#3301 Skrevet Februar 22, 2012 http://www.finn.no/finn/minfinn/myitems/editad?finnkode=33360366 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3302 Skrevet Februar 22, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33360366 EDIT: hvorfor ikke bare montere resten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3303 Skrevet Februar 22, 2012 Frontfanger trenger å bli lima før lakk , og fronten må lakkes. Det invendige er jo ikke vits å montere før man har funnet ut av hvor vannlekkasjen kommer fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3304 Skrevet Februar 22, 2012 Vil tro den er mer lettsolgt om du får ordna det småtteriet der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3305 Skrevet Februar 22, 2012 Noen som kunne hjulpet meg med noen små ting? Var på eu kontroll idag så har noen ting å fikse, bærearm nedre bakre samt at caliper bak hang litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3306 Skrevet Februar 22, 2012 Noen som kunne hjulpet meg med noen små ting? Var på eu kontroll idag så har noen ting å fikse, bærearm nedre bakre samt at caliper bak hang litt. ikke noe problem det om du gidder kjøre til herre: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3307 Skrevet Februar 22, 2012 Frontfanger trenger å bli lima før lakk , og fronten må lakkes. Det invendige er jo ikke vits å montere før man har funnet ut av hvor vannlekkasjen kommer fra. Tar du innbytte på passaten eller:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3308 Skrevet Februar 22, 2012 Åssen pussepapir osv? helflaske med hva? captain morgan tror jeg ikke gjør seg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3309 Skrevet Februar 22, 2012 noen som har byttet speilglass før? skulle hat glasse over fra de svarte til de røde speila.. (høyre å venstre speil) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3310 Skrevet Februar 22, 2012 Det har du nokk rett i , saken er att fattern har kanskje fått tak i traktor til meg , og da skulle man hatt litt cash .. Vil tro den er mer lettsolgt om du får ordna det småtteriet der Hehe.. Har en passat for mye selv gitt Tar du innbytte på passaten eller:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3311 Skrevet Februar 23, 2012 Noen som trenger 18" felger? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2513878#post2513878 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3312 Skrevet Februar 24, 2012 Noen som går å lurer på å bytte ut kjøleskapet? Vurderer ett nytt større enn det jeg har! --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.218915,9.498247 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3313 Skrevet Februar 29, 2012 André: Skal kjøpe noen orginale sideskjørt hos møller nå.. Problemet er at de er sort ruglete.. Hvordan gjøre de lakkbare? Du snakket noe om klarlakk? Er det fort gjort? Eller mye jobb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3314 Skrevet Februar 29, 2012 Må pusse de også legge klarlakk oppå , så må du pusse klarlakken litt så er det bare å lakke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3315 Skrevet Februar 29, 2012 oki.. Kan man bruke klarlakk fra sprayboks? F.eks slik fra mekonomen etc, eller må man ha noe bedre? Så det ikke reagerer når de skal lakkes.. Så forresten at du ringte på lørdag.. Var i Oslo i helgen, og glemte å ringe opp igjen når jeg hadde mulighet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3316 Skrevet Februar 29, 2012 Det er jeg ikke sikker på , ville vaska godt med silikonfjerner .. Japp , husker ikke hva det var! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3317 Skrevet Februar 29, 2012 Mener også det går ann å bruke plastikk grunning , for så å legge fyller å lakke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3318 Skrevet Mars 6, 2012 Noen med vagcom som har mulighet til å feilsøke litt? Er snakk om en a3 98 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3319 Skrevet Mars 10, 2012 Hei alle. Noen som vet om et sted i fjorden (eller i nærheten) som glassblåser og pulverlakkerer? Har et par bremse calippere som trenger litt omsorg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3320 Skrevet Mars 10, 2012 Noen med vagcom som har mulighet til å feilsøke litt? Er snakk om en a3 98 mod. Kan sikkert få til det en dag om du ikke har fått hjelp. 4696 5434. Send meg en sms eller ring meg så finner vi ut av det. Hei alle.Noen som vet om et sted i fjorden (eller i nærheten) som glassblåser og pulverlakkerer? Har et par bremse calippere som trenger litt omsorg. Om du søker her på forumet så har Jan Erik lagt ut info om en som sandblåser på voll. Han er billig. Men han pulverlakkerer ikke. De våtlakkerer bare. Om du ønsker pulverlakkert må du snakke med TELI i porsgrunn. Siden det er småting du skal lakkere ville jeg evt kjøpt sandblåsesett på biltema og en sekk med blåsesand og tatt de selv. Kanskje du kjenner noen som har blåsekabinett ? Lakkering ville jeg likegreit brukt calipterlakk fra torshov eksempelvis.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3321 Skrevet Mars 10, 2012 Siden det er småting du skal lakkere ville jeg evt kjøpt sandblåsesett på biltema og en sekk med blåsesand og tatt de selv. Kjøpte både sandblåsesett og blåsesand på Biltema men det fungerte ikke i det hele tatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3322 Skrevet Mars 11, 2012 Vurderer å få lakkert noe felger, noen som har tips til rimelig og bra lakkverksted evt noen som kan pulverlakkere med skikkelig finish? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3323 Skrevet Mars 13, 2012 Kan sikkert få til det en dag om du ikke har fått hjelp. 4696 5434. Send meg en sms eller ring meg så finner vi ut av det. Takk det høres bra ut. Er ikke sånn veldig stress, er "bare" airbag lampa som lyser:) Noen som har tatt på sommerdekk forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3324 Skrevet Mars 14, 2012 Lenge siden --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?r3wips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3325 Skrevet Mars 14, 2012 Heisann... Nyinnflytter til telemark her... hatt en pause fra Vag en stund men nå har jeg 2 så måtte inn i klubben igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...