#126 Skrevet Oktober 13, 2009 det er du ikke alene om stian;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Oktober 13, 2009 Trege folk altså, har ikke dere kjøpt bil ennå!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Oktober 13, 2009 (endret) mats har begynt å hore opp audien han nå! Sier at han burde bruke pengene på en stv, men skal vente sier han.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Oktober 13, 2009 hehe din så jævla fin ut på vinter rims mr moen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Oktober 13, 2009 stian titter på bil trallallalalalllllaaaaaa det er du ikke alene om stian;) Godt vi er fler. Si fra hvis dere finner noe gøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Oktober 13, 2009 finni en jeg så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Oktober 13, 2009 kjøp felgene til anders og kjøp bil de passer bra på Har jo forsåvidt en bil de passer på da (og jeg har tenkt tanken mer enn en gang ) Men må nok kvitte meg med noen felger før jeg kjøpre fler nå nå har jo Martin 2 sett med porsche hjul liggende, 1 sett RS og 1 sett nothelle som jeg kommer på i farten.. sikkert flere liggende også Haha, du har nesten bedre oversikt enn meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Oktober 13, 2009 finni en jeg så Hva da? Post link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Oktober 13, 2009 hehe din så jævla fin ut på vinter rims mr moen hei hei! det er Golf 3 allroad edition Har jo forsåvidt en bil de passer på da (og jeg har tenkt tanken mer enn en gang ) Men må nok kvitte meg med noen felger før jeg kjøpre fler nå Haha, du har nesten bedre oversikt enn meg bare å kjøpe martin, billig for de nå! og da får du jo de framfelgene du ville ha hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Oktober 13, 2009 æææææ skeptisk blir sinna hvis noen kjøper den før meg http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=122463896&origin=PARK&lang=en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Oktober 14, 2009 fant ikke kabelen men skal få lagt det ut i morgen heheh tokk bare ett kjapt ett for å mobbe deg hehe kommer aldri til å føle meg mobbet for å ha tatt to parkeringsplasser noen gang tror jeg! Det var jo så mange plasser der atte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Oktober 14, 2009 jepp ser den er jo igrunn lurt å gjøre det mens bilen er strøken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Oktober 14, 2009 æææææ skeptisk blir sinna hvis noen kjøper den før meg http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=122463896&origin=PARK&lang=en ser ut som det er noe gali med linken din Stian, kommer ikke opp noe her værtfall.... får at The ad you requested could not be found 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Oktober 14, 2009 fikk denne på mail nå, synes den var jævlig bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Oktober 14, 2009 fin den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Oktober 15, 2009 og igår tikket en pakke inn døra hjemme fra WagenWerks tror jaggu det blir film titting ihælja ja ! Og ikveld så skal s2en heises ett par cm ! imorgen blir det tur til BT ! Så da gjelder det og smiiiiile 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Oktober 15, 2009 har du ikke fått den før nå? fikk den for leeeenge siden jeg hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Oktober 15, 2009 passa t-shorta litt bedre nå el? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Oktober 16, 2009 da var endelig s-swei`en godkjent med justerbart understell Jippi ! Da gjenstår det bare eu-ok igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Oktober 17, 2009 grattis lars! deilig å få ting på stell! jada barnefri i kveld/natt så i dag blir det date med tuborgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Oktober 18, 2009 var på date sjæl jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Oktober 22, 2009 mmnjaa er skjer det mye! Fått deg prosjekt bil a stian? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Oktober 22, 2009 kikker enda sikler på en som er i stavanger og en innover mot oslo så det burde absolutt tvære muligheter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Oktober 23, 2009 Skjer da litt, ser ut til at det blir kosebil på meg igjen i løpet av helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Oktober 23, 2009 model osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...