#1 Skrevet August 14, 2009 Tenkte av alle ting å lage en liten offtopic tråd for oss i region telemark, om hva som skjer rundt forbi å alle saker å ting. Veit ikke om detta er rektig plass og plasere denne men prøver så får vi se om det er noe aktivitet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2009 Ja, får begyne jeg da Nå sitter jeg hjemme å tar meg en liten øl med fruen å bikja som ligger å ser på, skal snart ned til en kolega som også har Audi prosjekt, på fest. Så med andre ord ikveld blir det ØL.... Talas godtfolk !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2009 Tenkte jeg skulle ringe deg på torsdag Marius, for å minne deg på at det var siste gangen du spylte verkstedet (alene hvertfall) Men så har mobilen min vært reparert så jeg har ikke nr Skal spille på Session på "Stop en halv" i dag da, blir fett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2009 hehe, siste gang jeg vasker til torsdagen, nå som du kommer må jeg jo begyne å skru mere på vw jeg da hehe nr mitt er: 90093441 Men ellersidag veit jeg ikke om noe som skjer, annet en at det er møkkavær.... Nå skal jeg kjøre ned til gamlingane hvor jeg har garasjen å hente noe deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2009 jeg vant i poker i dag! Og er været greit i morra blir det full vask av bilen innvendig tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 16, 2009 jeje, idag skal jeg i bursdag til tante ungen min, før det så tenkte jeg av alle ting å løpe meg en tur folk må tru jeg har blitt gaaaal !!! Men før den tid hadde igrun bilen hat godt av en invendig og utvendig vask !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 8, 2009 sykla til skien igår :D:D::D sund og flink til tider 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 8, 2009 du glimter til, tror ikke akk det blir en vane!!! Fått montert det siste grøftlyset a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 9, 2009 Når er neste møte egentlig? Lenge siden sist nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 9, 2009 blir jo "møte" 20sept 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 9, 2009 får da håpe at det er plass til flere på plassen enn en g3 stv som tar hele plassen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 10, 2009 du glimter til, tror ikke akk det blir en vane!!! Fått montert det siste grøftlyset a? nei vi får se demonterte det andre istede skal få bestilt nye snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 10, 2009 Når er neste møte egentlig? Lenge siden sist nå... enig der men men vi får svirre igang no en dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 13, 2009 å du verden for en aktiviteet det var her;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 13, 2009 japp helt vilt 16 timer med shine denne helga bilen blei ganske så snasen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 13, 2009 marius er her og vi leiter etter ny bil til meg :D:D og kosær litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 13, 2009 Hjemme å har spist kvelds. Vært med Stian puuus idag ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 13, 2009 hadde det så koslig idag atte synd det bare er 2.5 tdi i tyskland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 21, 2009 fikk du fjerna ballongen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 21, 2009 Ballongen sprengte han den hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 22, 2009 syns den kledde bilen jeg:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 22, 2009 igrunn hehe var lit artigt å kunn se balongen når han kjørte nedi park huset haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 22, 2009 så bare en ballong som veiva i luften bak alle bilene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 23, 2009 Må vel legge inn noe jeg: SELGES 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 23, 2009 erre "inn" å selge bilene sine? Min er også tilsalgs om prisen er riktig! Hvordan bil skal dere ha nuh da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...