Anbefalte innlegg

jøss, det var lenge siden Martin!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, sant det. Må skjerpe meg litt nå, bli flinkere til å besøke lokallagsdelen på forumet. Og ikke minst prøve å bli med på det som blir arrangert irl også, ikke bare ting som skjer vi pc :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk 89 for den så er igrunn fornøyd ... neste blir a4 b6 avant med quattro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, sant det. Må skjerpe meg litt nå, bli flinkere til å besøke lokallagsdelen på forumet. Og ikke minst prøve å bli med på det som blir arrangert irl også, ikke bare ting som skjer vi pc :P

 

Ja og slutte å råne i japsebil i skien ;)

 

Var vel deg i en rød citro. nå i kveld? passerte meg i rundkjøring ved brekkeby.. overlegen som du var.. :P

 

fikk 89 for den så er igrunn fornøyd ... neste blir a4 b6 avant med quattro

 

B6 Avant Q med luft er helt riktig! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

 

 

 

 

B6 Avant Q med luft er helt riktig! :)

 

satser på det :D lurer litt på felgene men :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja og slutte å råne i japsebil i skien ;)

 

Var vel deg i en rød citro. nå i kveld? passerte meg i rundkjøring ved brekkeby.. overlegen som du var.. :P

 

Oi, nå henger jeg ikke helt med. Har jeg en dobbeltgjenger i byen...? Kan ikke huske at jeg har råna rundt i noe japsebil i det siste. Rød citroën er det mulig jeg kjører i blant, da fadern har rød c5 og mamma har rød c1, men ikke i går. Og hvis jeg ikke hilser når jeg kjører citroën (eller japsebil for den saks skyld) er det ikke fordi jeg er overlegen, men fordi jeg er flau :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det en dobbletgjenger i byen :) Så ikke om det var citro eller hva det var.. Men lignet bare på deg :) men da tok jeg feil :)

 

Men kjøpt deg ny bil nå da?

 

Lagt felgene mine for salg igjen jeg :) Tenkte å ha 5x112 felger iom jeg skal ha 5x100 understell :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åssen motor osv skal du ha a?

 

planen var igrunn 2.5 tdi med chipp : rock : satser på at det kan være litt morro :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvit golf med hvite felger som parkerer på to plasser for å slippe parkeringsbulker .... noen som føler seg truffet ???

 

ha bilde bevis :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har isolert bagasjerom og sider i passaten og gudbedre for en forskjell! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det en dobbletgjenger i byen :) Så ikke om det var citro eller hva det var.. Men lignet bare på deg :) men da tok jeg feil :)

 

Men kjøpt deg ny bil nå da?

 

Lagt felgene mine for salg igjen jeg :) Tenkte å ha 5x112 felger iom jeg skal ha 5x100 understell :)

 

Hmm. Må være en som ligner da tror jeg.

 

Har ikke kjøpt noe ny bil enda nei. Får liksom ikke bestemt meg for hva jeg vil ha, eller om jeg i det hele tatt gidder kjøpe en bil til nå. Sitter mye på finn og autodb for tiden og ser på alt mulig av biler (og motorsykler). Den fornuftige delen av meg sier at det holder lenge med en bil og en sykkel så lenge jeg er student, men jeg prøver stadig og overtale denne fornuftige-martin til at det bare er surr. Så det gjenstår å se hvem som vinner denne interne kampen :P Hvis noen har tips til type bil eller konkrete biler så sleng dem ut, trenger noen gode argumenter for meg selv her : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pakk ned fornuftige Martin du ;) han kommer tidsnok! hehe

 

Stemmer for MK3 jeg :) skjønner ikke hvorfor! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp felgene til anders og kjøp bil de passer bra på;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp felgene til anders og kjøp bil de passer bra på;)

nå har jo Martin 2 sett med porsche hjul liggende, 1 sett RS og 1 sett nothelle som jeg kommer på i farten.. sikkert flere liggende også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva brukte du som isolasjon?

Kjøpte 4 plater 6mm som de har på Torshov på Herkules. Var mer enn nok til gulvet og veggene i bagasjerommet. Lurer rett og slett på å ribbe hele bilen og legge inn mer forrover også for dette var jammen effekt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvit golf med hvite felger som parkerer på to plasser for å slippe parkeringsbulker .... noen som føler seg truffet ???

 

ha bilde bevis :D

 

 

 

 

haha! det hørtes iallefall kjent ut :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er så trangt i de parkeringshusa att.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blei det no bra det bildet el? hehe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant ikke kabelen men skal få lagt det ut i morgen :D heheh tokk bare ett kjapt ett for å mobbe deg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stian titter på bil trallallalalalllllaaaaaa :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.