#3401 Skrevet April 20, 2012 Denne innflytteren skal oppover om han får lov;). Med en måned gammel baby er vel en dag det beste jeg kan håpe på (og strengt tatt har jeg ikke samvittighet til å forlange noe mer heller). Ser den! Men det er da hvertfall noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3402 Skrevet April 20, 2012 jeg skal tenkte å drasse me meg marius oppover også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3403 Skrevet April 21, 2012 Jeg er med vettu Som passasjer er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3404 Skrevet April 21, 2012 Flott! Opp på fredag og via sandefjord-strömstad ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3405 Skrevet April 22, 2012 Men eller så har alle det bra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3406 Skrevet April 22, 2012 (endret) Alt bra, bortsett fra at stian skulle snurpa igjen litt mtp hva han skriver på face Formen fin? Var dere mange i går? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3407 Skrevet April 22, 2012 Hmmmm, så det der.... Nja, det kom å gikk folk hele tia, men jeg syns synd på stian som må rydde hagen i dag... Alt søppel gikk ut gjennom vindu i 2. etasje(vi fortsatte tradisjonen fra julebordet da julematen forsvant ut av vinduet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3408 Skrevet April 22, 2012 Flott! Opp på fredag og via sandefjord-strömstad ? jeg skal iallefall ikke inn på no båt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3409 Skrevet April 22, 2012 Det tror jeg hadde blitt litt styr! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3410 Skrevet April 22, 2012 jeg skal iallefall ikke inn på no båt Haha, det var noe der ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3411 Skrevet April 23, 2012 Noen herfra som tenker seg en tur på rudskogen 12-13 mai? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3412 Skrevet April 23, 2012 Hadde jordfeil i brakka i dag så da var eneste mulighet å dra ned til skapet og toaste lunsjen der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3413 Skrevet April 23, 2012 ahhaha Den var nice! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3414 Skrevet April 23, 2012 Må si meg fornøyd med den der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3415 Skrevet April 23, 2012 Genialt når du står med den feite kabelen i handa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3416 Skrevet April 23, 2012 Hahaha.. Bra du er vant med å holde i feite ting mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3417 Skrevet April 23, 2012 Noen herfra som tenker seg en tur på rudskogen 12-13 mai? Skal ikke se bort ifra det, men må se litt an hvordan jeg ligger an med bil mtp vålertreffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3418 Skrevet April 24, 2012 TRENGER NY BIL , billig og god.... Noen med tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3419 Skrevet April 24, 2012 Hva har du solgt? S2, passat eller ventoen? Må vel kunne bruke 1 av de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3420 Skrevet April 24, 2012 fått på no felgs ? du får showeeeee øff litt når de er på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3421 Skrevet April 24, 2012 Har solgt både passaten & s2n .. har bare ventoen nå og den skal på eu kontroll imorgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3422 Skrevet April 24, 2012 Gode gamle ventoen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3423 Skrevet April 24, 2012 Jepp .. av en eller annen grunn sitter jeg alltid igjen med gode gamle vento 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3424 Skrevet April 25, 2012 Vil bare minne dere på at Stian skal selge coupen, bare å ringe han;) AUDI FOR SALG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3425 Skrevet April 26, 2012 Er det noen her som har golf/corrado vr6 og verktøyet for og dra av pluggledningene? Skulle byttet plugger men har ikke det verktøyet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...