#226 Skrevet November 12, 2009 HEI HEI! kjekt med 3.5m takhøyde! Vet aldri når man kommer over en løftebukk! Det er sant, du tenkte langsiktig da du kjøpte garasjen m\ leilighet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#227 Skrevet November 12, 2009 HEI HEI! kjekt med 3.5m takhøyde! Vet aldri når man kommer over en løftebukk! Sant, og jeg håper du kommer over en i løpet av vinteren, da jeg trenger å låne en løftebukk til våren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#228 Skrevet November 12, 2009 Sant, og jeg håper du kommer over en i løpet av vinteren, da jeg trenger å låne en løftebukk til våren spørs det i år.. sugen på sveiseapparat egentlig men kommer du over noen 2 søyler bbbbillig må du si ifra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#229 Skrevet November 13, 2009 si ifra når du finner sveiseapparat er sugen på det jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#230 Skrevet November 13, 2009 det snør det snør, fiddelibom !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#231 Skrevet November 13, 2009 det snør det snør, fiddelibom !!!! Ut å ratte i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#232 Skrevet November 13, 2009 heter det ikke tddelibom ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#233 Skrevet November 14, 2009 kan ikke sladde i det drittvært nå!! Sitan! hvor var du i kveld! Skull vært på byuen du!!! Eller hva Mats!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#234 Skrevet November 14, 2009 kan ikke sladde i det drittvært nå!! Sitan! hvor var du i kveld! Skull vært på byuen du!!! Eller hva Mats!? NOen som har vært på druen el? Jo skuffans at ikke lokallag lederen kom med klubb merker i kveld! Spurte fint tilåmed! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#235 Skrevet November 14, 2009 hahhahahha jeg drar faen ikke på mets men syns du spurte fint jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#236 Skrevet November 14, 2009 å hvorfor ikke? hadde jo vært trivelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#237 Skrevet November 14, 2009 ikke kjempebegeistra for mets desverre men hadde nok blitt koslig tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#238 Skrevet November 15, 2009 Kenneth: lever du fortsatt borti vestfold? Er bilen ferdig ribbet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#239 Skrevet November 15, 2009 trur vi må besøke han å sjekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#240 Skrevet November 15, 2009 er med på den?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#241 Skrevet November 15, 2009 sendte melding i stad for å høre om han levde(noe han gjorde:)) Han har ikke fått bilen ned i verkstedet ennå.. så da kommer vi til et tomt verksed! Tiden hans går til å lage kino rom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#242 Skrevet November 15, 2009 btw: stian, kanskje blitt sveiseapparat på meg nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#243 Skrevet November 16, 2009 hey hey nice fra hvor ? pris, spec ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#244 Skrevet November 16, 2009 Ho ho!! Joa lever ennå, bare vært lite aktiv her inne. Blitt bobby snekker for en periode!! Fikk nå bilen bort på verksted i går kveld da:) Har ikke fått ribbet noe ennå gitt!! spørs om det skjer noe i det heletatt på denne siden av året time vil show! må vel prøve å få gjort litt før våren plutselig er her igjen:) Men blir ikke store synelige forandringene på bilen til neste sesong desverre!! Det får Anders ta seg av!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#245 Skrevet November 16, 2009 men du skal fortsatt skru den ned? Kan hende jeg har litt fangerplast til deg hvis vi skal plastsveise litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#246 Skrevet November 16, 2009 du har plastjobb her også kjekken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#247 Skrevet November 16, 2009 Ja blir vel å prøve å slenge den helt ned!!! Men om den blir brukenes er en annen sak!! Er bare å komme å plastsveise, har fanger som ligger å venter på deg jeg! hehe får gjøre ferdig din først da, også er det bare å ta min og Stian sin etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#248 Skrevet November 16, 2009 jippi stemmer for helt ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#249 Skrevet November 16, 2009 blir moro!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#250 Skrevet November 16, 2009 wooohhhooo må ha det litt moro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...