Anbefalte innlegg

Hvis du skal ha både forsegling og voks så bør du legge voksen sist.

 

Altså for eksempel Chemical Guys Jetseal (forsegling) og Swissvax Shield over denne igjen. Dette er for bedre holdbarhet, men ikke en nødvendighet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OkiDoki...

 

Fikk mere hjelp enn forventet, takk til alle dere som har bidratt med kunnskapene, visdomsord og anbefalinger. Kune ikke bedt om mere... Da er det kun pr ting som står igjen...

Internett - Webshop og ventetiden.

 

Men bilen blir klar og blendene når den ruller ut av garasjen, for nå skal den inn og bli der til sola kommer fram igjen til vårn. + noen prosjekter er på gang. :D:D

 

PS: Er det noen som har en garasje til leie? Trenger som er bedre enn den jeg har nå....

I lillestrøm områdene...

 

Hvis du skal ha både forsegling og voks så bør du legge voksen sist.

 

Altså for eksempel Chemical Guys Jetseal (forsegling) og Swissvax Shield over denne igjen. Dette er for bedre holdbarhet, men ikke en nødvendighet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og da er SwissVax Shield på vei... :D Bestilte på lørdag kveld, da kommer den vel, en gang til uka...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gled deg :) Bestilte du noen form for forbehandling?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, bare Shield og påføringsputer m håndkle.

Neste bestilling er Cleaner Fluid og diverse ting til, så da skal jeg kose meg i garasjen i vinter :D

 

Må bare få meg en garasje først, den jeg har er kald og jævlig. Må ha noe litt bedre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har SwissVaxShield ankommet... :D:D Fancy posebagg vox´en ligger i, hehe. Mend et som overrasket meg mest er at, den faktik lukter veldig godt... Bare ved å lukte på den, uten å se boxen, hadde jeg aldri gjettet at det er en bilvox.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lukter himmelsk alle voksene fra Swissvax, dessverre. :P Hoho.

 

EDIT: Husk bilder!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Da snakker vi vare. Ikke bare vil bilen se bra ut, men vil også lukte godt. Hva mer kan man be om...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.