#3626 Skrevet September 9, 2012 Ingen som har 16-17" på 5x100? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3627 Skrevet September 9, 2012 Noen som har 17" 4x100 sommerdekk på felg som jeg kunne lånt til å godkjenne ventoen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3628 Skrevet September 9, 2012 Ja den er jo såpass ny att det blir dekket av garantien, att du har den 4-5 år 100 000km er vell ikke ett tema uansett Nei d ville jeg ikke tru jeg heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3629 Skrevet September 9, 2012 Noen som har 17" 4x100 sommerdekk på felg som jeg kunne lånt til å godkjenne ventoen? Du kan låne de stålfelgane som sto på einzeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3630 Skrevet September 9, 2012 Haha, da tror jeg de tar skiltene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3631 Skrevet September 9, 2012 Felger er i hus. Trenger dekk i 17" 225/40 eller 215/40 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3632 Skrevet September 9, 2012 Skal handle ny bil tenkte vi og kom over denna http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36747711Noen her som har erfaringer med A6:confused: Hvis ikke detta er noe å ha så blir d nok en ny passat 4 motion/alltrack eller A4 quattro. Bil og motor er nydelige å kjøre! Har vært tilfeller av at det blir litt slakk i stag til luftspjeld på innsugsmaniforlene. Trolig vil du ikke merke dette på bilen, men motorlampen kan begynne å lyse. Er jo masse garanti/reklamasjonstid igjen her så trenger egentlig ikke å skremme deg med dette (er jo bare noen det har skjedd med også) Ellers er det lite tull med disse motorene, løp å kjøp sier nå jeg ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3633 Skrevet September 9, 2012 Bil og motor er nydelige å kjøre! Har vært tilfeller av at det blir litt slakk i stag til luftspjeld på innsugsmaniforlene. Trolig vil du ikke merke dette på bilen, men motorlampen kan begynne å lyse. Er jo masse garanti/reklamasjonstid igjen her så trenger egentlig ikke å skremme deg med dette (er jo bare noen det har skjedd med også) Ellers er det lite tull med disse motorene, løp å kjøp sier nå jeg ! Godt å høre ser ut som d blir kjøp ja. bare kjerringa som må prøve den først men jeg regner med at når hu får satt seg i denna så vil hu ikke inn i touranen igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3634 Skrevet September 9, 2012 Noen som vil bli med å kjøpe dekk omlegger? Kjøpe seg inn i den. Den er nesten ny og har hjelpearm. Får den for en ok pris , mangler 6000 så har jeg den. Blir satt i låven så du får tilgang og kan komme å gå når du vill. Ta kontakt fort . 91648820 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3635 Skrevet September 9, 2012 og der kom minuset med å jobbe borte. bilen ble akkuratt solgt så da må en leite videre :mad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3636 Skrevet September 10, 2012 Fikk ikke svart på pm, men ser det ordnet seg:) Felgene jeg har er uansett bare 15" så litt små. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3637 Skrevet September 11, 2012 Blir det noe treff føre vinterdekka må på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3638 Skrevet September 11, 2012 Noen som har hjulbuevals som kan lånes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3639 Skrevet September 11, 2012 Lurer jeg og på ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3640 Skrevet September 11, 2012 Endelig skikkelig utstyr. Si ifra om noen skal ha lagt på noe dekk så ordner vi en deal anytime 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3641 Skrevet September 11, 2012 Nice! You're the man! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3642 Skrevet September 11, 2012 hehe.. Du kommer vell snart med ett oppdrag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3643 Skrevet September 12, 2012 Njaa, får se til vintern Godkjennings hjula er hos Jon as we speak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3644 Skrevet September 12, 2012 Okay ;-) må komme til meg vett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3645 Skrevet September 12, 2012 Men skal du ha balanserings maskin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3646 Skrevet September 12, 2012 mye tar du for å vrenge av dekk a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3647 Skrevet September 12, 2012 Nei skal ikke ha avbalanseringsmaskin med det første. Dro av 5 dekk idag , men synes maskinen er litt svak.. Må se litt på dette , hvor det begrenser seg om det er kompressoren eller om det er noe innstillinger på maskinen Mats : Tja , bare dra av dekka 50 kroner pr? Hva dekk dim er det snakk om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3648 Skrevet September 13, 2012 16 tums 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3649 Skrevet September 13, 2012 Okay , ja det kan jeg sikkert ordne.. Trenger litt snekker arbeid om du heller vill bytte sånn .. Hva dekk dim er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3650 Skrevet September 19, 2012 Siden d gikk dritt med A6`en så blir d ny bil på vårs. Står mellom Passat 2.0TDI(170hk) DSG 4 motion R Line og A4 2.0TDI(177hk) Stronic Quattro S Line. Hva trur folket om de her?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...