Valg av ny lokallagsleder AVSTEMNING!

Hvem vil DU ha som ny lokallagsleder  

33 stemmer

  1. 1. Hvem vil DU ha som ny lokallagsleder

    • Robin Andreassen
      7
    • Petter Lønning
      26


Anbefalte innlegg

D e du så sniffe disel av oss så eg vet iche :D Grattis

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, grattis Petter;)

 

Menne ka skjer med tanke på di siste stillingane nå?

 

Nestleder

Kasserer/Materialforvalter

Styremedlem

Styremedlem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for det, men me må få fortgang i å få resten av styret på plass syns eg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har d seg sånn at Doffer ønske å fortsetta som nestleder, så då syns eg me kan la han ha den stillingen.

 

Eg konne tenkt meg ein plass som styremedlem, samen me Kjell som vil ha den andre styremedlemsplassen. Finni har sagt an vil ver kasserer/materialforvalter...

 

Dår e ingen andre så har meldt sin interesse for å ver i styret så vidt eg vett, så eg foreslår at me jer folk ein kjangs t å sei i fra hvis di har någe imot denne måten å gjør det på, samt komma me et forslag t koss di då eventuelt vil at me ska jør d, åsså lar me d bli sånn hvis ingen seie någe aent.

 

"...speak now or forever hold your peace" prinsippet kalle eg d:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fått sendt ut mail til folket?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nix, har isje d. Dår e vel isje någe å senna mail om lengre? Hvis dåkk fremdeles meine at me må senna ud mail så må någen skriva ner ka så ska stå å senna d t Roar... d e han så sidde på listå. Den listå e isje mulig å dela ut, d e bare ein funksjon Roar har tilgang t for å senna mail t adle i lokallaget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heila klue med å få ut mail va jo at de som ikkje e her så ofte sko få vita om at det e valg. Men det e sama for meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, men itte så eg har forstått så e d isje bestemt om me ska ha någe valg eller ei på di siste stillingane ennå?? D va derfor eg skreiv post nr: 56, for å prøva å få någe gang på sagene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har d seg sånn at Doffer ønske å fortsetta som nestleder, så då syns eg me kan la han ha den stillingen.

 

Eg konne tenkt meg ein plass som styremedlem, samen me Kjell som vil ha den andre styremedlemsplassen. Finni har sagt an vil ver kasserer/materialforvalter...

 

Dår e ingen andre så har meldt sin interesse for å ver i styret så vidt eg vett, så eg foreslår at me jer folk ein kjangs t å sei i fra hvis di har någe imot denne måten å gjør det på, samt komma me et forslag t koss di då eventuelt vil at me ska jør d, åsså lar me d bli sånn hvis ingen seie någe aent.

 

"...speak now or forever hold your peace" prinsippet kalle eg d:p

 

God plan, eg stemme for forslaget : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tør eg spør koffor i allverden Roar sidde på medlemsliste og email og ikje lokallagsleder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordi han har Skotner på MSN lista si, og e vist på god talefot med han! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men Petter kan sikkert og få den funksjonen nå, siden han e lokallagsleder nå/snart...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordi han har Skotner på MSN lista si, og e vist på god talefot med han! ;)

 

Hehe, det blir jo heilt tullete. Fordi han kjenne Skotner og he han på MSN så skal han ha rettigheda som ikje lokallagsleder he? Blir litt oppgitt av sånt...

 

Men regne med Petter får den rettigheten nå snart. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, det blir jo heilt tullete. Fordi han kjenne Skotner og he han på MSN så skal han ha rettigheda som ikje lokallagsleder he? Blir litt oppgitt av sånt...

 

Men regne med Petter får den rettigheten nå snart. :)

 

Det er sånn som kalles kameratskap.. men det er ikke dermed sagt at det går automatikk i at Petter blir kompis med Skotner, og at han får tilgang til listene..det vil jo bare tiden vise : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, sant nok. Ja, uheldigvis så må man bare vente å se hva som skjer.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E någe blitt bestemt eller? Ser at Finni har blitt kasserer jaffal:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt e blitt bestemt.. Så då kan me vel stenga denne tråden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, då antar eg at Stavangerstyret ser sånn ut:

 

Lokallagsleder: Petter Lønning

Nestleder og lokallagsmoderator: Christopher Juvkam

Styremedlem: Kjell Roulund

Styremedlem: Robin Andreassen

Kasserer/Materialforvalter: Finni Kleppe

 

Skyd meg om eg har skreve någe feil:p

Eller steng tråden om d e rett:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.