bø også, føler kanskje det er litt avsidesliggende men..

Hadde vært gøy å høre hva folk mener og om noen har erfaringer fra den skolen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ha sofaen klar så kommer jeg på badeferie/fylletur : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. Nå har jeg ikke bestemt meg ennå, men om det skulle bli en realitet så skal nok det gå bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

brodern gikk der, og ble mye uteliv :)

 

er jo "kroa" som er stedet med mye konserter osv.. men er jo ikke mange som bor i bø da.. men kort vei til skien/porsgrunn hvis du har kjentfolk her.. litt flere folk på byen osv.. samt en del vag folk ;)

 

Edit: Petter da kan du jo flashe litt tdi hvis christopher skulle flytte til bø hehe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er det ikke litt langt å kjøre fra Skien/Porsgrunn til Bø da, er vel snakk om 1 times kjøring??

Er det vanlig at folk bor der om man går på skole i Bø?

Blir mye bensin og tid det...hehe

Om utelivet i Bø er bra, så er det sikkert godt nok :P hehe!

 

Petter tar nok lett den turen isåfall ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer du bak en pensjonist er det 1 time :) ellers med "vanlig" kjøring så er det 45min ;)

Så du hadde sjekket ut garasje allerede hehe :)

 

Kompis av meg bodde i skien, mens han gikk i bø. Så er jo en mulighet, men blir jo litt stress da..

Utelivet i bø går for å være veldig bra! sjekk http://www.kroaibo.no/ så ser du at de får en del artister til det lille stedet :)

 

hva skal du gå evt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Doffer: Hvis du flytter bort der så kommer jeg. cirka hver helg hehe.:P.. da ska vi te lektern, tante og mets og feste te krampa tar vårs!:) hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer du bak en pensjonist er det 1 time :) ellers med "vanlig" kjøring så er det 45min ;)

Så du hadde sjekket ut garasje allerede hehe :)

 

Kompis av meg bodde i skien, mens han gikk i bø. Så er jo en mulighet, men blir jo litt stress da..

Utelivet i bø går for å være veldig bra! sjekk http://www.kroaibo.no/ så ser du at de får en del artister til det lille stedet :)

 

hva skal du gå evt?

 

Jepp, kan jo ikke gi opp Rallyen selv om jeg blir student..

Men bør finne meg en enkel jobb å ha på si..

 

Litt vanskelig å bestemme herfra, men kan virke litt stress frem og tilbake da..

Men så er det jo kanskje litt greit å bo i en større by i helgene :P

 

Jeg skal evt gå Internasjonal Markedsføring.. :)

 

Doffer: Hvis du flytter bort der så kommer jeg. cirka hver helg hehe.:P.. da ska vi te lektern, tante og mets og feste te krampa tar vårs!:) hehe..

 

Hehe, det høres godt ud..

Har forstått det slik at du er der borte en del, er det virkelig så bra i Skien? hehe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, kan jo ikke gi opp Rallyen selv om jeg blir student..

Men bør finne meg en enkel jobb å ha på si..

 

Litt vanskelig å bestemme herfra, men kan virke litt stress frem og tilbake da..

Men så er det jo kanskje litt greit å bo i en større by i helgene :P

 

Jeg skal evt gå Internasjonal Markedsføring.. :)

 

 

 

Hehe, det høres godt ud..

Har forstått det slik at du er der borte en del, er det virkelig så bra i Skien? hehe :)

 

 

 

Greit med en jobb på si ja.. Må jo få kjøpt noen bil deler ;)

 

Men er jo bare å prøve bø, skulle det bli dritt kjedelig etter hvert så er det bare å trekke mot skien ;)

 

jeg bruker fort 30-40min til HiT i porsgrunn om morgen pga kø... Så er ikke mye lenger tid i bil til bø.. Er jo kanon å kjøre bil om morgen! Kaffekoppen i handa og bra musikk på radion etc. Skulle ønske jeg hadde lenger turer til skolen om morgen :)

 

Er det snakk om fra høsten? god tid på å planlegge da :) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

....Kaffekoppen i handa...

 

Største mangelen med Golf3, har ikke koppholder : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Største mangelen med Golf3, har ikke koppholder : bh :

 

vet! men har det i usa :) Så det kommer! MÅ ha koppholder :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet! men har det i usa :) Så det kommer! MÅ ha koppholder :)

 

Koppholder og midtarmlene, er ikke bil uten ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I know! ;) de største manglene i golf 3!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Hehe, det høres godt ud..

Har forstått det slik at du er der borte en del, er det virkelig så bra i Skien? hehe :)

 

Stortrives i skien jeg:) Har gjerne noe med at jeg ble kjent med noen der borte før jeg faktisk hadde vært i byen da.. Er kanskje litt annerledes å reise bort uten å kjenne noen.. men forsto det sånn du også kjente folk derfra?:) Konge uteliv der altså:D men farlig også.. blir fort FULL når stemninga er så bra.. hehe.. men det hører med..:) Satser på å kjøre bort med egen bil snart da.. Ikke helt det samme å kjøre en standard golf5 leiebil fra jobb:P

 

så hvis dere skiensfolk ser en svart lav a8 litt seinere på åre så erre bare å tute eller hoppe ut i veien..:) alltid kjekt å bli kjent me nye folk!...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit med en jobb på si ja.. Må jo få kjøpt noen bil deler ;)

 

Men er jo bare å prøve bø, skulle det bli dritt kjedelig etter hvert så er det bare å trekke mot skien ;)

 

jeg bruker fort 30-40min til HiT i porsgrunn om morgen pga kø... Så er ikke mye lenger tid i bil til bø.. Er jo kanon å kjøre bil om morgen! Kaffekoppen i handa og bra musikk på radion etc. Skulle ønske jeg hadde lenger turer til skolen om morgen :)

 

Er det snakk om fra høsten? god tid på å planlegge da :) hehe

 

Det er sant, er jo ikke verre enn at jeg flytter på meg..

