88 golf 2 turbo 343 HK 428 nm 50000,- EU OK

Anbefalte innlegg

Selger min Golf Xflow turbo med 343 hjul hester og 428 nm ved 1,5 bar ladde trykk

 

Nybygd motor ABA/PG

Smidde råder og S4 Stempel 1 overdim

costum innsug

AtP manifold

ARP topplokksbolter

Turbonetic T3/4 turbo ar 0.63

Haltech E6X mappa på E85

Gti interiør

Justerbart understell

ployforinger

02A Gir med peluqin diff

lilla med sort tak og panser

3" eksos til bakaksel. 3" wastgate svingarme

Alu motor fester

28mm bremse master

black daimond skiver foran

ferodo DS performance klosser foran og bak

momo semska ratt

Har nyoverhalte Girling 60 bremse kaliptert liggende som følger meg

 

Selges 50000 plus reg

60000,- med ny 205/45-16 GATESLICKS PÅ FELG

Ikke inn bytte

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye legger du i mellom mot en VW Passat 3bg 1.9TDI 130hk Highline? Send PM ved interesse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har så fryktelig lyst på denne!er den registrert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er motor montert sammen igjen, gjort om setene til ventilfjærene.

Kraftiger Actuator som greier å holde igjen litt lade trykk

Ny 3" eksos del med svingarm til wastgate er på plass

Ny 3" downpipe blir sveiset

Ny lagde motor fester i alu for minimalt med bevegelse er på vei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da nærmer det seg ny bremsing.

 

Montert:

3" down pipe

3" Eksos ut på turboen med ny wastegate sving arm

Fått dreid bakre motor feste i alu samt girkasse feste.

ARP topploksbolter.

Strammere wastgate actuator.

 

Så nå er det bare å få satt dette samme å spennen den oppi dynoen til KRB å se hva som bor i GUFFEN.

 

Satser på at det skjer i løpet av 14dager

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sykt bra tall du har fått til, må jeg si! Synd jeg ikke har pengene til bilen, eller at du tar innbytte. Dette er en bil som frister.

 

Lykke til med salg videre - burde ikke være noe vanskelig å få solgt med de tallene der: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Talla ble veldig bra synes jeg, her har dere i alle fall grafen. Tabell arket fikk jeg ikke med meg, men skal høre med Kai om han kan fikse det

Golf g60 turbo E75.pdf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er holdbarheten på dette ? med tanke på daglig bruk :)

Er jo en selfølge å alltid kjøre motor varm, å ikke raskjøre 24/7!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

si det, er jo greie biter som sitter i den, men jeg er nok ikke den som kan si om en slik motor holder til daglig virke, men personlig tror jeg at denne kan gå lenge om den ikke herjes med masse turtall og ladde trykk.

Er sikkert flere folk her som har mere forutsetninger for å si noe om slike motorer generellt sett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

si det, er jo greie biter som sitter i den, men jeg er nok ikke den som kan si om en slik motor holder til daglig virke, men personlig tror jeg at denne kan gå lenge om den ikke herjes med masse turtall og ladde trykk.

Er sikkert flere folk her som har mere forutsetninger for å si noe om slike motorer generellt sett.

Vil nok tro at motoren vil holde lenge om man bruker den rett..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noen penger de vil bli kvitt?

Vært en tur ute å prøvd den igjen, skrudd ned trykket til 1,3 , men er forsatt som en liten rakett

 

Lagt til etter 5 dager 19 timer:

 

Ingen har som tranger en motor med bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var bilen EU OK.

Så da blir det tur til Rudskogen 4 juli.

 

Noen som evt trenger bil til helg på våler`? Så er denne tilsalgs

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kosta eu-kontrollen 15 000,- ettersom du gikk opp så mye?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kosta eu-kontrollen 15 000,- ettersom du gikk opp så mye?

 

Det hender ting må reparers ifbm en EU Kontroll og det er som regel ikke gratis

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kosta eu-kontrollen 15 000,- ettersom du gikk opp så mye?

 

Er forsatt billig i mine øyner. Er jo bare å sette igang og bygge en slik motor selv å se hva du ender opp på. Nå har bilen skliter og er faktisk bare å kjøre med.

Å om ingen vil gi det jeg vil ha for den, da får den enkelt å greit bare stå der, da kan jeg bruke den til bane kjøring selv.

Grunn til at jeg satte den til femti var at da fikk den som evt kjøpte den , ta eu , forstilling, årsavgift div små rep selv, nå er bilen tipp topp .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kosta eu-kontrollen 15 000,- ettersom du gikk opp så mye?

 

hjelper jo at den er eu-godkjent da og den kosta nok litt.

kunne godt tenkt meg denne bilen men må nok kvite meg med cupraen først

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er forsatt billig i mine øyner. Er jo bare å sette igang og bygge en slik motor selv å se hva du ender opp på. Nå har bilen skliter og er faktisk bare å kjøre med.

Å om ingen vil gi det jeg vil ha for den, da får den enkelt å greit bare stå der, da kan jeg bruke den til bane kjøring selv.

Grunn til at jeg satte den til femti var at da fikk den som evt kjøpte den , ta eu , forstilling, årsavgift div små rep selv, nå er bilen tipp topp .

Hvis ting måtte fikses så skjønner jeg, men at en eu-kontroll som koster 600,- skal øke prisen med 15 000,- var det jeg syns var litt rart.

 

Kunne selv tengt meg denne jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ting måtte fikses så skjønner jeg, men at en eu-kontroll som koster 600,- skal øke prisen med 15 000,- var det jeg syns var litt rart.

 

Kunne selv tengt meg denne jeg:)

 

Ser den, men forskjelle på en bil som er ferdig mappet og en som er feridg mappet å klar til bruk??

Ser det er flere som kunne tenke seg bilen, hva er det som gjør at dere holder igjen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syk bil med syke tall :)

 

Pokker at jeg skal på skolebenken nå :P

65,000 for en slik smørbrødliste er billig.. Denne går nok fort, nå som den har skilter :)

Jeg tipper den er borte etter toppen 2 uker.

 

Lykke til med salg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne motoren er helt ny, bare gått i rulla hos KRB og noe få turer på vein, så og si ny motor

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde pengene vært der, hadde jeg handlet tvert;)

 

Men hvordan er det å dempe litt på effekten på denne mtp bedre holdbarhet? Må den mappes om igjen hvis man sikter etter kun 290-300hk, eller holder det med å justere turbotrykket ned?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.