#3051 Skrevet September 25, 2011 haha mulig men araz tok 500kr når de hentet vr6 delebilen hos andré 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3052 Skrevet September 25, 2011 vet araz tok tidligere 500,- for henting. Og vis bilen din er eldre enn 10 år så får du 1000,- ekstra neste uke iforbindelse med en kampanje som kjøres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3053 Skrevet September 25, 2011 vet araz tok tidligere 500,- for henting. Og vis bilen din er eldre enn 10 år så får du 1000,- ekstra neste uke iforbindelse med en kampanje som kjøres. 20år vel? ja er derfor jeg gjørre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3054 Skrevet September 25, 2011 Det er korrekt. Jeg har tenkt å kjøpe biltralle snart , må bare få tjent inn litt cash.. Hadde det vært i sist uke så leide vi biltralle 3 dager på rad annonserte det på forumet gjor jeg også! Jeg har serfikat om du trenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3055 Skrevet September 25, 2011 det er kjekt ! det kan du sikkert tjene inn igjen vil jeg tro henger lappen har jeg aldri brydd meg noe om hah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3056 Skrevet September 25, 2011 20år vel? ja er derfor jeg gjørre 20 år selfølgelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3057 Skrevet Oktober 1, 2011 Er det no interesse for no samling før vinter`n kommer her da ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3058 Skrevet Oktober 1, 2011 LØP OG KJØP http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30968805 : smil :: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3059 Skrevet Oktober 1, 2011 Eller bli sittende hjemme?! ;P.. Hva skal du ha deg nå da? eller skal du bruke ventoen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3060 Skrevet Oktober 1, 2011 Eller bli sittende hjemme?! ;P.. Hva skal du ha deg nå da? eller skal du bruke ventoen? ventoen blir nok kjerringa sin. tror ikke jeg får den tilbake:p vet ikke helt enda. men tror det blir 80 avant tdi igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3061 Skrevet Oktober 1, 2011 (endret) La merke til at Jan Erik hang på Kjell'n på Wattenberg i går kveld. Skulle normalt ha kosta på meg en liten prat, men siden det hang ryggsekk etter bilen gadd jeg ikke å tråkle meg inn der. Med dette utseendet er det nesten så man føler at man er i Tyskland: smil :. For øvrig ser det ut til at nær sagt det eneste trygge stedet å kjøre entusiastbiler til uka må være mellom Hvarnes og Andeby, samt på Luksefjellveien:p. http://www.ta.no/motor/article5751669.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3062 Skrevet Oktober 1, 2011 Hehe stemmer det Andreas var du på sigtsing i Skien? Det er MASSE kontroller for tia, så personlig holder jeg meg helst på kjente stikkveier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3063 Skrevet Oktober 1, 2011 Hehe stemmer det Andreas var du på sigtsing i Skien? Nei, var på vei til mitt egentlige hjem med enda et flyttelass på slep;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3064 Skrevet Oktober 1, 2011 Fløtter fortsatt altså? eier du hus her nede samtidig da eller? Jeg er nok på utkikk etter hus om et drøyt år, da er hvertfall en stor garasje et stort ønske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3065 Skrevet Oktober 1, 2011 Bor litt her og litt der. Slikt er dyrt i lengden, så det må det bli en slutt på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3066 Skrevet Oktober 2, 2011 Andreas : kommer du på besøk imorgen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3067 Skrevet Oktober 3, 2011 Noen i grenlands-området som har originale dempere/fjærer til passat/a6 liggende som det er mulig å få lånt/leid en dag? Haster selvfølgelig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3068 Skrevet Oktober 9, 2011 halla folkens.. noen som har eller kjenner noen som har plass for en einzer i vinter?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3069 Skrevet Oktober 9, 2011 Andre har en svær låve han sikkert får pressa inn en einser skulle man tro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3070 Skrevet Oktober 9, 2011 nja trur d var fullt hos han hvis ikke jeg husker feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3071 Skrevet Oktober 9, 2011 bare betale mer det så får han plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3072 Skrevet Oktober 9, 2011 ja vi får se da når han dukker opp her inne hva som må til hehe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3073 Skrevet Oktober 9, 2011 HALLA. Jeg har 2 ledige plasser nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3074 Skrevet Oktober 9, 2011 konge ring meg eller send mld eller no så blir vi enige kanskje jeg tar begge 2 41460464 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3075 Skrevet Oktober 15, 2011 noen her som er flinke til og tapetsere? har en vegg jeg skulle tapetsert opp (285x245) vegg er ferdig klar for tapetsering. Skal fototapet på så vil ha med en som har gjort dette før Sei ifrå. gjerne idag om noen kan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...