Valg av ny lokallagsleder AVSTEMNING!

Hvem vil DU ha som ny lokallagsleder  

33 stemmer

  1. 1. Hvem vil DU ha som ny lokallagsleder

    • Robin Andreassen
      7
    • Petter Lønning
      26


Anbefalte innlegg

Jaja, dette valget går jo så det suser, i allefall for Petter sin del:D Ser litt mørkt ud for min del, har du joksa Petter?:nana:

Petter har sikkert dreve valgkamp i sjul, bedt halle klubben hjem t seg på Nedre Karmøy t kaga og kaffi + gratis chip t di så har diesel:p

 

Men fra spøg t revolver, kan nogen hjelpa meg me ei medlemslista? Stian hadde isje, men an meinte Roar hadde så nå har eg sendt PM t han og for å se om han har...

 

Typisk politiker innlegg: Snakke drid om ka de andre gjør istedenfor å framheva sine egne saker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk politiker innlegg: Snakke drid om ka de andre gjør istedenfor å framheva sine egne saker :)

 

: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk politiker innlegg: Snakke drid om ka de andre gjør istedenfor å framheva sine egne saker :)

 

Ja d må jo gjørs på den rette måden:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Robin, eg tror du har for lite bilar rett og slett :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det e ikje størrelsen på motoren som telle, det e antalle? Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Robin, eg tror du har for lite bilar rett og slett :P

 

Hehe, ja må ver någe sånt: klø : :)

 

Så det e ikje størrelsen på motoren som telle, det e antalle? Hehe..

 

Petter overgår meg både på antall biler og motorstørrelse (volum) med tanke på UrQuattro'en, men i antall hk så har jo eg mer... Men igjen, han har jo flerre biler, så i hk totalt så har an jo mer;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det e ikje størrelsen på motoren som telle, det e antalle? Hehe..

 

Det e ikkje størrelsen det komme an på, det e om du e steike gal i prosessen :P Dessuten så e 2.2 10vt motoren min både større i størrelse og tyngre enn ein liten fisemotor så 1.8t : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja må ver någe sånt: klø : :)

 

 

 

Petter overgår meg både på antall biler og motorstørrelse (volum) med tanke på UrQuattro'en, men i antall hk så har jo eg mer... Men igjen, han har jo flerre biler, så i hk totalt så har an jo mer;)

 

Du glømte visst å nevna dreimoment :rolleye: Du slår meg kraftig på forbruk då : haha :

 

Størrelse kroppsmessig så e det heller ingen diskusjon. Biffen vinne! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Størrelse kroppsmessig så e det heller ingen diskusjon. Biffen vinne! :)

 

 

Men igjen, d e jo isje størrelsen så telle;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men igjen, d e jo isje størrelsen så telle;)

 

E vel meter per sekund ja.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg blei lovt ufrivilig sex å mobbing av den eine så stille t valg så då måtte eg bare stemma på vedkomende ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg blei lovt ufrivilig sex å mobbing av den eine så stille t valg så då måtte eg bare stemma på vedkomende ;)

 

Så Robin true te seg stemmer nå altså? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hemmeligt valg søtnos;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Robin: Fekk du tak i Roar? Eg har fått ein pm av han, og han kunne sende ut mail for oss... U Fix?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

152 betalende medlemmer, hvor mange av disse er på forumet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Størrelse kroppsmessig så e det heller ingen diskusjon. Biffen vinne! :)

 

Nå sitte eg her litt sånn småblå udpå kuisten, men jeg vil bare få di dette....

 

Jeg er for at det er lov å "mobbe " for : haha :Hk, Nm og annen "mangel" på størrelse... Men om man åpner kjeften om vekt, bør vedkommende pinadø stille på McDonald på Søndag med VEKT under armen.... Man har , ifølge uskrevne regler, ikke lov:fy: å snakke "stygt" om en annen persons vekt og/eller kropsform, før man er MINST like stor, ELLER større selv: smil :.

Er du under 100kg, er du å regne som feminin...;)

 

Forøvrig har jeg lite å komme med i denne saken, da jeg er rellativt "fersk/ny/syl" o.s.v. i klubben...

So Keep Up The Good Work.

