Anbefalte innlegg

Dere fikk skubba`n ut ja;) Må si det er deilig å sitte å se bilder av S2`n som er i gang å bli plukka ned. Selvom det ikke er min bil har jeg jo et lite forhold til den og håper virkelig brodern kan få bilen han "egentlig" kjøpte seg, bare enda litt bedre! Håper jeg kan avse noen timer og ta turen ned iløpet av uka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen er veien ned til værste deres a guttær? kommer jeg ned med Polon? : klø ::P Får vel svinge innom og ta en titt en dag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen er veien ned til værste deres a guttær? kommer jeg ned med Polon? : klø ::P Får vel svinge innom og ta en titt en dag

 

Du kommer frem :)

 

Bare og plinge på 99774401

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har Alexander og jeg vært ute en tur i dag..

 

Rydda endel, satt opp en hylle, montert sammen Sandblåser og rydda litt til :)

 

DSC01285.jpg

 

DSC01282.jpg

 

DSC01284.jpg

 

DSC01286.jpg

 

DSC01283.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har det skjedd litt mer i verksted på min front også :) endelig motor ute!!

Fikk hjelp av brodern og Lente igår, så det gikk jo som en drøm å få'n ut!

Så nå er det bare å begynne med demontering av selve motoren, fikk av noe småtteri igår, men skal ut idag å få av topp, turbo/eksosmanifold, div slanger, vannrail osv... som dere ser utav bilden, JÆV** mye olje og dritt, så er nok noen timer med rengjøring også!

 

Har ikke helt bestemt meg for fremgangsmåten enda, men blir nok å dele motor for å sjekke status på sylinder & stempel osv, for å se hva som må handles inn av deler :)

 

Men noen flere bilder hvertfall :)

s2_prosjektmotor ute.JPG

s2_prosjekt motor ute2.JPG

s2_prosjekt 004.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du var tidlig opp og oppdaterte idag. Jeg tror jeg var litt trøtt igår jeg, fikk du av manifolden?? hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut det her nå gutta?? Hvor skal du med S2`n Ole??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut det her nå gutta?? Hvor skal du med S2`n Ole??

 

Den ble solgt Martin :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk jaggu gjort litt igår også gett :)

Da er det ikke voldsomt mye igjen av motoren :)

01.JPG

02.JPG

03.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle du ikke bygge banebil da??

 

Skulle vel egentlig det ja. Men ble endringer i planene. Har tatt ut mesteparten av deler fra bilen. Så blir nok og finne på noe annet lurt. Er jo ikke noe fett med bil som går bra uten skilt. Etter min mening hvertfall.

 

Nå er jeg på vei hjem fra Rudskogen, 1 times gocart løp og 1,5 times bmw løp. Fikk lov og lufte S2'n 6 runder og. Så hadde banen for meg selv. Veldig artig! Men tror det er noe med Rudskogen og High Output coilene til 034. Tok faen meg en coil i dag og. Så nå er det to coiler på 2 mnd. Så sitter i Falck bilen på vei hjem. Må jo utnytte seg av medlemskapet sitt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra dere fikk dere verksted til slutt dere også!:)

Så får vi håpe det blir bil av din igjen Alek;)

Ordner seg nok, bare og si ifra hvis det er noe jeg kan bidra med en dag, så får jeg komme og prate litt tull med dere en dag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gikk da fort og få et verksted opp og gå Ole, tøfft. Får komme og titte en dag her ja om det er ok :) Ser bra ut dette, masse snadderutstyr har dere allerede fått inn :) Stå på, og oppdater videre med masse bilder..:)

 

Skal du trimme litt Alex, eller blir det "bare" overhaling?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra dere fikk dere verksted til slutt dere også!:)

Så får vi håpe det blir bil av din igjen Alek;)

Ordner seg nok, bare og si ifra hvis det er noe jeg kan bidra med en dag, så får jeg komme og prate litt tull med dere en dag:)

 

Bare og svinge utom en tur det vettu Kim :)

 

 

Det gikk da fort og få et verksted opp og gå Ole, tøfft. Får komme og titte en dag her ja om det er ok :) Ser bra ut dette, masse snadderutstyr har dere allerede fått inn :) Stå på, og oppdater videre med masse bilder..:)

 

Skal du trimme litt Alex, eller blir det "bare" overhaling?

 

 

Ja det gikk fort når jeg først begynte og lete ordentlig ;D

 

Bare og plinge på det Frank, nr står oppe i tråden ett sted..

 

Digg med litt snadderutstyr ja : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere har i allefall det viktiste på plass... :P

 

DSC01286.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grættis med dagen Lente ;)

 

Takk Takk !: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du trimme litt Alex, eller blir det "bare" overhaling?

 

 

Blir vel litt trimming også tenker jeg :)

Planene er ikke helt spikra enda, men satser på rundt 420-450 i motor tenker jeg!

Lyst på en morsom, kjørbar og pålitelig bil, så da bør jeg ikke dra for mye utav den, men heller gå for et oppsett som fungerer:D

Så får se hva det utvikler seg til etterhvert, er nok lommeboka som bestemmer mest er jeg redd :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på tema her en dag og henta meg en "ventil fjør klemme" men denne kunne jo ikke brukes på toppen gitt, da "armen" på verktøyet gikk i godsett på toppen..

 

Henta også litt annet verktøy fra tema :)

 

- Stempelringtang

- Avtrekker for skadede bolthoder, 9 stk.

- Pinneboltavtrekker

- Stempelringkompressor

 

DSC01309.jpg

 

 

 

Så var nede på jobben i sted og henta den vi hadde der, og da ble det andre boller :P

 

DSC01319.jpg

 

DSC01320.jpg

 

DSC01322.jpg

 

DSC01324.jpg

 

DSC01325.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alex sin topp? Var det noe slitasje, mye som skal byttes? Her jobbes det ja...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.