88 golf 2 turbo 343 HK 428 nm 50000,- EU OK

Anbefalte innlegg

Hadde det vært opp til meg ville jeg mappa den om på 98 og havna på ca 300hk..Tror nok det hadde holdt i massevis:) vi får se om det dukker opp jobb på supplybåt snart, da kan mulighetene være større;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det er flere som kunne tenke seg bilen, hva er det som gjør at dere holder igjen?

 

Tror mye av problemet ligger i at den er mapet på E85. Det er desverre ikke så utbredt ennå så tror du ville fått mere respons på bilen hvis den var mapet på 98 eller 99 oktan.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde pengene vært der, hadde jeg handlet tvert;)

 

Men hvordan er det å dempe litt på effekten på denne mtp bedre holdbarhet? Må den mappes om igjen hvis man sikter etter kun 290-300hk, eller holder det med å justere turbotrykket ned?

 

Bilen går nå med 1 bar ladde trykk , drog det ned end del ofr å få feste, men med gate slicks så er det ikke noe problem å ladde mer heller. Bilen er mappet til 1,6-1,7 men da var det fuel systemet som ikke greider å levere mer. KRB Mener der er 60-70 hk til å jente med andre coiler, støre dyser og bensin pumpe samt tilførsel seffølgelig, da bikker man 400 hjul hester på en grevliing, :)

 

Hadde det vært opp til meg ville jeg mappa den om på 98 og havna på ca 300hk..Tror nok det hadde holdt i massevis:) vi får se om det dukker opp jobb på supplybåt snart, da kan mulighetene være større;)

 

Ser den 98 vs e85, men planen min var å ha bilen, helt til at jeg gikk dritt lei alt som har med bil å gjøre.

Så tenkte jeg at da kan jeg jo selge den så andre kan få seg litt billig moro hehe Tenker på andre jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fy fader detter er moro, golf går som en rakett og det er sykt moro å kjøre dn.

Tror det var et klubb medlem som kikka litt langt etter den gamel 2er golfen som gassa rundt i sande i kveld.

 

LØP og kjøpe sier jeg bare, jeg har lovt fruen at den skal sleges, å det er eneste grunn til det, da jeg har nok leker på tunet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eu godkjent ja... men hva står i vognkortet ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eu godkjent ja... men hva står i vognkortet ?

 

Er det så nøye da? bilen er trimma.. å vi bor i norge ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

@ Amund:

Snakk med biltilsyne, kjör til TÜV i tyskland og faa den godkjent for kanskje 6000kr + turkostnader.

Kjenner noen tuner som gjör dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei

 

Da er det sommer salg, Selges for 50000 , da jeg skal ha meg større båt.

Har vært en tur på Rudskogen å bilen fungerte helt topp helt til vi fikk no dekk rester i reg reima.

Hatt av toppa å sjekka, at alt er ok.

følger mer Gerling 60 bremse kalipere som er ny overhalte

 

Lagt til etter 1 dag 22 timer:

 

Ny pris 50 000 ,- plus reg dette er svinn billig.

 

Lagt til etter 4 dager:

 

ingen som vil ha seg en lekebil til rudskogen treffet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SOLGT!!!!:(

 

Lykke til med bilen Frank, håper det dukker opp en tråd her etterhvert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.