Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som vet om noen som er veeeldig flinke til å tatovere her i Skien eller Porsgrunn?

Hvor mye koster det sånn ca. for en liten tatovering på innsiden av håndleddet, og gjør det veldig vondt, hehe...?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen her inne som vet om noen som er veeeldig flinke til å tatovere her i Skien eller Porsgrunn?

Hvor mye koster det sånn ca. for en liten tatovering på innsiden av håndleddet, og gjør det veldig vondt, hehe...?:P

 

jeg veit om en veldig go en men han er litt sær : haha : så spørs hva du skal ha Ellen. minstepris er somregel 800 eller 1000, gjør sånn passe vondt. sener og rett i beinet er ikke så festelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

søk på face på han her :)

 

Dan Barbossa (Implodeink)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor er det han holder til.? ikke hørt om han før.. kun vert på De freixas å white trash..

men galleriet hans var ser jo bra ut.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha westby.. Jeg var på jobb i barnehagen ;)..

 

Arh.. til helga det var jo dumt!

 

Hadde nokk vært med på noe jeg , var jo gøy å gøye med quattro :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg veit om en veldig go en men han er litt sær : haha : så spørs hva du skal ha Ellen. minstepris er somregel 800 eller 1000, gjør sånn passe vondt. sener og rett i beinet er ikke så festelig.

 

Takk for tipset.:) Skal sjekke litt på nettet.

Prisen var jo grei da, og sær overlever jeg, hehe...: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset.:) Skal sjekke litt på nettet.

Prisen var jo grei da, og sær overlever jeg, hehe...: smil :

 

tenkte sær som i at det ikke er sikkert han tar å tattoverer en liten ting :P men muligheten er der ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor er det han holder til.? ikke hørt om han før.. kun vert på De freixas å white trash..

men galleriet hans var ser jo bra ut.. :)

 

kompis a meg :) holder på hjemme og er gjest hos forskjellige som har studio, vant black and grey i stavanger så flink er han :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke gå på whitetrash, tok min der å det er litt formye å pirke på!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor hen? På sykehuset pga. skade eller på Klosterskogen for å spille bort penga på hest er best.p?

 

Første jeg veit om er i Sigdal til helga (stikker oppover i morgen). Det nærmeste (i den grad det passer med ordet "nære") som jeg veit om er Høydalsmo, men jeg aner ikke om det er forhold til kjøring der nå. Dette hadde uansett vært en finfin anledning for lokallaget til å dra på langtur en fin vinterdag:).

På høydalsmo er det ikke noe forhold enda, kjørte forbi der seinest i sta

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt skeptisk til sånne hjemme tattovører.. kjedlig viss det ikke blir bra etc..

vet du hvordan han er på tribals? skulle fått gjordt ferdig sleeven min..

 

tok min første tattoo på Emperial på Notodden.. ikke helt pleased med resultatet..

tok min andre på De freixas i skien.. var hu Natalie (Nat) som åpna whitetrash som tok den på meg. syns den blei bra, tok ei tribal sol rundt albuen, eneste jeg ikke blei helt fornøyd med var ei "solstråle" som blei litt skeiv..

 

lurt litt på å reise til Tønsberg på Studio Z.. Onkelen min tok Tattoo der, blei utrolig bra.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får sjekke litt. Det er jo superkjipt hvis resultatet blir dårlig...: eek :

Skal tatovere noe i pen løkkeskrift, så den som tatoverer må være meget stø på hånden.:P

Eller så får jeg bare dra over til hun Kat von d. Hun er litt dreven.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt skeptisk til sånne hjemme tattovører.. kjedlig viss det ikke blir bra etc..

vet du hvordan han er på tribals? skulle fått gjordt ferdig sleeven min..

 

tok min første tattoo på Emperial på Notodden.. ikke helt pleased med resultatet..

tok min andre på De freixas i skien.. var hu Natalie (Nat) som åpna whitetrash som tok den på meg. syns den blei bra, tok ei tribal sol rundt albuen, eneste jeg ikke blei helt fornøyd med var ei "solstråle" som blei litt skeiv..

 

lurt litt på å reise til Tønsberg på Studio Z.. Onkelen min tok Tattoo der, blei utrolig bra.. :)

 

 

 

skjønner godt at du er skeptisk, som du ser a bildene så er han veldig flink :) veldig sikker på at han ikke tar tribals, jeg har gått til Petter på Bodyart i Larvik. veldig fornøyd med han. dog blir det nom en tur til Danila neste gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er han langhåra mopsen?

treff7-1.jpg

 

se der ja : haha : ikke rart sjefen blei glad da jeg klipte meg :) gamlebilen å greier jo :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må være stål eller? Propanflaske liksom?

 

Lpg grenland er rimelig på innbytte værtfall. Bruker de selv....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Saken er at jeg fikk ei stålflaske av pappa som de ikke hadde bruk for. Greit å ha stående hvis komposittflaska går tom en kveld/helg. Så tenkte å få byttet/fylt på sålflaska å hatt stående i reserve. Men uaktuelt å betale 550kr for å bytte den. Da kjøper jeg heller ei kompositt flaske til...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Saken er at jeg fikk ei stålflaske av pappa som de ikke hadde bruk for. Greit å ha stående hvis komposittflaska går tom en kveld/helg. Så tenkte å få byttet/fylt på sålflaska å hatt stående i reserve. Men uaktuelt å betale 550kr for å bytte den. Da kjøper jeg heller ei kompositt flaske til...

 

På Plantasjen koster det 200kr å bytte fra stål til kompositt + gass hvis jeg ikke husker helt feil. Og du får hver 3. fylling gratis.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset. Da blir det en tur til plantasjen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva koster det å fylle en 10kg kompositt på plantasjen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som kunne tenkt seg ett møte en dag ? lenge siden vi har samlet folket !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde ikke gjort noe ! Møttes på Peppes, Dolly, Rio pizza f.eks.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.