Anbefalte innlegg

Og trenger du mere demping er det bare si ifra;)

Snakker vi spons;) hehe tar imot alt jeg kan få:)

Ser du driver å selger litt stereo, mulig jeg skal oppgradere der litt etterhvert og, begynner å bli gammelt det jeg har!!

Så det er av interesse, Må ha en forsterker eller to..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi må vel ta en en liten samling ute hos deg da mr Rodal, sånn at vi kan se på han med mye arbeidslyst jobbe:)

Ja vi må vel få til en samling i vinter vel:) Skal fyre opp så det er godt og varmt i verksted jeg!!!: smil :

Ha ha arbeidslyst og arbeidslyst.... venter på at den skal komme før våren ihvertfall :tilber:

Får legge til at bilen vil bli lagt ner 5-6 cm til neste sesong : smil : skrap subb subb skrap!

blir det noe "ny" bil på deg da mr Kvaalen : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nice kenneth!! men hvordan gjør du det med fanger da? går vel ikke akkurat så mange cm lenger ned den? skal du plast sveise hos meg? :)

har du fått pris på fat mat kenneth?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er skeptisk til fangeren ja! Får klasse senken i bånn først, så tar vi det derifra;)

Skal ta ned org fanger og studere litt, du kan alltids få plastsveise litt:)

Har ikke fått noe pris. Bare fått en ny rull :) Han er treig med pris, så er gratis enn så lenge:)

Nesten bedre du truer han litt på skolen, kanskje han får ut fingeren da! hehe!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer.. men har han mere på lager da?

Martin: Bilder av det nye gliset ditt da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men har du kjøpt den? for en fra stavanger skal hente en bil i vestfold med bilhenger til helgen, så da kunne jo du betalt han for å tatt den med evt?

Hvis ikke koster det ca 800kr for 2 døgn hos tilhenger service.. betaler i hvertfall ikke stort for å leie der!

men Kenneth: hva er planene for vinteren?? støydempe hele bilen? nye foringer etc? eller drastisk til verks? turbo osv osv :D

hmm hørtes ikke dumt ut :D men burde egentlig dra ned selv da det er litt forskjellige deler og slikt som jeg må ha med : haha : ekstra panser bakluke og to skjermer.

men handelen er i boks og pris er avklart :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja vi må vel få til en samling i vinter vel:) Skal fyre opp så det er godt og varmt i verksted jeg!!!: smil :

Ha ha arbeidslyst og arbeidslyst.... venter på at den skal komme før våren ihvertfall :tilber:

Får legge til at bilen vil bli lagt ner 5-6 cm til neste sesong : smil : skrap subb subb skrap!

blir det noe "ny" bil på deg da mr Kvaalen : klø :

Snakker vi Hjulebord i værste ditt eller Kenneth:venner:

hmm hørtes ikke dumt ut :D men burde egentlig dra ned selv da det er litt forskjellige deler og slikt som jeg må ha med : haha : ekstra panser bakluke og to skjermer.

men handelen er i boks og pris er avklart :D

Mer info takk: popcorn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Martin: Bilder av det nye gliset ditt da?

Våt og skitten bil (med ballongdekk) på bastøferga, med passaten i bakgrunnen ;) Ikke veldig bra bilde, måtte forte meg siden de andre bilene som skulle på ferga ble stående å vente på at jeg knipsa : haha :

09.10.25 003_2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

se der ja! den kan jo bli riktig så trivlig den med rette modsa! US fangere, smal forstilling, i bunn, riktige felger/dekk osv osv osv :D

Er en på jobb som er luft mann samt en annen jeg kjenner som har noen transporter og noen bobler.. Kan jo hende han har noen deler hvis du trenger..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

se der ja! den kan jo bli riktig så trivlig den med rette modsa! US fangere, smal forstilling, i bunn, riktige felger/dekk osv osv osv :D

Er en på jobb som er luft mann samt en annen jeg kjenner som har noen transporter og noen bobler.. Kan jo hende han har noen deler hvis du trenger..?

Hehe, ja. Blir nok ganske standard oppsett på denne. Smal puma og dropspindler står øverst på ønskelista, US fangere er fett, men dyrt, og er derfor ikke en del av planen (fåreløpig... : rolleyes)

Deler er alltids kjekt. Men i første omgang er jeg på jakt etter noen som kan skru litt. Må bytte clutch da den absolutt synger på site linja (i siste verset), og da kunne det vært greit å ha noen å spørre når/hvis jeg står fast, og ikke minst få noen tips på forhånd. Evt om en av dem kan gjøre jobben med meg som læregutt, mot betaling seff ;) Så hadde vært konge hvis du kunne høre med dem : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tøff boble :D denne kunne kledd den orginale blåfargen bare litt mattet ned og med dine mods som du har på lista :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakker vi Hjulebord i værste ditt eller Kenneth:venner:

Mer info takk: popcorn

jeg stemmer i for julebord :D

litt mer info til selveste grevlingkjørern: vinke :

-qoupe quattro

-1985 mod

-uten motor (skal bruke den gamle til marius) 2.2 10v

-grå

-takluke

-planer om 2.2 10vturbo motor (ikke med det første)

denne blir min prosjektbil, fremtidige bruksbil og lekebil på bane.

Har desverre ikke no egnet sted å stå så får ikke gjort stort før snøen forsvinner igjen : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja julebord var ikke dumt Freddy, skulle vi hatt!!:) Kan godt rigge opp i verksted hos meg hvis det er stemmer for det:) med mye % inntak : rock :

Bare å komme med forslag til dato det folkens : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm... det der er noe vi kan vel klare å få til!!!! :) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FUCK! da ble det ikke "ny" skinnstol eller 5x100 understell på meg :( Bilen som kenneth hadde tinga fra viking ble hentet dagen før fristen!

Crap!

Klar for (H)julebord ja! Kenneth har jo gassvarmer i garasjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen det var noe driit det her Anders! Var sikker på at den skulle gå i orden!!

Dagen før, er det mulig!!!

Gassvarmer og noe varmt i blodet så tenker jeg det går greit:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gleder meg til julebord :) når passer det for folket ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stian, når skal du hente bilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stian kjøpt prosjekt :D hahhahah ja ja er vel bare å bite tenna sammen trur jeg :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BIl200081.jpg

BIl200101.jpg

BIl200171.jpg

BIl200181.jpg

DSC00088.jpg

DSC00089.jpg

som dere ser :) jeg har litt jobb forran meg :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke ut som du blir arbeidsledeig i vinter her nei Stian!!

Lykke til! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du på leit etter lokale eller stian ? mulig det er plass til en til der jeg skal pusle ivinter og framover !

Så jo ryddig ut denne ! Ikke så gæli med rust heller ser det ut som ;) Grattis !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.