Anbefalte innlegg

Da har jeg bestilt Chromelister på rull til min bil jeg også, Arne, så nå blir det Chromelister på dekslene ved tåkelysene mine også. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg bestilt Chromelister på rull til min bil jeg også, Arne, så nå blir det Chromelister på dekslene ved tåkelysene mine også. : smil :
Najs Roger, velkommen i (chrome)klubben...hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel denne bilen det. Felgene gjør nok sitt til at det blir meget bra flyt her. Krom felger til sommeren kanskje? ;)

101-0167_IMG.JPG

:tilber: sweet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og chrome monovisker, forlenget panser, luftinntak på siden, endret front foran, ombygde lykter og masse annet.....

 

Ser visst ut som om listene mine ikke var noe suksess, men så lenge jeg liker det selv så forblir det på bilen.

tross alt det som teller.. ikke alle som tenker på det;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men så lenge jeg liker det selv så forblir det på bilen.

 

Det er det viktigste uansett hva alle andre mener!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke misforstå Arne, jeg likte ideèn din, men syns bare det er noe som mangler.. Don`t imitate, innovate:)

 

Har forøvrig 2ruller med slik Chrome teip som jeg skal montere på bilen i nærmeste fremtid:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tapen er av merket Scotch og er 12 mm bred

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stilig! : ja : Syns det ble veldig pent jeg.. Som jeg nevnte i tråden hvor denne andre TT`n ble postet så syns jeg hekken (uten vingen) gjør mye av looken på denne.

 

Uansett, syns faktisk det ble stilig med chrome kun på øvre del av rutene jeg. Tror det fort kan bli litt mye om du hadde hatt det rundt hele. At det fremhever takbuen gjør da ingenting, det er jo den som er så lekker på TT!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha sett bilen i levende live, må jeg nok snu på hælen og gi en tommel opp : ja : Tok seg godt ut (men jeg er spent på holdbarheten på denne tapen... du får rapportere seinere arne)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha sett bilen i levende live, må jeg nok snu på hælen og gi en tommel opp : ja : Tok seg godt ut (men jeg er spent på holdbarheten på denne tapen... du får rapportere seinere arne)
Takker for det Lars Thomas, jeg hadde tilsvarende tape på enden av hekkspoileren min i 2 år uten antydning til at tapen slapp, så jeg kan gå god for at den skal sitte bra. Bilen blir dog ikke kjørt i vaskemaskin... kanske derfor...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det ble veldig bra jeg : ja :

Skikkelig stilig!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.