Mini VW/audi meet Torsdag 6 aug

Anbefalte innlegg

høres bra ut :) sleng ut no bilder da gutta

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd jeg bare fikk vært en liten tur innom... Ble det litt folk etterhvert? Møtte ihvertfall noen på vei hjem.

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du møtte meg og freddy :) prøvde å vinke litt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du møtte meg og freddy :) prøvde å vinke litt

 

Kjente dere igjen, satt bare i telefon så fikk ikke vinka tilbake, hehe...

 

Sleng ut noen bilder da folkens:)

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OH MY GOD! *RIVEAVSEGHÅRET* Jeg ville jo være med! :((((((((((

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha må følge litt med da veit du :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oooof... Så mye å passe på hele tiden :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var morro at det var flere som fant veien i går:)

Må vel prøve å få til VW Audi møte litt oftere!! synes det skjer for lite! Var noen forslag om å treffes en gang i måneden, når det er sesong;) Hadde vel kanskje vært bedre å lagt det på en søndag, og fått til vasking og diverse! ble dårlig med det i går men! Det ble jo en start dette:)

Håpe på at flere kan og har lyst neste gang!:)

Får spre ennå flere rykter så folk får det med seg!!

Fikk ikke tatt så mange bilder i går, så er jo bare å legge ut de som var sjefs fotografer: Martin & Mats :)

Takk for oppmøte folkens! Selv om det blei litt lenge for noen uten mat i magan!! Får skylde litt på Anders der! hehe

Godt ikke det ble høyglanspolering av felgene da.. hadde holdt på ennå.. ;)!!

Var forslag om bli mer kjent "treff" også med alkoholinntak og fri bar på stikkans i Larvik!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blei jo noen folk etterhvert... jeg har ikke kikket gjennom bildene, men jeg mener å huske det var hvertfall noen bra...Eneste jeg vil sette fingern på er at det tok litt lang tid før vi fikk spist...;) Anders sin feil det... hehe ... Jeg skal legge ut noen bilder i morra når jeg kommer hjem!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dessverre ikke hatt så mye tid til overs siden torsdag, har såvidt fått sett gjennom bildene jeg tok. Skal prøve å legge ut noen bilder i løpet av kvelden. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et fint treff var ålreit detta ja. Satse på å få til no slikt regelmessig;)

Venter spent på bilder nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blei litt seint på kvelden før bildene kom gitt. Men før dere får se bildene må jeg rette opp i en liten misforståelse... Ser at jeg er omtalt som sjefsfotograf tidligere i tråden, dette er selvfølgelig veldig hyggelig, men langt i fra sant. Jeg SER kanskje veldig pro ut når jeg holder på å ta bilder, men er dessverre langt derfra enda. Noen av bildene er "redigert" litt i ettertid i et desperat forsøk på å få dem til å se litt bedre ut, andre er lagt ut direkte slik de er tatt:

 

helgeroa%20031.jpg

 

helgeroa%20032.jpg

 

helgeroa%20030.jpg

 

helgeroa%20016.jpg

 

helgeroa%20020.jpg

 

helgeroa%20023.jpg

 

helgeroa%20047.jpg

 

helgeroa%20051.jpg

 

helgeroa%20074.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja, kom det ut bilder og! :) Hadde noen jeg også, men pc`n har tatt kvelden. Helt død:( , så må innom fadern for å komme en liten tur på nett:)

Er enig med Freddy at vi må få til dette mer regelmessig! ;)

For eksempel vaske søndag med mer en gang i måneden:)

 

Er det noen som skal til oslo til lørdag 15/8? Jeg hadde tenkt å ta turen, så hvis flere skal kunne vi jo kjørt sammen!!

Send event mld: 92036987 :) da jeg ikke kommer meg så ofte på nett:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der ja.. HOlder på å laste opp bildene jeg å... Vi manglet bare en 1,5 og 6'erpå det nederste bilde får å få med hele familien..hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra bilder her Mats, hvor blir det av resten...??

Var vel en fotograf til med her eller... hmmm Martin!!!

Når blir siste mini treff før sesongen er over, må jo ta noen kjøre bilder også!!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når blir neste mini VW audi meet ? ????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra bilder her Mats, hvor blir det av resten...??

Var vel en fotograf til med her eller... hmmm Martin!!!

Når blir siste mini treff før sesongen er over, må jo ta noen kjøre bilder også!!;)

 

Bildene mine ligger jo allerede i tråden her, så slutt og mas :P De beste hvertfall, resten blei ikke spesielt bra...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildene mine ligger jo allerede i tråden her, så slutt og mas :P De beste hvertfall, resten blei ikke spesielt bra...

 

mas mas mas: haha :

Syntes det var for få, siden det kamera gikk varmt, hehe : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når blir neste mini VW audi meet ? ????

 

Blir litt vasking og polering til lørdagen, før drammens treffet: rolleyes, Anders er i farta, så er bare å henge seg på for de som vil det!!!

 

Må vel få til ett sesongavsluttnings VW Audi meet og vel!! Etter rudskogen eller noe...?

Bare å komme med forslag her, så får Anders redigere litt på dato og klokkeslett på toppen her!!: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom med forslag til dato folkens;)

 

Håpe ennå flere kan møte opp!! Kanskje vi rekker å planlegge litt mere også!

I forhold til Mats sin mage som fikk vakumsug! i mangel på mat, har du fått ut bokseren..?? ;) hehe

Ta maten litt tidligere på dagen kanskje:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å få laget noen T-Skjorter før neste år, hvis det er av interesse her. mini VW Audi meet! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette med lokallagsklær var veldig populært. Jeg fikset klubbgensere med brodert inn navn og region telemark VACN. Dum som jeg var forhåndsbetalte jeg alle og sitter enda med 4 gensere tror jeg det er som de som bestilte ikke ville ha. Så for all del ta forskudd om noe slikt skal bli aktuelt.

 

Tja, grillings neste fredag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe...nei grillings passer ikke neste torsdag....:( jeg er ikke hjemme.... men alt etter 7 sept. er jeg med på:D

 

jepp har fått regulert vakumpumpa kenneth... hjalp litt med lokal pizza fra ghettoen i Helgeroa!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får se hvem som vil ha T-skjorte, kanskje greit å få forhåndsbetaling så ikke man blir sittetnde med masse sjøl!! kjedelig greier!

 

Torsdag mats... sto vel fredag men:) hehe

 

Gjorde seg med pizza, ghetto ... halo.. Helgeroa er nr1. Er her det skjer. hehe;)

Alle Lacoste sossene har møte her hver sommer!!! jaget de hjem nå:)

 

Hva med Lørdag 12, eller søndag 13 september??

Blir fort seint og mørkt hvis vi skal ta det i uken...

 

Hvordan passer dette folkens???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.