Mini VW/audi meet Torsdag 6 aug

Anbefalte innlegg

Tenkte vi skulle ha et mini treff her i fjorden med bare å prate skit og vaske bil osv..

 

Så tenkte å stikke å knipse noen bilder av bilene og avslutte kvelden med pizza eller noe :)

 

Er hos Kenneth Rodal i Helgeroa vi tenkte å ha det..

 

Interesse for det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres ikke dumt ut det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjempe tiltak ! Synd jeg ikke er hjemme den dagen. drar til stavanger til mandag for jobb der hele uka. Om jeg hadde vært hjemme skulle jeg absolutt vært med !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å ta med godt humør og bil:) Jeg sliter hvertfall ikke med det første punktet der!! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir bra det :) spise pizza i larvik eller skien/porsgrunn mon tro? kan være greit å spise i nærheten av der vi skal ta bilder..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lett med på dette! Hadde vært fett å få til fotoshoot i Helgeroa eller i området rundt der, hvis Kenneth (eller noen andre som er litt kjent) vet om noen bra plasser da. Hadde vært kult å fått noen bilder av bilen på et annet sted enn de vanlige spots'a i Skien :P

 

Så jeg stemmer for fotoshoot i Helgeroa, Nevlunghavn, Stavern eller Larvik ;) Pizza kan vi vel spise hvorsomhelst...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lett med på dette! Hadde vært fett å få til fotoshoot i Helgeroa eller i området rundt der, hvis Kenneth (eller noen andre som er litt kjent) vet om noen bra plasser da. Hadde vært kult å fått noen bilder av bilen på et annet sted enn de vanlige spots'a i Skien :P

 

Så jeg stemmer for fotoshoot i Helgeroa, Nevlunghavn, Stavern eller Larvik ;) Pizza kan vi vel spise hvorsomhelst...

 

Jeg er så enig!!! Men jeg husker ikke hvilken avkjørsel det var igjen.... Tror noen må vise vei....Anders, du har vel innebygd GPS så du viser vei?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiser KANSKJE før for å legge om dekk på porsche hjula hvis de rekker å komme.. Kenneth legger om for meg :)

 

Men kan vise vei uansett fra helgeroa og til han! Blir det ikke omlegg der så kan jeg vise vei fra skien ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiser KANSKJE før for å legge om dekk på porsche hjula hvis de rekker å komme.. Kenneth legger om for meg :)

 

Men kan vise vei uansett fra helgeroa og til han! Blir det ikke omlegg der så kan jeg vise vei fra skien ;)

 

Reise før hva? Når på torsdag er det dere har tenkt at vi skulle være der? Jeg skal hverfall ikke noe på torsdag, så kan jo bare stå å sparke noen dekk mens dere bytter noen andre ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han nevte rundt kl 5.. Men hvis jeg skal legge om hos han så må jeg være i Larvik i 3 tiden..

blir DIGG å slutte å subbe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser her ja du fikk lagt ut en liten tråd Anders! det er bra!

Er ikke vanskelig å finne frem! Er bare å kjøre e18 mot larvik og ta av til tvedalen/helgeroa! Så etter tvedalen er det til høyre i krysset, står helgeroa på skiltet! Deretter til høyre igjen ved meny krysset, også første vei til høyre igjen! Kan sette ut skilt jeg!!! :)

Vel Møtt til alle som har annledning:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg jobber i Larvik, men bor i Porsgrunn, så kanskje jeg skulle tatt en liten omvei på vei hjem fra jobb på torsdag:)

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg jobber i Larvik, men bor i Porsgrunn, så kanskje jeg skulle tatt en liten omvei på vei hjem fra jobb på torsdag:)

 

A.J.

 

 

Synes den omveien høres bra ut : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kenneth: Legg den defekte girkassa de i veien med med så vet man hvor man skal :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje hvis en i "styret" kommer kunne rasket med seg noen skiltplater og klistremerker? Sikkert flere enn meg som vil ha det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje hvis en i "styret" kommer kunne rasket med seg noen skiltplater og klistremerker? Sikkert flere enn meg som vil ha det :)

 

Ikke dumt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kenneth: Legg den defekte girkassa de i veien med med så vet man hvor man skal :D

 

 

:) Det kan jeg jo lett fikse! ganske greit å se den i veikanten: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring hvis dere ikke finner veien!! 92036987

Legger girkassen ved veikanten jeg;) Sving brått til høyre når dere ser den:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk klare? fra ca kl 5 så er vel kenneth og meg på plass!

 

edit: tryllet et kart frem i paint :D

kart.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer jeg vøtt :D skal ta med skiltplater men klistremerker er det lars erik som har desverre ...... skal ringe å høre om han har de liggende

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for mini treff i dag :) Ble a noen folk :)

 

Kommer vel noen bilder etter hvert, men får vente på fotografene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

supert lite treff detta :D synd jeg måtte stikke før det blei no mat men NOEN må jo polere felger før de kan spise :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe :P

 

Kunne jo ikke kjøre rundt med skjoldete felger :) Holder med at de er skitne ;)

 

Synd du måtte stikke! fartet litt rundt i Larvik for å knipse noen bilder etter vi hadde spist...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.