 

Man må ha den instillingen om morgenen ja.. : rock :

 

Er snakk om fra høsten av ja, så har mindre enn en måned på meg isåfall :P

Men vi får se, blir enten i Bø eller i Stavanger.. Siste hadde nok vært det enkleste og beste,

har sikra meg deltids jobb her + jeg bor jo her så...hehe

Men vi får se, time wil show! :D

 

Stortrives i skien jeg:) Har gjerne noe med at jeg ble kjent med noen der borte før jeg faktisk hadde vært i byen da.. Er kanskje litt annerledes å reise bort uten å kjenne noen.. men forsto det sånn du også kjente folk derfra?:) Konge uteliv der altså:D men farlig også.. blir fort FULL når stemninga er så bra.. hehe.. men det hører med..:) Satser på å kjøre bort med egen bil snart da.. Ikke helt det samme å kjøre en standard golf5 leiebil fra jobb:P

 

så hvis dere skiensfolk ser en svart lav a8 litt seinere på åre så erre bare å tute eller hoppe ut i veien..:) alltid kjekt å bli kjent me nye folk!...

 

Det må være noen utrolig kjekke folk i Skien siden du drar så langt og så hyppig dit :)

Tviler ikke på at utelivet er bra nei : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må ta turen til bø! greit å oppleve litt annet enn stavanger? :)

Jobb er det alltid å få!

 

 

 

 

 

 

 

skal se etter en lav sort A8, men må si ifra når du kommer rullende med flaket :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

 

Det må være noen utrolig kjekke folk i Skien siden du drar så langt og så hyppig dit :)

Tviler ikke på at utelivet er bra nei : rock :

 

Yep.. The best! ;)

 

Ja jøss.. utelivet er konge:) hvafall når været er fint... Regna heile tia nå på lørdag men var fortsatt god gang for å si det sånn:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

skal se etter en lav sort A8, men må si ifra når du kommer rullende med flaket :)

 

Åja, ska nok gi lyd fra meg:) Kommer bort 7 august, men tviler på a8en er ferdi til da.. Time will show..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg så hadde jeg satset på en hybel i Bø til å begynne med. Deilig å bo nærme skole og slikt, og slippe å stå unødvendig tidlig opp hver dag, sparer jo noen kroner på bensin også. Så kan du heller ta deg en tur til Porsgrunn eller Skien noen helger når du vil ned å feste og møte litt kjent folk. Sikkert ikke noe problem å sove over hos en av dem heller;) Er jo litt liv i Bø også, så tror ikke du vil kjede deg, og gjør du det, så er det jo bare å skaffe seg hybel i Skien etterhvert. Skal ikke se bort ifra at du kommer til å få litt besøk hvis du havner i Bø også, nok av fest og morro der:)

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må ta turen til bø! greit å oppleve litt annet enn stavanger? :)

Jobb er det alltid å få!

 

 

skal se etter en lav sort A8, men må si ifra når du kommer rullende med flaket :)

 

Ja, å utvide nye horisonter er alltid bra :)

Begynner å stille meg mer å mer positiv til Bø egentlig :)

Ihvertfall når man ser sånne flotte hybeler som dem har her.. :D:D

 

Men ser prisene ikke er så ille, så kanskje jeg kunne kjøpt noe..

Ligger jo et rimelig hus tilsalgs også... Finn.no

Jeg og en klubb kompis som også muligens kan ende opp i Bø pratet nettopp litt løst om det...hehe

 

 

Hadde jeg vært deg så hadde jeg satset på en hybel i Bø til å begynne med. Deilig å bo nærme skole og slikt, og slippe å stå unødvendig tidlig opp hver dag, sparer jo noen kroner på bensin også. Så kan du heller ta deg en tur til Porsgrunn eller Skien noen helger når du vil ned å feste og møte litt kjent folk. Sikkert ikke noe problem å sove over hos en av dem heller;) Er jo litt liv i Bø også, så tror ikke du vil kjede deg, og gjør du det, så er det jo bare å skaffe seg hybel i Skien etterhvert. Skal ikke se bort ifra at du kommer til å få litt besøk hvis du havner i Bø også, nok av fest og morro der:)

 

A.J.

 

Er enig med deg her, synes dette hørtes fornuftig ut..

Det virker på dere som om jeg ikke kommer til å kjede meg i Bø,

så hadde kanskje ikke vært så dumt å prøvd her først nei..

Greit å spare drivstoff ja, hvis ikke får jeg handle meg en GTD motor å hive i bruks golfen :)

Besøk liker jeg, sier aldri nei til det :)

 

 

Ingen som har erfaringer med selve skolen? Kunne vært greit å fått en bekreftelse på at det e en bra skole :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig har jeg ingen erfaring med skolen, men kjenner flere som har gått der oppe og bare hørt positive ting. Tror det er et bra studentmiljø ihvertfall:)

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke litt for sent å søke studieplass da? Eller satser du på restemarkedet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig har jeg ingen erfaring med skolen, men kjenner flere som har gått der oppe og bare hørt positive ting. Tror det er et bra studentmiljø ihvertfall:)

 

A.J.

 

Det er bra, studentmiljøet er også veldig viktig ;)

Har ikke hørt noe negativt, så får satse på at det er bra isåfall.. :)

Mener jeg har lest en plass at du har gått markedsføring, stemmer det?

 

Er det ikke litt for sent å søke studieplass da? Eller satser du på restemarkedet?

 

Har søkt den linja og kommet inn, har også søkt skole stavanger ;):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.