Anbefalte innlegg

Da har jeg montert på uekte "chromelister" på takbuen på bilen min. Listene er egentlig en plastbelagt metallfolie på rull (oppfører seg som vanlig tape)

 

Og slik ble det seende ut:

P1070018 copy.jpg

chrome2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes alt du har gjort av mods på bilen har vært diskret og bra, men dette vet jeg ikke helt... Framhever jo taklinja veldig da.... Kanskje det skulle vært krom under vinduet også?

 

Bare mine to øre, det er din bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes alt du har gjort av mods på bilen har vært diskret og bra, men dette vet jeg ikke helt... Framhever jo taklinja veldig da.... Kanskje det skulle vært krom under vinduet også?

 

Bare mine to øre, det er din bil :)

Går ikke, den lista under vinduene er PUR gummi. Du får vurdere det "live" ved første anledning. De som har sett bilen i dag sier: : ja : , så mulig bilde ikke rettferdigjør dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det så bra ut jeg, er spent på å få se det live. Kan du fortelle noe om listteipen? Hvor tykk er den? Pris/hvor kan en kjøpe den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også lyst på litt sånn tape. Hvor hadde du fått tak i den, Arne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns det ser litt rart ut med krom på TTen jeg, siden alle detaljene den har ellers (bortsett fra emblemene) er i sølv for å etterligne aluminium.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvor man får tak i sånn tape, men denne "fant jeg" på fotoavdelingen på jobben : flau :: flau : . Mulig man kan få det hos de som leverer utstyr til fotolab. osv. Jeg kan sjekke om det står noe firmalogo inne i rullen. Skal ikke se bort i fra at det kan være fler der det kommer i fra. ;)

 

BTW: Brukt ca 1/2 time pr. side, noe jeg synes er veldig lenge. mye jobb med å få kurven rett og jevn fordi tapen vil gjerne rett frem.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns det ser litt rart ut med krom på TTen jeg, siden alle detaljene den har ellers (bortsett fra emblemene) er i sølv for å etterligne aluminium.

Jeg har chrome TT emblem og ringer, begge fra TT V6, dessuten et coupèemblem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns det ble pent Arne, men som Lars Thomas sier; det mangler noe.. Kanskje Chrome dørhåndtak?

 

Slik "chrome-teiprull" selger Mobilsentrum

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jacob's Auto Supply (i Grenseveien?) har 3m chromtape i to forskjellige bredder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik "chrome-teiprull" selger Mobilsentrum

 

Denne ligner veldig på den Andreas har nederst på vinduene på sin A4.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det ble stillig jeg Arne! Liker bilen din veeeldig godt!: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som du sa tidligere Thomas, vi TTeiere får holde oss sammen :grouphug::D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HEHE det er sant!:grouphug: pc er i orden igjen så bildene av deg på Våler blir sendt på mandagen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thomas, gjett om jeg gleder meg... :tilber::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det så rart ut, blir ikke no gjennomført stil over bilen med de.

Flere ting i "chrom" og ikke minst "chrom" teip på list i under kant av rutene så kunne det sett greit ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes det ble pent jeg...

 

minner meg litt om en TT som Arild la ut bilde av som var på whorteese sist..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes det ble pent jeg...

 

minner meg litt om en TT som Arild la ut bilde av som var på whorteese sist..

Helt korrekt Luis, det var derfra jeg fikk ideèn

;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes dette ble veldig bra Arne : ja :

 

Gleder meg til å se det "live"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt korrekt Luis, det var derfra jeg fikk ideèn

;)

hehe..hva med tonede ruter da??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes det ble pent jeg...

 

minner meg litt om en TT som Arild la ut bilde av som var på whorteese sist..

 

Er vel denne bilen det. Felgene gjør nok sitt til at det blir meget bra flyt her. Krom felger til sommeren kanskje? ;)

101-0167_IMG.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel denne bilen det. Felgene gjør nok sitt til at det blir meget bra flyt her. Krom felger til sommeren kanskje? ;)

 

Denne bilen har også krom på de vertikale elementene på vinduet, ihvertfall på delen foran v/speilet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og chrome monovisker, forlenget panser, luftinntak på siden, endret front foran, ombygde lykter og masse annet.....

 

Ser visst ut som om listene mine ikke var noe suksess, men så lenge jeg liker det selv så forblir det på bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Ser visst ut som om listene mine ikke var noe suksess, men så lenge jeg liker det selv så forblir det på bilen.

 

Nja.. ikke si det. Likte de på en måte, men det er noe som krasjer med det grå feltet på sideskjørtet ditt. Hadde det vært hellakkert hadde det blitt bedre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.