 

Hilsen oss over 0,1 tonn.:glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå sitte eg her litt sånn småblå udpå kuisten, men jeg vil bare få di dette....

 

Jeg er for at det er lov å "mobbe " for : haha :Hk, Nm og annen "mangel" på størrelse... Men om man åpner kjeften om vekt, bør vedkommende pinadø stille på McDonald på Søndag med VEKT under armen.... Man har , ifølge uskrevne regler, ikke lov:fy: å snakke "stygt" om en annen persons vekt og/eller kropsform, før man er MINST like stor, ELLER større selv: smil :.

Er du under 100kg, er du å regne som feminin...;)

 

Forøvrig har jeg lite å komme med i denne saken, da jeg er rellativt "fersk/ny/syl" o.s.v. i klubben...

So Keep Up The Good Work.

 

Hilsen oss over 0,1 tonn.:glad:

 

Tror du misforsto litt her ;) Biffen = Robin, og det e meg sjøl eg mobbe fordi Robin e godt trente og eg e ei stinta : smil :

 

Hilsen ein feminin på kun 73kg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men igjen, d e jo isje størrelsen så telle;)

 

D e jo skinnbokså så jelle;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du misforsto litt her ;) Biffen = Robin, og det e meg sjøl eg mobbe fordi Robin e godt trente og eg e ei stinta : smil :

 

Hilsen ein feminin på kun 73kg :P

 

Ja du har någen kilo igjen før du treffe vektå mi, hehe:) Sjøl om eg konne jo med fordel ha kvitta meg me någen av kiloane:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du har någen kilo igjen før du treffe vektå mi, hehe:) Sjøl om eg konne jo med fordel ha kvitta meg me någen av kiloane:p

 

Me får dela likt : smil :Alle må få!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har pratet litt med Roar på PM angående å få sendt ut mail til resten av medlemmene. Siden Roar ikke er på forumet og leser PM hver dag, så har kommunikasjonen tatt litt tid og det er gjerne litt seint å sende ut noen mail nå siden avstemningen er over på søndag.

 

Men vi kan jo være litt tidlig ute med mail ved avstemning for hvem resten av styret skal bestå av, om det blir noen avstemning?

Hvordan skal vi stemme her siden det er 4 kandidater og 4 ledige stillinger i styret etter denne avstemingen? Skal vi ha en egen avstemning for hver stilling, altså en avstemning for nestleder, en for kasserer også blir de siste 2 automatisk styremedlem?

 

Hva tenker dere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns dere som har meldt interessen blir enige om hvilke stillinger dere ønsker å ha. Du robin, som ville ver leder syns jeg bør bli nestleder. Finni har jo sagt at han vil være materialforvalter så den er jo grei. Da gjenstår jo bare medlem, og det bør vel nesten bli den siste.

 

Det jeg mener vi bør så gjøre er bare å lage en ny avstemming hvor det rett og slett er valg om enig eller uenig med det nye styret. Hvis ikke så vil vi bruke år og dag for å bli ferdige. Så kan du sende ut en mail til medlemmer om at de kan logge seg på her for å avgi stemme, eller si sin mening om selve valget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn jeg ser det så er vi 4 stykk som har meldt interesse for å være med i styret. Det er Finn kristian, Christopher, Robin og meg da det ser ut som Petter L. blir den nye lokallagslederen. Finn Kristian har sagt ja til å være materialforvalter sånn den er egentlig grei slik jeg ser det da det somregel ikke er noe fight om denne tittelen. Hehe.. Jeg har selv tenkt på å være styremedlem og håper jeg kan få bli det. Da gjenstår det eventuelt bare 1 styremedlem og nestleder. Det vi kan gjøre er om det er flere av oss som har meldt sin interesse for å være i styre som har lyst å være nestleder burde vi stemme om det? Er det bare 1 person så er saken grei slik jeg ser det. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg bommer grovt på lokallagsleder: flau : så ønsker jeg å prøve meg som nestleder. Men om doffer (som jeg tror er nestleder i dag) fremdeles vil være nestleder(?) så kan jeg heller gå over som styremedlem:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pollen blei avslutta i går, og valget e tatt, dåkker e galne! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.