Anbefalte innlegg

Ja, å utvide nye horisonter er alltid bra :)

Begynner å stille meg mer å mer positiv til Bø egentlig :)

Ihvertfall når man ser sånne flotte hybeler som dem har her.. :D:D

 

Men ser prisene ikke er så ille, så kanskje jeg kunne kjøpt noe..

Ligger jo et rimelig hus tilsalgs også... Finn.no

Jeg og en klubb kompis som også muligens kan ende opp i Bø pratet nettopp litt løst om det...hehe

 

 

 

 

Er enig med deg her, synes dette hørtes fornuftig ut..

Det virker på dere som om jeg ikke kommer til å kjede meg i Bø,

så hadde kanskje ikke vært så dumt å prøvd her først nei..

Greit å spare drivstoff ja, hvis ikke får jeg handle meg en GTD motor å hive i bruks golfen :)

Besøk liker jeg, sier aldri nei til det :)

 

 

Ingen som har erfaringer med selve skolen? Kunne vært greit å fått en bekreftelse på at det e en bra skole :)

 

Hu jeg kjenner best fra skien går på HiT og hu liker seg veldig godt på den skolen...:) så tror nok det er en bra skole:) Har hørt mye bra om den også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Studentmiljøet i Stavanger er ihvertfall ikke all verdens, alt for mange lokale som studerer og de har sine egne vennekretser etter skoletid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gått markedsføring ja... Eller markedsføring og ledelse, men jeg gikk på BI i Oslo. Interessant utdannelse med mange muligheter når du er ferdig, avhengig av hvilken bransje du vil jobbe i. Du har jo også mulighet til å bygge på med mastergrad etterpå, noe jeg gjorde.

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gått markedsføring ja... Eller markedsføring og ledelse, men jeg gikk på BI i Oslo. Interessant utdannelse med mange muligheter når du er ferdig, avhengig av hvilken bransje du vil jobbe i. Du har jo også mulighet til å bygge på med mastergrad etterpå, noe jeg gjorde.

 

A.J.

 

Det er nettopp det, mulighetene etterpå, greit å ta et studie en ikke låser seg fast i..

Må si jeg ble litt gira når jeg så jeg hadde kommet inn, har lenge vurdert å ta dette fullt på BI,

men greit å slippe å betale for det.. Blir enten dette eller hotelledelse.. Som forsåvidt også er et vidt studium med mange muligheter... Får tenke grundig de neste dagene.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dessverre ikke si noe om verken skolen, studentmiljøet, utelivet eller slike ting - enda, siden jeg ikke vet enda. Men jeg har også, som mange andre her, hørt at bø er en fin plass å studere. Såpass bra at jeg begynner der selv til høsten. Jeg har valgt å bo på studenthybel i Bø framfor å pendle fra Skien fordi jeg ikke gidder bruke så mye tid å penger på å reise til og fra skolen. To timer hver dag + penger til drivstoff kan jeg bruke på andre ting. Dessuten tror jeg jeg vil få bedre utbytte av studenttilværelsen, både faglig og sosialt, ved å bo på samme plass jeg studerer. Hvis jeg skal kjøre til Skien etter skolen hver dag vil jeg neppe få særlig god kontakt med andre studenter, samt at det ville blitt mye vanskeligere for meg å lese noe på egenhånd utenom den tiden man er på skolen. Dersom du kjenner folk i Skien er det jo ikke lange turen for å besøke dem en helg, eller på kvelden i uken, for den saks skyld. Jeg vet hvertfall for min egen del at det antakeligvis vil bli nok turer mellom Skien og Bø selv om jeg bor i Bø, siden jeg har deltidsjobb i Skien.

 

Men kanskje den viktigste grunnen til at du burde flytte til Bø, er at jeg kan treffe folk med interesse for bil som kjører annet enn Volvo 240 og Mercedes w124 : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.