#3451 Skrevet Mai 6, 2012 småleit hvis det var en gti.. men hvis det bare var en 1.6 så er det MANGE av de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3452 Skrevet Mai 6, 2012 Synes det er trist uansett jeg... En bil er en bil. Trist for eieren... Antakelig brukt en del penger på å gjøre den til sin egen Golf... Penger han ikke får igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3453 Skrevet Mai 6, 2012 Hvorfor får man det ikke igjen? Det som jeg har ettermontert på bilen min dekkes.. inntil 50 000,- Om min hadde brent så hadde det vært kjipt, men er bare en materiell ting som kan skaffes nytt av Og har man riktig forsikring så dekker jo de slike ting.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3454 Skrevet Mai 6, 2012 Joda, men han får ikke bilen han har lagt ned arbeid og timer i tilbake, Det som var poenget mitt. Beklager om jeg feilsiterte meg selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3455 Skrevet Mai 6, 2012 Er jo derfor vi har bil som hobby Er jo det å bygge som er morro hehe Så nå får jo han ny bil + penger til nye deler..= flere timer med hobby = win win 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3456 Skrevet Mai 6, 2012 Fremdeles surt men nok om denne saken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3457 Skrevet Mai 6, 2012 Enig. Det er bare en bil , og han er sikkert lei seg for han har en 1.6 uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3458 Skrevet Mai 7, 2012 André.. Driver du dank om dagen, eller er du på jobb hver dag? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3459 Skrevet Mai 7, 2012 ikke alle som dankær som deg Moen kjeder du deg eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3460 Skrevet Mai 7, 2012 en smule! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3461 Skrevet Mai 8, 2012 Noen som har lyst å hjelpe en krøpling med å bytte fjærbeinslager + noko annat ? Gjerne på fast underlag da grus ikke var helt tingen å stå på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3462 Skrevet Mai 9, 2012 Når må dere ikke krangle om hvem som skal hjelpe meg da:) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3463 Skrevet Mai 9, 2012 Har ikke vært å sett her inne på noen dager jeg Jeg jobber somregel ja men har noen dager i uka fri .. Du kan stå i låven om du vill , jeg reiser imorgen å er tilbake påtirsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3464 Skrevet Mai 9, 2012 Hvor burde man tone ruter i Telemark? Gjerne firma eller privatpersoner (som er flinke!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3465 Skrevet Mai 9, 2012 MAX Solfilm ble jeg fornøyd med hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3466 Skrevet Mai 9, 2012 Har ikke vært å sett her inne på noen dager jeg Jeg jobber somregel ja men har noen dager i uka fri .. Du kan stå i låven om du vill , jeg reiser imorgen å er tilbake påtirsdag Hadde vært kanon det André! Har du jekk og kompressor stående der? Eller er bukken oppe å går? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3467 Skrevet Mai 9, 2012 Jeg har kompressor , men ikke jekk.. Bukken har ikke komt opp enda , driver å kobler opp strømm men det går trått Eller det vil si når vi holder på går det fort , er bare ikke så ofte vi får tid å holde på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3468 Skrevet Mai 9, 2012 oki.. når reiser du i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3469 Skrevet Mai 9, 2012 Jeg reiser nokk i 10-11 tiden! Verktøy skal jeg ivertfall ha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3470 Skrevet Mai 9, 2012 kan ikke du sende meg en melding i morgen mtp nøkkel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3471 Skrevet Mai 9, 2012 Ene døra er åpen , skal sette nøkkelen i den andre hengelåsen. må flytte saga og litt sånt men det ordner du selv. Eller kanskje flytte jodan litt bak , det ser du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3472 Skrevet Mai 10, 2012 Tror jeg møtte gamle Competitionen til Thomas Selander i går? Trodde nesten jeg møtte min egen bil en stund der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3473 Skrevet Mai 10, 2012 André: Må bare prøve å få en til å hjelpe meg pga ryggen.. Men ikke lett det tydeligvis! Så ikke sikkert det blir noe ila helgen da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3474 Skrevet Mai 10, 2012 Tror jeg møtte gamle Competitionen til Thomas Selander i går? Trodde nesten jeg møtte min egen bil en stund der.. En fra Rjukan som har den nå, så den er ikke så langt unna: smil : han pleide å ta seg en tur ned hitt en gang i blant sa han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3475 Skrevet Mai 11, 2012 Tror jeg møtte gamle Competitionen til Thomas Selander i går? Trodde nesten jeg møtte min egen bil en stund der.. Det var nok meg ved politistasjonen ca? Så deg jeg fin s2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...