Valg av ny lokallagsleder AVSTEMNING!

Hvem vil DU ha som ny lokallagsleder  

33 stemmer

  1. 1. Hvem vil DU ha som ny lokallagsleder

    • Robin Andreassen
      7
    • Petter Lønning
      26


Anbefalte innlegg

Etter at Stian for en stund siden ga beskjed om han ikke hadde tid eller energi til å være så aktiv som han en gang va så var det på tide å fikse ny lokallagsleder. I tråden som Stian lagde for en liten stund siden har det bare kommet to stykk frem i lyset som har lyst å lede denne galne gjengen. De to er Robin Andreassen og Petter Lønning. :klapp::klapp::klapp:

 

Veldig bra at dere tar initiativ til dette!

 

Denne avstemningen kommer til å vare til neste søndag. Da skulle alle som har litt interesse for å stemme ha stemt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då må du jo laga ein poll :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ehm... burde du isje lagd ein poll og i denne tråden eller?

 

EDIT: Petter va hakke kjappare enn meg, hehehe! Ingen så kan sei at me isje e ivrige nok jaffal Petter:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må dokke jo ikje ver så veldig aktive.. Holdt på me pollen, men blei plutselig ng som måtte gjøres asap her på jobb.. Hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få gang på Pollen Kjell : smil :

 

Edit. Dt e gydd ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E det nå valgflesket og dei falske løftene ska komma? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så då trer eg av som nestleder?

Ka stilling trer eg ner i då?

 

Syns det burde være valg om alle plassene og ikke bare Lokallagsleder, det blir for eneklt å si at den som ikke blir valgt går inn som nestleder.

 

Hva med material forvalter? Hvem blir det? Hvordan velges de andre vervene og hvor trør den som sitter som nestleder idag evt inn eller blir han (jeg) bare eskludert?

 

Kossen ska di som ikkje e på forumet få sjangs til å stille til valg evt stemme?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så då trer eg av som nestleder?

Ka stilling trer eg ner i då?

 

Syns det burde være valg om alle plassene og ikke bare Lokallagsleder, det blir for eneklt å si at den som ikke blir valgt går inn som nestleder.

 

Hva med material forvalter? Hvem blir det? Hvordan velges de andre vervene og hvor trør den som sitter som nestleder idag evt inn eller blir han (jeg) bare eskludert?

 

Hadde du møtt opp i går så hadde du fått med deg alt :) Ingen blir ekskludert. For min del kan me og godt ha poll på nestleder vervet etter at denna e ferdige. Finni har sagt seg villige te Mat. forvalter vervet, han bor sentralt, så det e på ein måde mest praktisk med tanke på skiltplater og klister.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du møtt opp i går så hadde du fått med deg alt :) Ingen blir ekskludert. For min del kan me og godt ha poll på nestleder vervet etter at denna e ferdige. Finni har sagt seg villige te Mat. forvalter vervet.

 

Nå har det seg sånn at det passet ikkje å komme igår, det var ikke sånn at eg ikkje gadd å komma.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har det seg sånn at det passet ikkje å komme igår, det var ikke sånn at eg ikkje gadd å komma.

 

Ok, lov te det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, lov te det :)

 

Så då må någen enten informere meg eller fremlegge et referat om det som kom frem igår..

Neste år stemme eg får årsmøte i lokallaget..

Om eg har stemmerett då :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så då må någen enten informere meg eller fremlegge et referat om det som kom frem igår..

Neste år stemme eg får årsmøte i lokallaget..

Om eg har stemmerett då :D

 

Alle har stemmerett :)

 

Referat:

Siden det e 5 så har meldt sin interesse for styreverv, så blir det for dumt å komponere ett styre beståande av 4 medlemmer og eksludera ein ildsjel va det me blei enige om. Det har vært rikelig med tid te å melda sin interesse for styret i tiå ette Stian trekte seg, og eg meine nå det e ein forutsetning at ein e ett aktivt medlem i klubben for å ta på seg ett verv, derfor e avstemming via forumet hensiktsmessig.

 

Blir då:

Lokallagsleder

Nestleder

Material forvalter

Styremedlem

Styremedlem

 

Me blei og enig om at det ska bli arrangert ett skikkelig treff av lokallaget i 2010.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å di så har meldt interesse for å ver me i styret e:

 

Meg

Petter L.

Kjell

Doffer

Finni

 

Hvis dår e någen andre så har lyst t å ver me i styret, utenom som loklallagsleder, så kan jo di ennå gi beskjed. Å d e heilt greit for meg om me tar poll på nestleder plassen og:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle har stemmerett :)

 

Referat:

Siden det e 5 så har meldt sin interesse for styreverv, så blir det for dumt å komponere ett styre beståande av 4 medlemmer og eksludera ein ildsjel va det me blei enige om. Det har vært rikelig med tid te å melda sin interesse for styret i tiå ette Stian trekte seg, og eg meine nå det e ein forutsetning at ein e ett aktivt medlem i klubben for å ta på seg ett verv, derfor e avstemming via forumet hensiktsmessig.

 

Blir då:

Lokallagsleder

Nestleder

Material forvalter

Styremedlem

Styremedlem

 

Me blei og enig om at det ska bli arrangert ett skikkelig treff av lokallaget i 2010.

 

Men nå e det ein gang sånn at flesteparten av medlemmene faktisk ikkje e på forumet.

Eg seie ikkje at me ikkje ska ha pollen her, men me burde kanskje informera om denne pollen og muligheten te å stilla som kandidat både på lokallagsmøte og via mail som går ut til samtlige medlemmer i lokallaget slik som feks me ville gjort med en invitasjon til et evt årsmøte.

 

Når det e sagt, så e min personlige meining at me ikkje kan ha ein lokallagsleder som ikkje e på forumet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då he eg endra første innlegg og så tar med en poll på nestleder sammen med de andre vervan.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men nå e det ein gang sånn at flesteparten av medlemmene faktisk ikkje e på forumet.

Eg seie ikkje at me ikkje ska ha pollen her, men me burde kanskje informera om denne pollen og muligheten te å stilla som kandidat både på lokallagsmøte og via mail som går ut til samtlige medlemmer i lokallaget slik som feks me ville gjort med en invitasjon til et evt årsmøte.

 

Når det e sagt, så e min personlige meining at me ikkje kan ha ein lokallagsleder som ikkje e på forumet :)

 

 

Eg e på ein måde enige, men har me mailadresse t adle medlemene? Hvis me har d så e d jo isje någe stress å skriva ein mail:)

 

Men så vil eg påstå at de som isje e på forumet heller isje e særlig aktive utenfor forumet, eller tar eg feil her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e på ein måde enige, men har me mailadresse t adle medlemene? Hvis me har d så e d jo isje någe stress å skriva ein mail:)

 

Men så vil eg påstå at de som isje e på forumet heller isje e særlig aktive utenfor forumet, eller tar eg feil her?

Det e godt at du e "på ein måde" enige ;)

 

Me ska ha mailadressen te alle som har betalt kontigent ja.

Alle må få vettu :)

 

Vel, om de e aktive eller ei, de e fremdeles medlemmer og har rett på å få vida ka som skjer,

kanskje dette tilogmed bidrar te at de blir mer aktive??

 

Me har ein del sol og sommer aktive medlemmer og me har den merr harde kjernen,

det betyr ikkje at sjøl om me e ein harde kjerne bare kan gjørr som me vil og droppa di andre :)

Igjen, alle må få! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle må få ja :) (ikkje alle skal få, så Valen har prestert å komma med nå, sikkert mer fordøyelig for østlendinger...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e godt at du e "på ein måde" enige ;)

 

Me ska ha mailadressen te alle som har betalt kontigent ja.

Alle må få vettu :)

 

Vel, om de e aktive eller ei, de e fremdeles medlemmer og har rett på å få vida ka som skjer,

kanskje dette tilogmed bidrar te at de blir mer aktive??

 

Me har ein del sol og sommer aktive medlemmer og me har den merr harde kjernen,

det betyr ikkje at sjøl om me e ein harde kjerne bare kan gjørr som me vil og droppa di andre :)

Igjen, alle må få! :D

 

 

Hehe! Enige i at alle ska få:)

 

Hvis någen fikse ei lista me navn og mailadresser t meg, eller fortelle meg kor eg kan få d, så kan eg alltids få t å senna ud någe mail. Menne e d isje snakk om et medlemsantall på 3 siffer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, tru det e snakk om kanskje 150-200stk.

 

Listå ska vell Stian ha hvis eg ikje tg heilt feil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass ja, jaja, eg fikse d eg hvis eg bare får någe mailadresser å senna t:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avstemning på forumet syns eg funke greit. De som eventuelt sko ha hatt ein interesse i å ver me i styre e nok allerede rimelig aktive på forumet fra før av.

 

Selve avstemningen e eg eninge i at alle bør få vite om, og sende en felles mail te alle e nok syns eg.

 

Når det gjelde resten av styret så e det jo bare for å de 4 resterende å finne ut ka de har lyst å ver for någe. Hvis finni har lyst å ver kasserer, og ingen andre, koffor ska me då styra med valg?

 

Så eg syns me ska la denne avstemmingen gå, få ut en felles mail asap og så finna ut kem som har lyst te å gjør ka. For så å legga ut en oppdatering her kor folk kan sei om de e enige eller ikkje. Syns ikkje me trenge å gjør det så mye merr ut av det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel stort sett de som henger her på forumsidene, eller dukker opp på lokallagstreffene, som gidder å bry seg med hvem som er leder eller ei..

For de fleste tror jeg det revnende likegyldig hvem som er lokallagsleder. Det er ikke akkurat noen verdensherredømme som utdeles til vervet. Litt annerledes er det nok for leder på landsnivå.

 

Kjør på, og spør om det kan informeres på hovedsidene til klubben hva resultatet ble. :)

Blir det tyting i ettertid, får en heller bare ta et omvalg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, dette valget går jo så det suser, i allefall for Petter sin del:D Ser litt mørkt ud for min del, har du joksa Petter?:nana:

Petter har sikkert dreve valgkamp i sjul, bedt halle klubben hjem t seg på Nedre Karmøy t kaga og kaffi + gratis chip t di så har diesel:p

 

Men fra spøg t revolver, kan nogen hjelpa meg me ei medlemslista? Stian hadde isje, men an meinte Roar hadde så nå har eg sendt PM t han og for å se om han har...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e klart at eg har trimma og justert litt på pollen : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.